1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 5 dec 2005.

?

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

1. Mijn Xbox360 werkt prima!

70,5%
  2. Mijn Xbox360 was inderdaad 'Dead on Arrival'.

3,7%
  3. Mijn Xbox360 deed het eerst wel, maar nu is hij ook overleden.

8,4%
  4. Mijn Xbox360 doet het wel, maar heeft wel wat mankementen.

17,4%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RHM

RHM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil even zeggen dat na die update via Xbox Live van vorige week bij mij alles perfect functioneerd. Ik had namelijk telkens het probleem, als ik PDZ wilde afsluiten d.m.v. naar het dashboard te gaan, dat m'n Xbox bleef vasthangen. Ook had ik idd bij PGR 3 die bekende vastloper.

Maar zoals ik al zei doet alles het nu perfect._O_

2. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zie net staan dat alle lampjes moeten branden als men console aanstaat maar dat doet het bij mij neit alleen de power teken licht op en als ik op die x van men controller druk dan gaat het linkerboven stukje aan staan maar is dit niet normaal/?
    ik zie wel in het begin dat ring of light een paar keer rond gaan lichtje naar lichtje en dan weer alles aan en daarna gaan ze uit behalve de aan teken blijft branden.

wat te doen.

ik kan em ook neit vinden op de tv heb een sony trinitron

3. RHM

RHM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is volkomen normaal, iedere quadrant van de ring of light stelt 1 controller voor. Dus zou je 2 controllers aangesloten hebben zou de halve cirkel moeten branden. Bij 4 controllers dus de hele ring.

4. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    iddd hij doet het had net ff opgebeld nvrmnd

die klantenservice is grappig

5. Tockeboy

Tockeboy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb men 360 van bij de lancering en heb nog geen problemen ermee gehad :)
    Maar als ik dat zo hoor met die360 die niet functioneren zoals het zou moeten oop ik dat MS een goede klantenservice heeft

6. Zoetermeer

Zoetermeer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als goed krijg ik me retour doos vanddag binnen en dan begint het wachten tot dat er weer 1 binnen komt.

7. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke dan !!
    " Je Xbox-videospelsysteem is verzonden. Je kunt het verwachten binnen 2 tot 5 dagen. Bedankt voor je geduld. Nog even en je kunt weer volop spelen. Je verzendinformatie wordt hieronder ter referentie weergegeven:

Verzendbedrijf: UPS "

ben benieuwd! :cool:

8. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Het lijkt erop dat mijn Xbox GOED is!

9. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Veruit de meeste Xbox 360's zijn goed hoor.. Die verhalen van 26% kans op een defect zijn echt BS imho..

Ik denk dat veel mensen een vastloper door een softwarematige bug, zoals nog wel eens wil gebeuren met de Xbox Live features i.c.m. de gamerguide-knop (vooral bij mensen met moderate NATs), ook als een defect/mankement zien..

Zoals ik al zei hebben de 5 mensen die ik IRL ken (incl. mezelf) met een Xbox 360 totaal geen problemen gehad tot nu toe..

Laatst bewerkt: 13 feb 2006
  10. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag een nieuwe gekregen en het lijkt erop dat alles het goed doet \o/ hij start in ieder geval in 1 keer op dus dat is al een goed teken. Ik heb btw wel een hele nieuwe gekregen van 22-01-2006 en het heeft ongeveer 6 dagen geduurd voordat ik een nieuwe kreeg(vorige week maandag gebeld, dinsdag opgehaald, vandaag een nieuwe).

11. Creatif

Creatif Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag ook een nieuwe ontvangen.. :) Ik had er eentje die gebouwd was in januari 2006, nu eentje uit december 2005. Quake er ingepropt, loopt die weer vast bij het laden van een level! Had 'm dus helemaal niet op hoeven sturen in de eerste plaats, terwijl ze dat toch zeiden van Microsoft.|:- Het had de hele tijd dus aan Quake en Xboxlive gelegen...:confused:

12. Ryan Mckane

Ryan Mckane Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mijn 360 ging na ongeveer 2 maand na aankoop kapot.
    Hij bleef opeens heel vaak hangen..bij elke game en zag dan ook veel verticale witten strepen door het beeld.
    Ik ben dus in eerste instantie terug gegaan naar de winkel (E-plaza) en die zeiden dat ik contact moest opnemen met Microsoft.
    Dat heb ik diezelfde dag nog gedaan en ik werd heel goed geholpen.
    Ik moest daarna even UPS bellen om mijn 360 te laten ophalen en na 45 minuten na het telefoongesprek met UPS stonden ze al aan de deur! zo snel..
    3 dagen erna stond UPS weer voor de deur met een nieuwe 360...
    Ik vind de service van Microsoft en UPS echt geweldig!
    Mijn Xbox1 heb ik ook ooit opmoeten sturen via UPS en had ik na 4 daagjes weer terug...
    Compliment voor Microsoft en UPS _O_

Laatst bewerkt: 14 feb 2006
  13. rawkus

rawkus OMFG!

Leuk Bevonden:
    1
    crap onna stick

M'n voedingsblok is dus ongeveer een week of twee gelden kapot gegaan, dus heb ik de Msoft klantenservice gebeld. Ik moest m'n voedingsblok + bijbehorende stekkerkabel maar opsturen. Die muts vd klantenservice zei wel dat ik de verzendkosten wel eerst zelf moest betalen (50 euries omdat die blok 1,5kg weegt en 't repaircentre in Duisland zit!) Ik zei nog dat ik (hier) gelezen had dat een complete xbox360 wel gratis opgehaald werd door UPS, maar ze bleef toch stug volhouden dat dit niet voor onderdelen gold.

Tis maar goed dat ik die avond ff m'n hotmail heb gecheckt, want daarin stond een berichtje van MSoft met een UPS streepjescode. Ik kon dus toch alles gratis op laten halen/versturen met UPS.

Vandaag heb ik m'n voedingsblok terug gekregen, maar nu zijn ze m'n stekkerkabel vergeten terug te sturen!!! :mad:

Dus net maar weer ff die geniale (NOT) helpdesk gebeld, er wordt een nieuwe kabel opgestuurd. Dus hopelijk kan ik binnenkort weer gamen.

14. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    that sucks....
    Maarja, je hebt ook goeie lui daar bij de helpdesk!

15. Gollem

Gollem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn dvd speler suckt, echt met elke dvd, dus ook maar eens gaan bellen, best jammer voor de rest doet ie het prima.

16. steenbok

steenbok NL THE FEAR NL

Leuk Bevonden:
    0
    Is het trouwens normaal dat de 360 vaak vast hangt bij demo’s en bij PGR3 als je op de Guide knop drukt?

17. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vrij normaal,bij sommige demo's zitten was foutjes waardoor de xbox360 wel eens kan vastlopen.Ik heb tot heden nog geen last gehad dat de Xbox vastliep door op de Guide Button te drukken in een volledig spel.Heb je de nieuwe update al gedownload,want deze zorgt ervoor dat de Xbox360 niet meer zo snel vastloopt.PGR 3 staat redelijk bekend dat tie vastloopt,ook als je de Guide Button gebruikt tijdens online.Als je bij andere spellen totaal geen last meej hebt,zal het waarschijnlijk aan die demo of spel liggen.

Laatst bewerkt: 16 feb 2006
  18. Speaker

Speaker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft heeft mij verteld dat ik een nieuwe 360 krijg... Ik moet m'n oude kapote 360 opsturen, maar hoe weten ze nou dat ze een nieuwe moeten opsturen als mijn ouwe kapote daar aankomt... want niet iedereen krijgt een nieuwe lijkt mij, dus mijn vraag is nog maals, Hoe weten ze dat naar mij een nieuwe gestuurd moet worden?

19. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Dat past niet.

20. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Het is een zelfde aansluiting alleen met een richeltje aan de bovenkant. Als je dus een beetje vijlt moet het allemaal wel werken. De draad moet wel tegen een redelijk wattage kunnen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina