1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 5 dec 2005.

?

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

1. Mijn Xbox360 werkt prima!

70,5%
  2. Mijn Xbox360 was inderdaad 'Dead on Arrival'.

3,7%
  3. Mijn Xbox360 deed het eerst wel, maar nu is hij ook overleden.

8,4%
  4. Mijn Xbox360 doet het wel, maar heeft wel wat mankementen.

17,4%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. M4ST3RB0Y

M4ST3RB0Y Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als dat zo is vind ik dit een slechte zaak ms bied een 3 daagse service aan. hij is vanaf dinsdag al weg en word hier echt niet vrolijk van. ik heb net nog even bij ups gecheckt en idd wordt het maandag. dat zijn dus 6 dagen. ik had donderdag al weer een nieuwe 360 verwacht maar dit is echt triest. vind het maar een bout service. :mad:

Laatst bewerkt: 7 jan 2006
  2. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik sluit dus voor het eerst me play & charge kit aan , druk het klepje van de USB poort zachtjes naar achter, blijft die hangen :mad: .
    Iemand die dit ook heeft meegemaakt en misschien een tip heeft om um weer terug te "zetten" ?

3. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Haal de faceplate er es af en duw em van binnen terug,, zou moeten werken :+

4. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    thnx!
    ga ik proberen als ik thuis ben, heb nog nooit die faceplate eraf gehaald , durfde ik niet lol

5. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn vorige xbox had een stroef aan en uit knopje en bootte soms met 0 beeld, dan moest je MU en dvd eruit halen en dan deed hij het wel, naar dixons gebeld en kon hem gewoon gaan ruilen. Hulde aan Dixons _O_

6. 2Day

2Day Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Erg leuk allemaal... ik heb de 360 vanaf de launch en hij werkte perfekt, ik had zelfs geen enkele vastlopers!..
    Na veel gegamed te hebben wilde ik vrijdag weer s gamen, maar toen ik ongeveer 1 minuut in het menu zat knalde die uit. Ik hoorde soort flits geluid in de 360, en hij wilde alleen nog maar een aantal rode knipperende lampjes laten zien. Zijn kist is onderweg.
    Ik vindt het best raar dattie weken prima heeft gewerkt en dan opeens dit, ik wil julie dan ook aanraden om niet te enthousiast te zijn met een werkende 360..

7. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij is jouw xbox gewoon overgehit

8. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Mijne is nu goed, had hem geruilt

9. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog maar een paar vastlopers gehad.
    maar dat waren van die bekende vastlopers zoals tijden pgr3 naar gamercard kijken en als je van pdz naar het dashboard wilt gaan.
    en gisteren ook een vastloper ghad met fifa06rtwc maar dat was tijdens online spelen en dus maak ik mij nog geen zorgen.
    het is ondertussen ook al mijn 2de xbox360.

maar zolang het blijft bij debekende vastlopers is het inorde.

en als ie soms zou vastlopen tijdens het online spelen maak je dan geen zorgen want dat wilt soms zeggen dat de host vertrokken is en dat het spel tielt slaat heb dit veel ghad met pes5 op de xbox en nog enkele spellen maar dit is de eertse keer op mijne xbox360.

maar anders werken mijn andere 9 spellen nog zeer goed en geen vastlopers en ik hoop dat het zo zal blijven.
    sta mij bij god

10. RHM

RHM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ Colnago: Hoe doe jij dan PDZ afsluiten? Want ik heb namelijk ook het probleem dat als ik PDZ wil afsluiten d.m.v. naar het dashboard te gaan ie blijft hangen met zo'n half grijs scherm rechts in beeld..

En moet ik dus telkens de Xbox uitzetten en weer aanzetten om verder te kunnen gaan. Maar het vreemde is dat als ik PDZ opstart en meteen weer afsluit, om te proberen zeg maar, hij 't wel gewoon doet. Heb er dus alleen last van als ik het spel lang gespeeld heb..

11. M4ST3RB0Y

M4ST3RB0Y Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je moet het spel ook niet lang spelen :p

12. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, idd raar dat iets het goed doet voordat het opeens stuk gaat.. Dat heb ik nou ook altijd.. ;)

13. MvDrunen

MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb daar helemaal geen last van bij PDZ, waar ik wel last van heb is wanneer ik online wil gaan spelen (hij is dan aan het laden voor het spel) dat ik zo af en toe de error; "Disc Unreadable" krijg. Hebben jullie dit ook?

14. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat moet ik doen???

Ik heb sinds vorig week Maandag een nieuwe Xbox gehad van MS omdat me vorige kapot was.Vanaf het begin kreeg ik 3 Rode lampjes,maar deed het wel gewoon goed.Vandaag zette ik de xbox360 weer aan,en kreeg weer 3 rode lampjes,maar zie geen foutmelding en krijg geen beeld.

Mijn vraag is: Zal ik weer contact opnemen?,want hij doet het wel,maar soms krijg ik die 3 rode lampjes.

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik zou weer bellen .. 3 lampjes klinkt als trouble ..

16. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Okeej,dan zal ik vanavond weer eens gaan bellen:'-( ,toch vind ik het vreemd want hij doet het wel goed alleen die 3 rode lampjes:confused:

17. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    fardo. ik heb een probleem dat ik gedisconect word van l!ve online na een tijdje spelen en dit heb ik tot nu toe alleeen nog bij pdz gehad dan moet ik terug naar het dashboard om weer te conecten:confused:

18. M4ST3RB0Y

M4ST3RB0Y Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat had ik ook. is een hardware fout gewoon bellen en je krijgt een nieuwe.
    met 7 dagen :9 . vandaag komt de mijne aan hopelijk is er iemand thuis.

19. M4ST3RB0Y

M4ST3RB0Y Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat had ik ook. is een hardware fout gewoon bellen en je krijgt een nieuwe.
    met 7 dagen :9

20. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deed die van jouw het wel??Want de mijne doet het wel,maar krijg soms die rode lampjes.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina