ok...nadat ik hier in dit forum maanden geleden had gemeld dat mijn 360 geen kinderziektes had......(was enkele weken na de 360 launchdate), moet ik nu helaas melden dat mijn 360 op 3-3-2006 is overleden....snik..snik...s'morgens wilde ik hem aanzetten, maar niks...zwart beeld en 3 kwarten van the ring of light knipperde rood...uit en weer aanzetten ...maar niks nog steeds hetzelfde euvel...supportsite opgezocht...daar stond de storing vermeld (3 rode kwarten knipperend), alles wat daar stond uitgeprobeerd, maar nog steeds niks ! gelijk gebeld met MS om 9 uur s'morgens..werd vriendelijk geholpen, kreeg te horen dat ik de 360 in blanco doos met harde schijf en voeding moest doen en dat ie opgehaald zou worden, op het moment dat hij zou aankomen bij MS ik een nieuwe 360 toegezonden zou krijgen (dit was op vrijdag) ,maandag werd mijn 360 opgehaald door UPS (je kan via internet volgen waar je 360 vanaf dat moment is met de tracing code die je van UPS krijgt...) dinsdag was hij in duitsland aangekomen kreeg dinsdag ook een emailtje vanuit duitsland dat hij was aangekomen aldaar en dat de 360 gerepareerd gaat worden ?!?. ik weet niet waar ik vrolijker van wordt : een gerepareerde ( met onderdelen die stuk waren vervangen door misschien wel "verbeterde onderdelen" & mijn eigen harde schijf terug met alle spelgegevens !!) OF een geheel nieuwe 360 ( misschien een die pas geproduceerd is en wellicht zonder kinderziektes & nieuwe lege harde schijf...met games overnieuw beginnen) ?!? ik houd jullie op de hoogte van hoe of wat...voor de rest kan ik nu alleen afwachten....
Laatst bewerkt: 8 mrt 2006