Ben je mal, gewoon een tijdelijke set-back.
Komt vanzelf wel weer goed.
Het is anders wel erg bizar dat je serienummer zo'n uitwerking heeft op het systeem.
Zou het een verkapt binaire code zijn voor format harddisk?
Hoe dan ook, de race is nog niet over en van wat ik er tot dusver van gezien heb is er echt nog alles mogelijk.
Zo werd ik net een kwartiertje geleden nog gebeld door een meneer die zich netjes voorstelde als troubleshooter en die me zorgelijk vroeg of hij iets voor me kon betekenen omdat ik in zijn lijstje stond met mensen die teruggebeld moesten worden.
Ik heb hem uitgelegd van niet en dat hij de rol vervulde van mosterd na de maaltijd en daarna namen we afscheid in een kameraadschappelijke sfeer waarbij ik hem op het hart drukte om toch vooral de vriendelijke groeten te doen aan de Belgische meneer en mevrouw die mij het afgelopen weekend te woord hebben gestaan.
Maar goed, mijn 360-je is op weg naar beter oorden (een reparatiecentrum in Duitsland) en volgens de verklaringen van mensen die het weten kunnen, staat er al een nieuwe 360 in de coulisen te trappelen van ongeduld...Net als ik trouwens.
Nogmaals, de race is pas verlopen als onze nieuwe 360's minstens een dag lang zonder storingen hebben dienst gedaan.
Terug naar low-res zwart-wit dan maar..
Laatst bewerkt: 6 dec 2005