1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 5 dec 2005.

?

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

1. Mijn Xbox360 werkt prima!

70,5%
  2. Mijn Xbox360 was inderdaad 'Dead on Arrival'.

3,7%
  3. Mijn Xbox360 deed het eerst wel, maar nu is hij ook overleden.

8,4%
  4. Mijn Xbox360 doet het wel, maar heeft wel wat mankementen.

17,4%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    update moest weer gedaan worden, nat weer open, maar je profiel staat toch gewoon op je hd? Verbinding van mij deed wel erg vreemd, omdat ie problemen had met de combi profiel inladen/update. Maar na 5 minuutjes aanklooien deed alles het weer :)

2. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou mijn xbox 360 is zojuist overleden, hij komt geen eens meer door de boot animatie heen, tijdens animatie wordt het beeld helemaal gescrambled en komen er allemaal enge piepjes / ruis geluiden uit me speakers, sigh :mad:

3. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox 360 doet het perfect... alleen kreeg ik een uurtje geleden een halve seconde een wit/blauw beeld?!

4. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Xbox 360 doet het onwijs goed .
    Vanaf November tot nu toe heelemaal geen probleemen gehad . O-)

5. Vendoefel

Vendoefel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    360 dood

Zaterdag gebeld naar ms voor de ophaling van UPS, vandaag om half 2 stonden ze al aan de deur.
    Ik heb overal gelezen dat hij gerepareerd word in frankfurt, maar de mijne gaat naar (WEITERSTADT, DE) nog iemand die deze ervaring heeft.

grtz

6. denis

denis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij gaat vanaf Weiterstadt naar Frankfurt, die van mij is donderdag opgehaald en vandaag heb ik al een nieuwe ontvangen, dus dat is perfect geregeld.

7. Vendoefel

Vendoefel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zal wel goed geregeld zijn, ms service is goed normaal.
    Mja afwachten of ik een nieuwe krijg of hij word gerepareerd.
    Freeze beelden, zwart scherm, rode kwadranten.
    We zien wel, altijd blijven lachen 8)
    grtz

8. mr-x

mr-x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als ik mn xbox 360 wil opstarten gaat er rechtsonder van de ring of light een rood lampje knipperen:confused: wat betekend deze foutmelding??

9. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk dat er iets niet goed is, ik had het ook en heb microsoft opgebeld. Kijk ook of dat je geen vreemde errors krijgt want dan is je xbox gewoon kapot. Als het blijft moet je microsoft opbellen en je verhaal uitleggen, grote kans dat je dan een nieuwe krijgt.

10. mr-x

mr-x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Krijg nu ook een error scherm met E 74:confused:

11. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Komt mij bekend voor ;) Ga morgen maar bellen, ik had precies hetzelfde, eerst een rood lampje rechts-onderin en gelijk een E74. Als je morgen belt wordt ie woensdag opgehaald en heb je volgende week een nieuwe xbox.

12. mr-x

mr-x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dus hij is naar de klote?

13. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    jep... hij is naar de klote ja...

14. mr-x

mr-x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt voor de info,

nu heeft er dus iemand een probleem,
    had de 360 namelijk 2e hands en in de 3 dagen was ie al een aantal x vastgelopen, dacht eerst dat het de scart kabel was die niet goed in de tv zat totdat ik ineens die foutmelding van E74 kreeg

15. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor, je hoeft niets te laten zien als je opbeld naar MS. Dat komt omdat er nog gewoon een doorlopende garantie opzit, aangezien de xbox360 nog lang geen jaar oud is. Je hoeft alleen maar op te bellen en je serrienummer te geven+je naam en adresgegevens. Er komt dan vanzelf iemand langs van UPS om je xbox op te halen. Ook al is die dus 2de hands je hebt nog gewoon garantie. Je heb wel 1 voordeel ;) als je nu een nieuwe krijgt, weet je wel 100% dat die echt nieuw is.

16. mr-x

mr-x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat is zo, maar je kan mij niet wijs maken dat degene waar ik m van heb (die m gekocht heeft 30-12-05 )geen probleem heeft gehad en ik in de 3 dagen dat ik m heb al de nodige vastlopers en nu dus een E74 heb en dat hele ding naar de klote is. Volgens mij wist hij gewoon dat ie mankementen had en m daarom verkocht.

17. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg soms ook de E74 error als ik 'em opstart. Ik doe 'em gewoon 10 keer opnieuw aan en dan doet hij het weer prima! 8)

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Hehehe, dat zou je kunnen doen. Maar als ik nu was, zou ik hem nu snel inruilen, voordat de volgende lading games komt.

19. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Ik zou hem idd ook even opsturen.
    Want dat schiet natuurlijk niet op, als je constant je Xbox 360 opnieuw moet aanzetten voordat hij het een keer doet....

20. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    360 is net opgehaald door ups, toen ik vroeg offie der al veel had gehad moestie lachen, hij had er al heel wat gehad jah.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina