1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 5 dec 2005.

?

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

  1. Mijn Xbox360 werkt prima!

    70,5%
  2. Mijn Xbox360 was inderdaad 'Dead on Arrival'.

    3,7%
  3. Mijn Xbox360 deed het eerst wel, maar nu is hij ook overleden.

    8,4%
  4. Mijn Xbox360 doet het wel, maar heeft wel wat mankementen.

    17,4%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb zojuist een nieuwe Xbox 360 Premium gehaald, en die werkt tot nu toe nog :). Hopenlijk wordt deze wel ouder dan twee weken :{.

    De kapotte kwam uit de oktober productielijn, terwijl m`n nieuwe console uit de december lijn komt. Dus ik hoop dat ze het één en ander hebben gefixed!
     
  2. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja arjan dat hoop ik ook:D want ik krijg die van mij morgen:D
     
  3. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe kan je zien uit welke maand het komt?
     
  4. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    geld teveel :D of heb je nieuwe gekregen?

    Staat boven de ethernet poort die van mij is van 31-10-2005
     
  5. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al een keer gebeld. Ze zeiden dat ik wel een nieuwe Xbox 360 zou krijgen. Maar ik heb er alleen wat problemen mee.
    Punt is alleen dat het niet zeker is of het aan het spel of aan de Xbox 360 ligt.

    Mijn twee vastlopers zijn:

    - Hij loopt vast, of in Gotham TV, of in een multiplayer lobby, als ik op de Guide knop druk om iemands profile te bekijken.
    - Andere vastloper krijg ik gewoon in de carreer menu.

    Ik heb ook mensen gehoord dat zij vastlopers krijgen als zij op de guide knop in Perfect Dark Zero drukken. Dus of het aan de spel ligt is nog maar de vraag :{

    Ik denk dat het aan de console ligt, want als het aan het spel lag, dan had een of andere tester het wel gevonden, niet? :{ :confused:
     
  6. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan zou het dus betekenen dat iedereen die soms een vastloper heeft een nieuwe xbox 360 krijgt :confused: volgens mij maakt MS dan een heel erg groot verlies, maar die bill gates heeft toch al zat geld
     
  7. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, een console moet toch goed werken? Ja, als je vaker dan één keer een vastloper krijgt, dan zou je een nieuwe console moeten krijgen, want je hebt recht op een goed werkende.

    En idd, Microsoft maakt een erg groot verlies, maar dan hadden ze het beter moeten testen en minder snel alles moeten uitbrengen. Want het feit dat heel veel mensen vastlopers krijgen, zegt volgens mij wel genoeg.

    En ik hoop ook dat het probleem kan worden verholpen door een patch, maar dat betwijfel ik.
     
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Daar heb je gelijk in.
    Zo'n ding hoort te werken. Er zijn altijd consoles die niet werken, maar het is nog nooit zo erg geweest als met de 360, is eigenlijk gewoon schandalig. Ze moeten bij Microsoft maar eens goed gaan nadenken hoe ze deze problemen gaan oplossen.
     
  9. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, en daarbij komt ook nog eens feit dat ik mijn Xbox 360 nu niet echt wil opsturen. Aangezien ik toch een eerste generatie doos krijg, die waarschijnlijk nog steeds niet bugvrij is.
     
  10. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Er zijn verschillen he. Dat zei Arjan zojuist al. De xboxen die op dag 1 gekocht zijn, zijn gemaakt in October. De consoles die nu te koop zijn (en die je waarschijnlijk ook ter vervanging krijgt) zijn gemaakt in December. Hopenlijk hebben deze minder problemen.
     
  11. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    is veel te veel gehaasd denk ik, mede door die wereldwijde launch is er te snel gehandeld en niet goed getest(wat ze nu tegen gaat werken). Ze hadden het beter geleidelijk uit kunnen brengen en nog even 1 of 2 maandjes moeten wachten...
     
  12. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zie het niet staan?

    EDIT: Ik zie het al :)
     
  13. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijne gekocht bij de tweede levering, die zijn gemaakt in december.

    Ik heb net nog een keer met de klantenservice gesproken, en ze zeiden dat ze de 360 niet zomaar omruilen. Ze moeten er eerst zeker van zijn, of het geen software fout is.
     
  14. KingRockGoose

    KingRockGoose Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben met je eens dat een console hoort te werken, maar bij de PS2 was het nog erger,ik heb ergens gelezen (weet jammer genoeg niet meer waar) tussen de 60 en 80 %.Hoewel ik dat wel heel erg veel vind.
    Voor de meeste mensen is misschien 1% al veel, als je het in getallen gaat uitdrukken.
     
  15. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijne is sinds vanmiddag ook naar de klote gegaan bij PGR3. Kreeg ook sneeuw op het beeld en daarna bevroor het beeld tijdens het opstartscherm. Krijg em niet meer aan de praat. Is een hardware fout volgens Microsoft. Krijg waarschijnlijk deze week een nieuwe.
     
  16. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe oud is die xbox?hoelang heb je hem?
     
  17. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Is 2 weken oud. Hem hem sinds 2 december. Overigens heb ik hiervoor NOOIT problemen gehad zoals vastlopers etc.
     
  18. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    tja ik had het al gezegd he, dat ze heus niet elke 360 vervangen omdat hij soms vast loopt, je mag je pas druk gaan maken als je ring of light rood wordt en je een error krijgt... Dat vast lopen hoort nou eenmaal bij dat spel, ik denk persoonlijk dat die 360 het nog allemaal nog niet zo goed aan kan met al die dingen tegelijk. Maar dat dit zeker in de toekomst wel verbeterd wordt...
     
  19. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Net voordat ie het begeeft krijg je een hele hoge en irritante pieptoon uit de speakers. Had het geluid super hard staat en schrok me kapot.
     
  20. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb toch last van een klein probleempje. De eerste paar keer als ik hem aan wilt zetten start hij niet op en beginnen en 3 lampjes te knipperen in het rood in de ring of light. Vervolgens na 3/4 pogingen start ze normaal op, voor de rest doet ze het ook perfect. Toch een beetje irritant, misschien dat ik haar na de kerstvakantie even opstuur naar MS.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina