1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 5 dec 2005.

?

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

  1. Mijn Xbox360 werkt prima!

    70,5%
  2. Mijn Xbox360 was inderdaad 'Dead on Arrival'.

    3,7%
  3. Mijn Xbox360 deed het eerst wel, maar nu is hij ook overleden.

    8,4%
  4. Mijn Xbox360 doet het wel, maar heeft wel wat mankementen.

    17,4%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een L!ve probleem ik word tijdens online gamen afgemeld!en dan moet ik naar het dashboard om weer aan te melden net weer kan iemand helpen!?
     
  2. denjac76

    denjac76 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks! Mijn ervaring (bij pc en andere consoles) is wel dat de turbo stopt zodra een spel geladen is. Ik heb PGR3 en COD en dan blijft de drive echt continu op topsnelheid draaien. Zal wel zo horen maar is wel raar.
     
  3. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe werkt de xboxlive recovery eigenlijk, krijg je gewoon echt alles inclusief je gamerpoints terug :)?
     
  4. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    :D sinds vannochtend een nieuwe 360 binnen via upc .

    ( day of birth 17-12-05 )

    binnen 3 werkdagen bezorgt _O_

    nu hopen dat hij t volhoud.
     
  5. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Je vult je Gamertag en een aantal basis gevens in. (Zoals naam, adres, postcode etc.)
    Vervolgens checkt je 360 deze tegen de gegevens op de centrale Live server.

    Als ze vervolgens blijken te kloppen, heb je weer toegang tot Live via je oude tag.

    Dus ja, je Gamerpoints etc krijg je gewoon terug.
     
  6. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep ik heb me xbox360 terug;) .en tot nu toe werkt tie prima.Heb een hele nieuwe gehad terwijl alleen de HD kapot was,heb er nu die 19 December 2005 is gemaakt,dus dat moet wel snor zitten:D .
     
  7. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0

    hoe lang moest je op je Xbox360 wachten?
     
  8. Boulogneboy

    Boulogneboy Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    5 dagen net als ik
    ik heb er ook 1 van 19e
     
  9. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij is het een beetje anders verlopen i.v.m de feestdag en het slecht weer op zaterdag.Als je dat weg laat ben ik binnen 3 dagen voorzien van een nieuwe xbox_O_ echt top service van Micrososft_0/ _0/
     
  10. Notice

    Notice Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vertelde mn ouders over de 2 vastlopers (1 in PGR3 en 1 in PDZ) die ik heb gehad in de maand die ik mn Xbox 360 nu heb, en ze zeiden dat ik terug naar de winkel moest gaan voor reparatie/vervanging :confused: Lijkt me niet echt logisch voor die 2 vastlopertjes of zit ik er nou zo naast?
     
  11. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het slechts sporadisch voorkomt zal ik me nog geen zorgen maken. Ik neem aan dat je discs niet bekrast zijn? Heb je alle mogelijke oorzaken nagekeken?

    Mocht het probleem erger worden en je komt er zelf niet uit neem dan contact op met Microsoft. Zij staan je dan te woord en bovendien is dit de snelste manier om geholpen te worden, via de winkel duurt het allemaal wat langer en de garantie loopt via MS!
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2006
  12. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    De meeste vastlopers in PGR3 zijn te wijten aan een softwarefout, véél mensen hebben vastlopers als ze de guide openen.
     
  13. Notice

    Notice Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    PGR3 was idd toen ik de guide opende. Ik herinner me trouwens ineens dat het niet PDZ was die vastliep, maar de demo van Quake 4 tijdens het connecten met een online match.
     
  14. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Maak je dan niet teveel zorgen :)

    Deze problemen komen bij meer mensen voor. (Zoals Notice voor mij al vertelde).

    Het zijn problemen waar mee te leven valt en bovendien niet in elke game voorkomen!
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2006
  15. Notice

    Notice Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat je Nicos bedoelt ;) Iig bedankt voor de tips :) Ik maak me er zelf ook geen zorgen om, maar mn ouders zeiden je betaalt wel een smak geld en daar wil je een werkend apparaat voor. Ergens hebben ze natuurlijk wel gelijk, maar met die tekorten die er zijn denk ik van laat maar...
     
  16. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Oeps, ik bedoelde inderdaad Nicos! LOL, ach ja Nicos en Notice, het lijkt zo op elkaar! ;)

    Mocht je het probleem houden in toekomstige games waar het niet in thuis hoort (in tegenstelling zoals de kleine softwarematige foutjes van Project Gotham Racing 3 ), maak je dan geen zorgen over tekorten van de 360. Het repair-center heeft meer 360's op voorraad dan de doorsnee winkel. Dit alles om je binnen 3-5 dagen een nieuwe toe te kunnen sturen!
     
  17. Nicolaas

    Nicolaas Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    E74

    Ik heb steeds als ik een spel heb gespeeld dat ik hem opnieuw opstart hij een foutmelding E74 krijg met de ring of light rood opgelicht (3 deeltjes). Als ik een minuut of drie wacht doet hij het uitstekend! Wat zouden jullie doen? En als ik hem terugstuur wat is dan de cosequenties met mijn live instellingen en dergelijke. Ben ik die dan kwijt of kan ik die op een andere console zo weer opvragen? Ben bang namelijk dat ik mijn gegevens kwijt ben
     
  18. Nicolaas

    Nicolaas Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    oeps 3 x was teveel sorry

    /Mod Ik heb ze al weg gehaald... ;) - Jerhui
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 jan 2006
  19. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Nicolaas
    Ik zou hem wel terug sturen. Deze fout hebben meerdere mensen gehad. Het werd alleen maar erger totdat hun 360 het helemaal niet meer deed. Je live account blijf je gewoon houden. Voordat je hem opstuurt moet je toch nog even bellen met MS, daar kun je dit laten bevestigen.
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2006
  20. Cerubo

    Cerubo Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb m'n Xbox 360 zondag gekregen en nog geen enkele vastloper gehad *) . Hij werkt dus gelukkig prima :) !
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina