1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 5 dec 2005.

?

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

1. Mijn Xbox360 werkt prima!

70,5%
  2. Mijn Xbox360 was inderdaad 'Dead on Arrival'.

3,7%
  3. Mijn Xbox360 deed het eerst wel, maar nu is hij ook overleden.

8,4%
  4. Mijn Xbox360 doet het wel, maar heeft wel wat mankementen.

17,4%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk hij doet er echt iets mee _O_

2. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0

Juist jonge zo moet het!!!!_O_ _O_ _O_ _O_ _O_

3. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    WOW das pas goed,ik hoop echt :D:D,als het goed is krijg ik morgen me 3de xbox360,want me vorige 2 zijn gesneuveld door kinderziektes

4. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Komt soms wel is voor dat xboxlive even uitvalt,maar als het heel vaak gebeurt kan het mischien aan je internetkabel liggen of aan xboxlive

5. Sulletje

Sulletje 370 PK Nekslag!

Leuk Bevonden:
    0
    Dude , als ik reklame wil maken voor een andere site dan zou ik dat nooit via een forum doen waar misschien 10 mensen een bericht van me lezen ... Even ter verduidelijking, dit forum heeft -tig links naar deze website waar ik het over heb, www.xbox-scene.com, het is de enige site met officieel,snel, onpartijdig en betrouwbaar nieuws en zijn al jaren de eersten met nieuws over een xbox. Ook is het zonder twijfel de grootste website met betrekking tot xboxnieuws. Als je dat marketing noemt dan denk ik dat die ene hit van jou meer of minder hen niet veel zal deren aangezien ze een recordaantal aan bezoekers halen dagelijks. Vergelijk het maar met het forum van www.nu.nl waar ik reklame zou maken voor teletekst, precies hetzelfde ...

6. MvDrunen

MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

Leuk Bevonden:
    0
    Je maak er hierboven anders wel een leuk commercieel praatje van ;)

Zoals ze tijdens de parlemenstverkiezingen in Nederland ook altijd zeggen; ''Iedere stem telt''. Het feit is dat als er één iemand komt er misschien wel drie voor terugkomen, omdat de persoon gebruik maakt van communicatie naar vrienden,familie en kennissen. Dus die ene hit kan wel degelijk wat uitmaken.

Maar goed maak je niet zo druk. Ik zit je een beetje te jennen. *)

7. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    ga dan ook _0/

8. Sulletje

Sulletje 370 PK Nekslag!

Leuk Bevonden:
    0
    Doe ik inderdaad ook !!! Je mag me dan misschien een sulletje vinden, je hebt geen idee wie ik ben of wat ik doe voor de scene... geen tijd en energie ga ik meer steken in dit forum in ieder geval ...

laatste bericht van sulletje _0/

9. FREEWILLY

FREEWILLY Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dan ben ik hier de eerste benjamin waarvan zijn core system gecrashed is. Toch nog een eer..

10. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Ga maar lekker dan als je je te goed voelt voor Xboxworld.nl.. Die zogenaamd betrouwbare site van je staat vol illegale troep over modchips etc.. Mooie scene is dat.. Erg volwassen ook idd..

P.s. jammer dat je kennelijk zoveel pech hebt met je Xbox 360..

11. L3MMING

L3MMING Command & Conquer !!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even een vraagje, mijn xbox is zon 3 uur geleden overleden..

ik heb mij HDD al uitgeprobeerd op de xbox van een vriend van met en daar werkt alles gewoon prima..

als je je xbox opstuurd moeten ze dan echt je HDD erbij hebben..?

ik heb er namelijk een aantal uitgespeelde games op staan en gekochte arcade spellen.. ik zou het een beetje jammer vinden als die verloren gaan alleen maar omdat ze me een nieuwe moeten geven, geef me dan een nieuwe zonder HDD.... dan douw ik die oude er weer in.

of is er iemand die het gehele pakketje heeft verzonden en hem gefixd en met al je savegames er op terug heeft gekregen?

12. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, je moet je HDD erbij sturen zodat ze bij de repartiedienst kunnen kijken of je problemen niets met je HDD te maken hebben. Mijn 360 wordt vandaag opgehaald dus ik kan je nog niets vertellen of de HDD wordt gewist.

13. High 5

High 5 _/_/_/

Leuk Bevonden:
    1
    Het is 99% waarschijnlijk dat je een nieuwe (lege) schijf teruggestuurd krijgt.
    Je gekochte marketplace items kun je weer gratis downloaden en je achievements blijven ook gewoon bestaan maar je savegames zijn helaas naar silicon heaven.

360's met een storing worden bij binnenkomst in het repaircentre in Duitsland in een soort wachtrij gezet om te worden gerepareerd.
    Per omgaande post wordt jou een gerepareerde 360 met geformatteerde harddisk teruggestuurd.
    Jouw 360 komt dus later weer gerepareerd bij een ander terecht die ook een storing had.
    Jammer van de savegames maar wel de allersnelste manier om een speelklare 360 terug te krijgen.

14. L3MMING

L3MMING Command & Conquer !!

Leuk Bevonden:
    0
    he, verdomme...

dan zal ik in de stad maar even een memorycard gaan halen want ik heb niet zon zin om NFS:WS opnieuw uit te moeten spelen...

en hem formatteren, dat doe ik dan wel met de box van een vriend van me waar hij gewoon perfekt mee werkt, heb er niet zon zin in dat iemand per toeval mijn volle HDD krijg/kan bemachtigen..

Dat van dat gratis opnieuw dowloaden weet je zeker?

trouwens je xbox hoort toch ook te werken zonder HDD?

en dat doet hij ook niet, en de HDD wel op een andere XBOX...

maarja dan maar even een MemoryCard halen...

Laatst bewerkt: 13 jan 2006
  15. DarkwishNL

DarkwishNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na een maand goed te kunnen spelen, heeft mijn Xbox 360 het begreven :mad:.

Slaat vaker vast enz(bekende problemen)

Alleen nu komen ze hem ophalen , maar nu is mij vraag hebben jullie het in de orginele doos gedaan of andere?

16. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je moet hem niet in de originele doos stoppen, dat heb ik ook aan een servicemedewerker gevraagd en die adviseerde mij om een andere doos te zoeken. Ik heb het maar in een tpg postpakket doos gedaan

17. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is neemt UPS een doos meej waarin je daar je xbox360 in kan doen;)

18. Spinner

Spinner So it begins....

Leuk Bevonden:
    0
    Probleempje. Op de meegeleverde (HD-AV) kabel het van het premium pakket zit een toslink aansluiting. Dus ik probeer mijn kabeltje aan te sluiten maar hij klikt niet vast. Zit er gewoon los in en floept er bij het minste geringste weer uit. Iemand anders hier problemen mee gehad?

Oh ja....weet je wat ze zeiden bij het service centrum? Dat ik hem op eigen kosten naar het service center in duitsland moet sturen en dan krijg ik na controle een nieuwe. 8)

Heb net met chef cervice center een verhit gesprek gehad. Het is beleid dat als er iets kapot is dat je het zelf opstuurd (met uitzondering van de console, dus controllers ed. ), op eigen kosten, naar het service center in duitsland. Je kunt deze kosten niet verhalen.
    Het is echt te belachelijk voor woorden! Wat denk je...gaat ie nog bijdehand zitten doen ook, de lul.
    Het is in mijn geval maar een kabeltje dus laat maar zitten, maar ga echt wel een vette klachtbrief schrijven. Het is gewoon een principekwestie geworden.

Laatst bewerkt: 13 jan 2006
  19. RHM

RHM Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Wie heeft er ook last van dergelijke freezes. Deze freeze heb ik regelmatig als ik in PDZ terug wil naar het dashboard. En heeft dit te maken emt het spel of eventueel met me Xbox.

20. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Durf ik helaas geen antwoord op te geven,maar ik heb er geen last van bij PDZ.Als dit bij andere spellen niet voorkomt zou het eventueel aan het spel kunnen liggen.Mocht je het niet vertrouwen kun je het best contact opnemen met MS.;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina