1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 5 dec 2005.

?

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

1. Mijn Xbox360 werkt prima!

70,5%
  2. Mijn Xbox360 was inderdaad 'Dead on Arrival'.

3,7%
  3. Mijn Xbox360 deed het eerst wel, maar nu is hij ook overleden.

8,4%
  4. Mijn Xbox360 doet het wel, maar heeft wel wat mankementen.

17,4%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. assepoester

assepoester Knight

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm weet niet mijn broertje speelde toen, zal maar ff vragen :confused:
    Maar dat is dus niet dat hij stuk is?
    Ik kan gewoon wel spelen met een spel die niet kapot is?

2. Nexi

Nexi forumspiekert

Leuk Bevonden:
    0
    Het klinkt misschien een beetje hard maar als je je spel beschadigd hebt door het draaien van je 360 heb je gewoon pech. In de handleiding van de 360 staat dat je dit nooit mag doen, als je je spel wilt ruilen heb je geen poot om op de staan :mad:
    Je kan proberen met de helpdesk te bellen of terug naar de winkel te gaan maar waarschijnlijk zeggen zij hetzelfde. (natuurlijk niet zeggen dat je je 360 gedraait hebt :9 )
    succes!

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    is dat een goed teken dat ze mijn xbox nog steeds daar hebben?

zou ik kapot zijn?
    zou er niks mee mis zijn (zie Murphy's Law: When a Broken Appliance is Demonstrated for the Repairman, It Will Work Perfectly)
    of hebben ze het heel druk (je zou denken dat de drukte nu wel voorbij zou zijn...)

FRANKFURT, DE 23/02/2006 9:25 's morgens DELIVERY
    23/02/2006 7:00 's morgens OUT FOR DELIVERY
    23/02/2006 5:49 's morgens ARRIVAL SCAN
    HERNE-BOERNIG, DE 23/02/2006 2:31 's morgens DEPARTURE SCAN
    EINDHOVEN, BEST, NL 22/02/2006 12:18 's middags PICKUP SCAN
    DE 21/02/2006 11:47 's morgens BILLING INFORMATION RECEIVED

4. Nexi

Nexi forumspiekert

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij repareren ze je eigen xbox maar krijg je zelf een nieuwe, bij mij aan de telefoon vertelde ze dat ik gewoon een nieuwe 360 zou krijgen en mijn oude gerepareerd zou worden. Maar het lijkt me nooit een goed teken als je xbox nog steeds in Frankfurt is. :eek:

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    zou dus betekenen dat ik een nieuwe (gerepareerde ? ) krijg...

dan krijg ik wss ook PDZ gratis (+het geld voor PGR3, en een dvd)

6. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij duurde het ook 6 dagen voordat ik een nieuwe kreeg. Ik vraag me ook af wat er gebeurd met mijn oude 360. Kan me moeilijk voorstellen dat alles er aan kapot was, aangezien hij het wel normaal deed, maar wel met de E74. Bij de helpdesk zeggen ze ook dat het 4 tot 8 WERKdagen duurt voordat hij terug is ofzo. Dus ik zal pas aan de bel trekken als hij er volgende week vrijdag nog niet is. Geduld is een schone zaak ;)

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    i cant wait 8)

ik begin al ontwenningsverschijnselen te tonen ;)

8. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt natuurlijk ook aan het probleem wat je hebt he. Als je nou een overduidelijk probleem hebt zoals een xbox360 die het gewoon echt niet meer doet. Dan hoeven ze er niet eens naar te kijken en sturen ze je gelijk een nieuwe op. Maar zoals bij jou, dat je xbox 1 keer een raar geluid geeft, en een paar keer vastloopt. Dat vastlopen in PGR3 is nog steeds niet opgelost, want ik heb dagelijks bij het kijken van een gamercard dat hij gewoon vastloopt. Maar om dan gelijk MS op te bellen en zeggen dat mijn 360 kapot is :) dat doe ik niet. Dat zal hopelijk over een tijdje wel verholpen zijn, en hopelijk gebeurd dit niet bij andere games die nog gaan komen.

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    ze zeiden zelf "stuur dat ding maar op", k had nl nog wat meer probleempjes dan alleen die 2.

Maar ik vind wel dat ik het recht heb op een perfecte xbox, ik betaal er dan ook veel geld voor.

maar ik ben btw ook bang dat de boel nog meer vertraagd gaat worden door carnaval :'-(

de goden zijn mij niet gunstig gezind ;)

O-)

10. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je gelijk in,volgens mij is het daar een chaos,want ze hebben nog steeds niet me 2de xbox360 opgehaald terwijl ik nu al 4 weken op de 4de speel.We hebben 2 keer doorgeven,dat die 2de hier nog in huis staat,maar ze komen het maar niet ophalen|:- |:- .Je zou toch denken dat ze er dan 1tje missen??We hebben het 2 keer doorgeven dus ik hou hem net zo lang tot ze het komen ophalen.Er zijn nu al 4 weken verder,maar ik zie geen UPS die hem komt ophalen.

Laatst bewerkt: 26 feb 2006
  11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Hij is binnen!! Bezorgd op mijn werk. Zometeen direct kijken of ie het weer netjes doet :)

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    heb hem ook net binnen, nieuwe 360 gekregen+een nieuwe gesealde PGR 3

ik ben tevreden :cool:

13. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn Xbox360 heeft een beetje een vaag probleem, hij doet een beetje vreemd bij het opstarten, soms moet ik hem 2x aan/uit zetten voor hij daadwerkelijk aangaat :confused: misschien komt het doordat hij is aangesloten op een stekkerblok ipv direct op de wandcontactdoos, heeft misschien iemand anders ook dit probleem eigenlijk?

Eenmaal aan doet hij het trouwens fantastisch, geen vastlopers o.i.d. :)

14. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    jah er is een beetje een bekend probleem met de 360 als je hem in een niet zo beste stekkerdoos steekt dat hij kuren kan krijgen, dus niets om zorgen over te maken

15. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hetzelfde als dat jij hebt. Heb je het al sinds de 1ste keer dat je hem opstart of is het later pas gekomen? Bij mij deed hij het namelijk ook gewoon goed als ie eenmaal aan stond. Je moet maar proberen om hem op een normaal stopcontact aan te sluiten anders denk ik dat er echt wel iets mis is.

16. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Mja hij doet het al vanaf het begin. Hij doet het regelmatig gelijk als ik hem aanzet maar af en toe moet ik hem dan eerst uit zetten en dan weer aan.
    Ik hoop dan maar dat als hij op een wandcontactdoos is aangesloten dat hij het dan wel gelijk doet :)

17. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, daar is het bij mij ook allemaal mee begonnen. Bij mij deed hij het trouwens ook vaak binnen 2 keer. Gewoon 1 keer drukken, ging die wel aan, maar gaf geen beeld en las geen dvd in. Na een paar dagen kreeg ik de eerste keer een error met de rode kwadranten dus toen bleek er wel wat mis te zijn. Maar goed, probeer het gewoon en als het daar aan ligt moet je gewoon een nieuwe stekkerdoos kopen ;)

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    ik heb nu dus een nieuwe xbox gekregen, moet ik nu dus ook mijn xbox opnieuw registreren / wijzigen in mijn profiel, of gebeurd dat vanzelf :confused:

19. mars15

mars15 Guest

mijn tv is aan het dood gaan.. mijn xbox gelukkig nog niet. Als ik nu speel gaat de tv opeens uit en weer aan. De kleuren zijn nu heel lelijk. Letters staan dubbel enzovoort

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    is een goede reden om zo een nieuwe HD tv te kopen ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina