1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 5 dec 2005.

?

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

1. Mijn Xbox360 werkt prima!

70,5%
  2. Mijn Xbox360 was inderdaad 'Dead on Arrival'.

3,7%
  3. Mijn Xbox360 deed het eerst wel, maar nu is hij ook overleden.

8,4%
  4. Mijn Xbox360 doet het wel, maar heeft wel wat mankementen.

17,4%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RHM

RHM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jouw Gamertag komt me bekend voor. Heb jij regelmatig een server in PDZ?

2. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij PGR3 zijn feezes in de guide 'normaal'. Iedereen heeft daar last van. In PDZ heb ik ze nog niet meegemaakt, maar het zou ook kunnen dat het software fout is.

3. x Elimenator x

x Elimenator x Hans houd van worst

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo

mijn xbox 360 is gisteren voor het eerst vastgelopen toen heb ik even het laadje open gedaan en zie ik 4 veegjes op mijn cd zitten van PDZ.
    ik had er eerst geen last van maar nu dat ik campaing zat te spellen kan ik 1 mission niet meer doen door die veegjes hij loopt dan niet vcast ofzo maar dan zegt hij kan de cd niet lezen dit kan een cd zijn met een andere regio ofzo iets maar goed nu ben ik van plan om mijn xbox 360 optesturen naar microsoft nu wil ik aan jullie vragen of dit het goeie nummer is:

Microsoft Nederland
    Postadres
    Microsoft Nederland B.V.
    Postbus 12377
    1100 AJ Amsterdam Z.O.
    Nederland
    Telefoon
    +31 (0)20 500 1500

en dat heb ik nog een vraag is PDZ te vergoeden bij Microsoft of moet ik RARE opbellen ofzo iets.

Bedankt.

Edit: Ik zie dat ik nu ook geen multiplayer kan spellen probeer net iemand te joinen in een game komt het bericht weer :'-(

Laatst bewerkt: 15 jan 2006
  4. x Elimenator x

Leuk Bevonden:
    0
    wordt hier nog op gereageert?

5. x Elimenator x

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand alsjeblieft hier op reageren anders moet ik zelf een thread openen en als ik dat doe dan zegt een moderator deze post kan je net zo goed in de thread zetten Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes? en dat heb ik ook gedaaan maar niemand reageert erop dus kan iemand hier alsjeblieft mijn informeren.

Bedankt. _O_

6. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ,

Ik weet niet precies maar het beste lijkt me om eerst contact op te nemen met MS,zodat zei dan het een en ander kunnen uitleggen waar je naar toe zou kunnen bellen.

7. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    pdz loopt bij mij redelijk vaak vast , heb het alleen bij dit spel .
    zitten geen krasjes op de disc.

[edit] gvd zitten dus wel krasjes op, dit is m'n 2e pdz spel al + 2e xbox360 , toch maar weer de helpdesk bellen ....ik wordt hier niet goed van!!!!

Laatst bewerkt: 15 jan 2006
  8. Arie_Bombarie

Arie_Bombarie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had zojuist tijdens PGR 3 last van een soort artifacts. In de linkerbovenhoek kwam een soort rood vierkant (wel wazig dan) en was er heel even en ging weer weg, paar sec. later weer precies hetzelfde, hierna heb ik het niet meer gezien.

Iemand die dit ook wel is heeft, of weet dat dit een bekend probleem in PGR 3 is?

Zo nee, dan ga ik toch maar Microsoft bellen...

9. x Elimenator x

Leuk Bevonden:
    0
    Maar krijg ik nou mijn spel vergoed ofniet en moet ik nou Microsoft bellen voor de vergoeding of RARE?

10. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Niets mee aan de hand en dat wil ik graag zo houden :9

11. Spinner

Spinner So it begins....

Leuk Bevonden:
    0
    Ga eerst nou eens microsoft bellen, dan hoor je vanzelf wel hoe en wat

12. High 5

High 5 _/_/_/

Leuk Bevonden:
    1
    Uiteindelijk wel.
    Dank je wel voor je geduld, we hadden even iets anders te doen dan 24 uur per dag te wachten op jouw probleempje, sorry.

De ervaring leert dat er verschillend wordt gereageerd op klachten van krassen, vlekjes en vegen.
    Je beste kans is dat je belt met de hulplijn van Microsoft, daar het probleem voorlegt en hun advies opvolgt.

Het direct opsturen van je 360 naar Microsoft zelf zal je de nodige sympathie opleveren van een blij verraste Microsoft medewerker op de postkamer die ineens een gratis 360 krijgt van jou.
    Die actie lijkt me dus een beetje voorbarig en ook onverstandig.

Lees de allereerste post in deze draad eerst eens rustig (echt, vooral rustig) door voordat je actie onderneemt.
    Succes met je probleem.
    Hier is nog een kleine tip: Met een zachte doek en een beetje tandpasta laten kleine veegjes en krasjes zich makkelijk verwijderen van een cd of dvd.
    Geen garanties natuurlijk maar als niets meer helpt kun je hiermee wellicht je game nog redden.

En nogmaals sorry dat de forumleden zich niet meteen massaal op je probleem hebben gestort.
    (Stelletje egoisten... )

13. Ducky888

Ducky888 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er komen altijd wel krasjes op discs. Je gaat me toch niet serieus vertellen dat je hier echt Microsoft voor gaat bellen? :confused: :confused: :confused:

PS: en let op je taal aub..

14. Ducky888

Ducky888 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vroeg of laat komen er vanzelf krasjes op, dat is met iedere schijf zo en de normaalste zaak van de wereld. Als je geen krasjes op een schijfje wilt, moet je ze in het doosje laten. En op je tweede vraag ga ik niet in. (te uitlokkende aard)

15. MvDrunen

MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb precies hetzelfde. Regelmatig vastlopers bij PDZ. Error; "Disc Unreadable" en dat heb ik meestal een paar keer achter elkaar. De laatste tijd is het echter steeds vaker. Tevens heb ik Kameo en heb ik daar nog nooit een vastloper gehad. Ik vraag me af wat ik nu het beste kan doen? Microsoft bellen en het probleem melden of niks doen en die error voor lief nemen? Iemand suggesties? Iemand die ook al actie heeft ondernomen met dit probleem?

16. Freaky800

Freaky800 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die melding heb ik ook wel vaker gehad,maar dan met PGR 3.Het lijkt mij dat het er mee te maken heeft,dat de dvd drive constant op volle snlheid draait,waardoor ie met de minste,geringste onbalans krassen veroorzaakt,omdat ie blijkbaar ergens tegen aan loopt.
    Dit is mijn vermoeden.....

Tis echt het apparaat hoor,die voor die problemen zorgt,zoals ik volgens mij al eerder heb geschreven,ben ik zeer voorzichtig met de disc,en ik laat die van PGR3(speel ik toch altijd) ook altijd in mijn X-box zitten.Dit omdat er met het erin en eruit halen grote kans is dat de disc beschadigt

17. FREEWILLY

FREEWILLY Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vrijdag melding gemaakt bij Microsoft van defecte xbox 360. verhaal uitgelegd, oke we komen hem ophalen, ups belt wanneer ze in de buurt zijn. Oke nette sevice. Niet duidelijk waar probleem vandaag komt, harde schijf of xbox zelf. Harde schijf later gekocht ivm core system. Blijkt vandaag al me xbox opgehaald te zijn zonder te bellen. Gene die er was wist nergens van. Heeft nu dus en voeding niet meegegeven, harde schijf niet en zat nog PGR3 in me console!!! Bel ik met microsoft en is niets meer aan te doen. Ze gaan console nakijken en krijg ik terug. Wanneer het harde schijf is moet ik zelf naar de winkel om deze te ruilen en is maar de vraag of PGR3 er weer bij zal zitten. Erg gespannen nu, hoopt op een goede afloop. Kans lijkt me ook erg groot dat probleem veroorzaakt wordt door de harde schijf, dit omdat ik met memorycard nog nooit problemen gehad heb en ook niet na de foutmelding. Met memorycard liep ie dus voor en na de crash goed.

18. GforceNL

GforceNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook mn voeding niet meegegeven, wedt mij afgeraden. Beetje slordig dat hij zo is meegegeven. Ik zou je moeder flink op haar donder geven. Aan de andere kant. Als je het goed wilt doen moet je het zelf doen. Ze hebben van MS vast wel gezegd dat ze waarschijnlijk al de volgende dag zouden komen, had je hem klaar kunnen zetten.

19. FREEWILLY

FREEWILLY Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    UPS zou mij vantevoren bellen wanneer ze langs zouden komen, althans dit is mij medegedeeld door medewerker van microsoft

20. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit al een week te wachten op me 3de nieuwe xbox,maar nog helemaal niets gezien of wat dan ook.Heb daarnet even gebeld naar MS en die zeiden dat tie verzonden is,dus dat wordt weer afwachten.Maar zijn er meer mensen die al aan hun 3de nieuwe xbox360 zitten???

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina