1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 5 dec 2005.

?

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

1. Mijn Xbox360 werkt prima!

70,5%
  2. Mijn Xbox360 was inderdaad 'Dead on Arrival'.

3,7%
  3. Mijn Xbox360 deed het eerst wel, maar nu is hij ook overleden.

8,4%
  4. Mijn Xbox360 doet het wel, maar heeft wel wat mankementen.

17,4%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd dat d8 ik dus ook al, ik hoor die dvd-drive altijd draaien als een gek, kan oook nooit goed zijn. is gewoon al me 2e PDZ die verneukt is , misschien is het beter om de xbox360 horizontaal neer te zetten ( niet voor koeling maar voor de dvd), ik ben een zware pdz freak geworden en ben gewoon van plan om um voor de 3e keer te kopen :'-(

2. MvDrunen

MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

Leuk Bevonden:
    0
    Is die 2e cd ook al kapot? Ik zou echt geen nieuwe kopen. Jij kan er toch niks aan doen dat er krassen op zitten.....kan microsoft dat niet vergoeden of inruilen bij de winkel waar je hem gekocht hebt?

3. High 5

High 5 _/_/_/

Leuk Bevonden:
    1
    De dvd drive lijkt inderdaad het zwakste onderdeel van de 360 te zijn.
    Ik weet het niet zeker natuurlijk maar het lijkt me dat de 1 of andere cheapo Koreaan of chinees met de opdracht voor de fabricage aan de haal is gegaan.
    Vervolgens heeft hij al zijn werknemers aan de cocaine laten snuiven om het productietempo op te voeren.

De meeste klachten betreffen iets dat in directe relatie staat met de dvd drive.
    Waarschijnlijk zal die dan ook snel worden uitbesteedt aan een andere fabrikant bij de volgende batch.
    Jammergenoeg zitten we nu (nog) met de zwakke brak van de eerste serie.

Ik zou dit gewoon even opnemen met iemand van de Microsoft hulplijn.
    Leg je probleem rustig uit en wie weet..
    In elk geval succes ermee en laat eens weten hoe dit afloopt.

4. L3MMING

L3MMING Command & Conquer !!

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox is vanochtend om 10:20 in duitsland aangekomen, denk dat rond de avond de nieuwe wel richting hilversum vertrekt..

ik houd jullie op de hoogte

5. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop het echt voor je;) ,ik wacht zelf al meer dan een WEEK op me nieuwe Xbox360 :'-( :'-( ,Gisteren MS gebeld en die zeiden dat tie komt,maar ik zie niks |:-

6. alisum41

alisum41 L1F3 T0 G4M3

Leuk Bevonden:
    0
    vreemd ik had die van mij oplaten halen en werd terug gebracht 5 dagen*). Maar kan er niet opnieuw een enquete maken, want veel mensen zeiden in het begin dat die van hun het goed deed om er twee weken later achter te komen dat zijn xbox 360 gecrasht is.|:-

_0/

7. L3MMING

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt toch van microsoft of UPS een trackingnummer gekregen?

ik heb bijvoorbeeld: 1Z74470Y91677432## als ik dat dan invoer op www.ups.com dan kan ik zien waar mijn xbox op dit moment uithangt...

en hoe laat hij ontvangen is enz.. heb jij niet zon nummer dan?

Dan krijg je zon lijstje:

Laatst bewerkt: 17 jan 2006
  8. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben sinds dit weekend eindelijk ook de gelukkige eigenaar van een Xbox 360 premium.. Al heb ik er dus maar een paar dagen ervaring mee, en alleen PGR3, Geometry Wars, Hexis HD, en diverse gedownloade demo's mee gespeeld, ik moet zeggen hij doet het perfect!! Ik heb nu ook Windows Media Connect draaien op mijn PC waarmee ik foto's en muziek etc kan afspelen via de 360 op mijn TV, erg cool!! :D

Hij ligt (horizontaal) trouwens in een redelijk dichte TV-kast waar hij best wel warm in wordt, maar dat lijkt me normaal voor een apparaat, en ik heb dus nog niet 1 vastloper of wat dan ook mee gehad.. De voeding wordt amper warm, dus die verhalen begrijp ik sowieso niet.. Maargoed, zoals ik al zei, hij is pas 2 dagen in gebruik, dus over enige duurzaamheid kan ik nog niks zeggen.. Voorlopig doet ie het iig perfect! :cool:

Hij is op 02-01-2006 uit de fabriek gerolt in China, het is dus een 2006je.. :p

9. BandOfBrothers

BandOfBrothers Wow,There's Internet

Leuk Bevonden:
    0
    Gister het gelukkige nieuws dat de 360 zijn huisje heeft gevonden8)
    De freezes nog niet gebeurd , want ben met PGR3 vrij vaak naar de dashboard gegaan gedurende de races.
    Ook bij PDZ idem , warmte is nauwelijks te noemen : zowel 360 als voeding.
    Maargoed ff afw88 O-)
    Trouwens deze heeft het daglicht ook in 02-01-2006 gezien.
    Misschien hebben ze wat veranderingen aangebracht?
    Who can tell.

10. High 5

High 5 _/_/_/

Leuk Bevonden:
    1
    Gefeliciteerd!
    Geniet van dit prachtige stukje high-tec en maak je vooral niet druk om allerlei eventuele kwalen en andere spookverhalen.
    Kaduke 360's zijn nog altijd meer uitzondering dan regel.
    En zelfs dan, de reparatie/vervangings service van Microsoft is ongekend goed.

Bovendien..
    Voor elke 360 kun je de wet van High 5 aanhouden:
    Als hij het 1 dag goed doet dan doet hij het ook 1 week goed.
    Als hij het 1 week goed doet dan doet hij het ook 1 maand goed.
    als hij het 1 maand goed doet dan doet hij het ook 1 jaar goed.
    Als hij het 1 jaar goed doet dan gaat hij pas 1 dag na je garantieperiode kapot.
    *)

11. WarriorSan

WarriorSan Somewhere in the system...

Leuk Bevonden:
    1
    :D ..

12. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0

gelukzakken.

de mijne blokkeert soms als in van een online spel naar het dashboard ga bij pdz en bij pgr3

zou het dan toch aan de console liggen:confused:

13. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel een probleem!
    bij kameo doet het filmpje het goed maar als het beeld te snel gaat gaat alles sloomer dat is ook zo bij filmpjes enz wat moet ik doen?
    en ik heb xbox l!ve disconnect probleem..

14. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk naar 1,5 weken wachten

Jepz,eindelijk is tie er dan me 3de Xbox360.Vanmiddag om 13:00 kwam UPS langst om me nieuwe Xbox360 te leveren.Helaas is MS vergeten om een pakketje meej te geven waar me kapotte xbox360 in kon.Maarja zolang je maar kan GAMEN 8) 8)

15. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0

nop het is raar want veel mensen hebben deze problemen.

msh zal hij het ook nog hebben hoor

16. Dusun

Dusun Oldskool NL

Leuk Bevonden:
    0
    Zo daar zijn we weer...

Na op 02-12-2005 een nieuwe Xbox360 aangeschaft te hebben begon de ellende, thuis aangesloten en wat denk je, een DOA (Dead On Arrival).
    Na vaak gebeld te hebben met MS omdat er problemen waren met het invoeren van mijn serienummer werd hij dan uiteindelijk opgehaald en 5 dagen later had ik een nieuwe in huis.
    Hier ontzettend veel mee ge-gamed, met de nadruk op gamen!!!
    Nu deze week voor het eerst eens bezig geweest om een DVD te bekijken wat blijkt nu het geval, heel af en toe skipped hij een frame. Dit doet hij met nieuwe DVD's net uit de verpakking als al wat oudere DVD's. Na wat rondgekeken hebben op het forum hier blijkt dat als je MS belt met dit probleem je je Xbox360 moet toe sturen en dat dan je DVD speler omgeruild wordt.

ARGGHHHHH dat wordt dus voor de 2e keer mijn Xbox360 kwijt. Heeft er iemand al meer ervaringen met dit probleem en hoe is de afhandeling als je de Xbox360 voor de 2e keer moet opsturen? Sturen ze niet een nieuwe toe zodat je de oude defecte terug kunt sturen?

Wordt er een beetje simpel van... af en toe denk ik dat ik beter een paar maanden had kunnen wachten... *zucht*

Groeten... een teleurgestelde Xbox360 gebruiker!

17. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou hem niet opsturen want er komen externe hd dvd eb hij dient in de eerste plaats voor games en niet voor dvd

18. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Goh, zelfde datum, da's ook toevallig, he Roel!!!! 8) *) O-) _0/ :) ;)

19. High 5

High 5 _/_/_/

Leuk Bevonden:
    1
    Ha Dusun_1, welkom terug!
    Troost je, je bent in goed gezelschap hier. *)

Als je 360 verder goed werkt en als je de beschikking hebt over een aparte dvd speler dan zou ik de moeite niet nemen om mijn 360 weer aan te melden voor vervanging.
    Als je 360 ook exclusief als speler wordt gebruikt dan is dat uiteraard een andere zaak.
    Terug op de baan en weer volgas.. }:]
    Hopelijk een dag of 4 en het leed is weer geleden.

20. L3MMING

Leuk Bevonden:
    0
    Je betaald 400 euro voor zon kreng, ik zou hem bij het miste/geringste teken van niet functioneren terugsturen...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina