1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 5 dec 2005.

?

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

1. Mijn Xbox360 werkt prima!

70,5%
  2. Mijn Xbox360 was inderdaad 'Dead on Arrival'.

3,7%
  3. Mijn Xbox360 deed het eerst wel, maar nu is hij ook overleden.

8,4%
  4. Mijn Xbox360 doet het wel, maar heeft wel wat mankementen.

17,4%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mun xbox360 nu al 1,5 maand en hij werkt prima. Voeding blijft zelfs redelijk koel ( ligt gewoon op de grond ). Nu zet ik vanochtend de xbox360 aan en wil zoals ik zovaak doe ff een rondje pgr3 rijden. Ik begin net te rijden en allemaal strepen door het beeld en een vaag geluid :{. Egt zo'n vastloper als je bij die amerikanen zag bij hun release. Uitgezet en nog een keer eprobeerd, maar weer hetzelfde probleem. Toen kwartier gewacht. Kon ik 1 raceje rijden en daarna precies hetzelfde. Kben bang dat ie kapot gaat of is er nog hoop voor me ? :'-(

2. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik jouw was zal ik MS bellen,en vragen wat er eventueel zou kunnen zijn.Ik hoop dat het niet aan je xbox ligt.

3. FredKroket

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga MS nu ook bellen. Het is 4x in Pgr3 gebeurd en ik start nu Halo2 op en loopt gelijk vast. Kben bang dat ie dood is.

4. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    jaja diene is helemaal dood FREd ik leef met u mee want ik heb juist hetzelfde meegemakt.

en ze zullen afkomen met staat uw tijd juistingesteld en staat hij op 50 of 60 hz. je moet zeggen dat je dat al allemaal gedaan(want bij mij hielp dat tog niet) hebt en niets helpt en ze zullen de ups sturen

5. FredKroket

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt gelijk ja. Hij is compleet dood. Keb net 20 minuten aan de telefoon gehangen met een vrouw die er niet veel van wist, maar ze vroeg ook of de datum goed stond enzo. Maja maandag komen ze um ophalen.

Kvind het egt megaklote. Nog een vraagje trouwens. Blijven je ranks en recordtijden op live staan? Lijkt me wel he. Klinkt dom, I know, maar geen zin om zo egt helemaal van voor af aan te moeten beginnen.

6. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    jaja maar je savegames zou je best op een memory card zetten hoor.
    maar al de rest zoals je achievement en tijden en gewonnen wedstrijden blijven behouden

7. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    tis echt megaklote he en zeker voor jouw Fred want je bent bij de beste van wereld van pgr3.

en dit vind ik dus nog meer klote dat de console in het begin direct beheeft ok maar na een goede maan heel raar als alle consoles zo zullen zijn zullen ze veel verlies maken microsoft en veel klanten verliezen.

nu zit ik elke dag met schrik als ik mijn console opstart en denk ik zal hij nu tog niet dood vllen

8. FredKroket

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik zit nu ongeveer 2 weken zonder xbox360. Savegame maakt me niet heel veel uit. Mij gaat het vooral om het live-gebeuren.

De kans dat het kapotgaat is er altijd natuurlijk, maar zoals ik hier al ergens las bij iemand 3x al. Het is ook zo raar, want hij heeft 7 weken prima gedraaid en nu van de ene op de andere dag ineens dood. Voeding blijft altijd koel. Genoeg ventilatie voor de xbox zelf ook. Nu hopen dat ze me geen half opgelapte xbox van iemand anders opsturen.

9. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    dr zijn toch een hoop problemen met het apparaat, of heb ik het mis?

10. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    die kans is er voormopig heel dik in.

en al je geluk hebt krijg je een slinternieuwe zoals ik.

11. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0

zeer veel.
    vastlopers, software fouten, sommige voedingen, enz...:mad: .

12. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop het dat iedereen snel een werkende xboxen hebben want de grote titels komen al in Maart zoals: Splinter Cell,Oblivion en Ghost Recon.

13. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    hehe das waar en zeker als je weet dat je met ghost recon3 in een clan zit

14. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    tot nu toe nog geen problemen alleen ik heb hem nog maar een dag.. over een maand zeg ik het als ik nisk heb en anders meld ik het wel (was te blij en hadf gelijk geklikt dat die het prima deed.. wel zo eerlijk voor de POll als ik het erna ff meld.. ;) )

15. Gollem

Gollem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ..U never Know..

16. steenbok

steenbok NL THE FEAR NL

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens veel tweakers van consoles licht het probleem gewoon bij de koeling in de console. Deze zou namelijk 20% meer moeten presteren om goed te koelen. Ik hoop dat Microsoft hiermee gaat testen en dat ze de consoles desnoods terug roepen voor een herprogrammering.

17. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    mensen is het erg als je de xbox aansluit in een NIET geaarde stopcontact >??

18. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk het van wel hoor.

19. FREEWILLY

FREEWILLY Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox was afgelopen maandag opgehaald, donderdag weer terug, ook een tweede hands xbox360 terug van begin oktober. Grotere probleem is dat Het spel dat er nog is zat toen ie werdt opgehaald (PGR3, er zou vantevoren gebeld worden wanneer ie opgehaald zou worden, was niet thuis) niet is meegeleverd, hoe zou MS hiermee omgaan, wel meteen melding gedaan maandag dat mijn spel er nog in zat.

20. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    mmm kweet niet.
    kon je je disk lade niet meer openen

als je dit niet meet kon en je hebt microsoft verwittigd zit de kans erin dat je een nieuwe krijgt

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina