1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 5 dec 2005.

?

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

  1. Mijn Xbox360 werkt prima!

    70,5%
  2. Mijn Xbox360 was inderdaad 'Dead on Arrival'.

    3,7%
  3. Mijn Xbox360 deed het eerst wel, maar nu is hij ook overleden.

    8,4%
  4. Mijn Xbox360 doet het wel, maar heeft wel wat mankementen.

    17,4%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PR Skywalker

    PR Skywalker klaar voor 360

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb iets raars mij lampjes van mijn controller knipperen maar de knipperren heel raar eerst haat lampje 1 en 4 aan en daarna 2 en 3 en dan weer 1 en 4 en zo gaat het maar door ik kan er niks over vinden on de handleiding betekent dit dat ze bijna leeg zijn ofzo

    ps: ik kan nog steeds gamen maar dit hoort niet te gebeuren tog
     
  2. Magical Elvis

    Magical Elvis Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja de batterij is bijna leeg, de controller geeft ruim van tevoren aan dat de battreijen bijna leeg zijn. Daarom kun je nu nog gamen.
    Hetzelfde geldt voor de accu.

    Edit//

    Tis trouwens mooi klote dat de 360 die dvd's zo gebrekkig afspeelt. Niet dat het heel veel uitmaakt, maar dat ding behoord gewoon goed te werken.
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2005
  3. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand toevalllig of microsoft al bezig is om een tweede versie van de 360 (zonder alle kinderziektes) te ontwikkellen? ik wil hem namelijk pas kopen als ik zeker weet dat hij gewoon goed is...
     
  4. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik geen last van
     
  5. Toxin

    Toxin Hexic !!

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds dinsdag mijn 360 ook binnen. Helemaal nergens last van, DVD's doen het ook goed.
    Nu maar hopen dat ie het ook vol blijft houden
     
  6. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb een uur geleden een nieuwe Xbox ontvangen. Deze komt uit september. Tot nu toe geen problemen maar vrees het ergste voor de toekomst.

    Kan iemand trouwens kijken wat voor kleur het uiteinde van de kabel heeft dat in de voeding moet(diegene die in het stopcontact moet).?
     
  7. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb effe een vraagje is het normaal dat als ik een spel speel en wil terug keren naar het dashboard dat ie vastloopt ik heb dit al een paar keer gehad met pdz.

    kan iemand mij helpen
     
  8. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat als ik bij PDZ 2x snel achter elkaar op de guide button druk. Dus voordat hij opgestart is alweer proberen af te sluiten zeg maar. Naar het dashboard gaan gaat wel gewoon altijd bij mij.
     
  9. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hetzelfde probleem, bij het skippen van een chapter hikt het beeld even. Niet zo erg dat ik de xbox360 laat terugsturen maar ik vind het niet zo super.
     
  10. Magical Elvis

    Magical Elvis Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    7
    Bij mij hikt het beeld niet even, maar schitterd de hele tijd. JPracegamer heeft hetzelfde. Hij speelt DVD's af met een enorme hoeveelheid framedrops. Maar ik kijk toch geen dvd's op xbox, heel erg is het dus niet.
     
  11. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0

    ligt dat dan aan het spel of aan de console.( heb het voorlopig alleen bij pdz)
    zou je vooor dat naar de klantendienst van microsoft moeten bellen.
    of kan het geen kwaad en is het een bug bij pdz
     
  12. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Edit: @ De Paus

    Ik heb hetzelfde. Zo maakt mijn PS2 zich toch nog nuttig :)
     
    Laatst bewerkt: 22 dec 2005
  13. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    brandts ik heb wel op een paar forums gelezen dat het een fout was aan de console en dat ze die terug gestruurd hebben. en nieuwe gekregen hebben.

    ik weet het niet hoor
     
  14. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry maar ik heb hier nu 2 gesprekken door elkaar lopen. Heb je het nu over PDZ of over de DVD's?
     
  15. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
  16. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn Xbox 360 werkt bijna perfect behalve dat soms met DVD's kijken er framedrops zijn. Maar naar een paar keer opnieuw proberen spelen ze wel gewoon af. Ik vraag me af of dit software matig verbeterd kan worden want met spellen (Xbox 360, xbox) en muziek dvd's, cd's heeft ie totaal geen problemen mee..Dus je zou denken dat de DVD-rom gewoon goed is.
     
  17. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Afgelopen dinsdag heeft UPS dus het pakketje afgegeven waarin ik de Xbox 360 moet versturen. Gisteren hebben ze dat pakketje weer opgehaald, en deze is vanochtend aangekomen bij het service center in Duitsland.

    Dus ik bel net even met de helpdesk van MS om het tracking nummer op te vragen van de Xbox 360 die retour is gegaan, en kreeg ik te horen dat m`n Xbox 360 nog niet is gerepareerd :confused:. Dat was niet de afspraak.... er is mij verteld dat ik een nieuwe Xbox 360 zou krijgen. En wanneer mijn 360 daar aan zou komen, er meteen een nieuwe 360 mijn kant op zou komen.

    Na het eten ga ik maar weer aan de bel hangen....
     
  18. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook nu alvast de telefoon over laten gaan en de toetsen indrukken, je moet toch altijd minimaal 10/15 minuten wachten op die ene medewerker die daar zit... Of is dat nu al veranderd? Ben ook van plan om weer te gaan bellen maar om nou weer een kwartier naar dat irritante muziekje te luisteren... ;)
     
  19. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Haha, inderdaad :cool:.
    Dat muziekje werkt in ieder geval niet kalmerend 8). Ik hang nu aan de lijn.....
     
  20. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je de xbox even naar 50hz zetten..en dan doen de dvd's het goed! Had dit ook laatste keer toen op 50hz gezet en weg probleem_O_
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina