1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 5 dec 2005.

?

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

1. Mijn Xbox360 werkt prima!

70,5%
  2. Mijn Xbox360 was inderdaad 'Dead on Arrival'.

3,7%
  3. Mijn Xbox360 deed het eerst wel, maar nu is hij ook overleden.

8,4%
  4. Mijn Xbox360 doet het wel, maar heeft wel wat mankementen.

17,4%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flippy

flippy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb vandaag the outfit demo gedownload, tijdens het downloaden liep m'n xbox vast, toen ik 'm gedownload had en de demo ging spelen liep de xbox weer vast, dus ik zet m'n xbox aan krijg ik geen beeld, schakel ik 'm opnieuw in, krijg ik zo'n rode ring, na 7x aan en uitzetten deed ie 't eindelijk, maar tijdens 't laden van de demo.......liep ie vast. :mad:

Nou vandaag is m'n xbox 26x vastgelopen, ik neem aan dat dit niet normaal is.
    Ik krijg geen error ofzo op m'n scherm want ik krijg geen beeld of 't beeld van 't beginscherm bevriest steeds.

Dan moet ik toch microsoft opbellen en 'm opsturen, of doe ik iets fout?

2. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou maar bellen...

3. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    ok...nadat ik hier in dit forum maanden geleden had gemeld dat mijn 360 geen kinderziektes had......(was enkele weken na de 360 launchdate), moet ik nu helaas melden dat mijn 360 op 3-3-2006 is overleden....snik..snik...s'morgens wilde ik hem aanzetten, maar niks...zwart beeld en 3 kwarten van the ring of light knipperde rood...uit en weer aanzetten ...maar niks nog steeds hetzelfde euvel...supportsite opgezocht...daar stond de storing vermeld (3 rode kwarten knipperend), alles wat daar stond uitgeprobeerd, maar nog steeds niks ! gelijk gebeld met MS om 9 uur s'morgens..werd vriendelijk geholpen, kreeg te horen dat ik de 360 in blanco doos met harde schijf en voeding moest doen en dat ie opgehaald zou worden, op het moment dat hij zou aankomen bij MS ik een nieuwe 360 toegezonden zou krijgen (dit was op vrijdag) ,maandag werd mijn 360 opgehaald door UPS (je kan via internet volgen waar je 360 vanaf dat moment is met de tracing code die je van UPS krijgt...) dinsdag was hij in duitsland aangekomen kreeg dinsdag ook een emailtje vanuit duitsland dat hij was aangekomen aldaar en dat de 360 gerepareerd gaat worden ?!?. ik weet niet waar ik vrolijker van wordt : een gerepareerde ( met onderdelen die stuk waren vervangen door misschien wel "verbeterde onderdelen" & mijn eigen harde schijf terug met alle spelgegevens !!) OF een geheel nieuwe 360 ( misschien een die pas geproduceerd is en wellicht zonder kinderziektes & nieuwe lege harde schijf...met games overnieuw beginnen) ?!? ik houd jullie op de hoogte van hoe of wat...voor de rest kan ik nu alleen afwachten....

Laatst bewerkt: 8 mrt 2006
  4. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat je je harde schijf nooit mee hoefde te sturen?? Of heb ik het fout?

5. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    ligt er misschien aan wat voor probleem je xbox 360 heeft (mijne deed niks meer ; zwart scherm tv & 3 kwarten rood knipperend op ring of light), mij werd in ieder geval verteld dat ik mijn console, voeding & harde schijf in een blanco doos moest meegeven aan een medewerker van UPS !

6. Vendoefel

Vendoefel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb juist hezelfde aan de hand, k moest enkel de xbox + HD versturen in een blanco doos. Maandag opgehaald door UPS, dinsdag mail gehad dat hij gerepareerd zou worden maar ms zei dat ik een nieuwe ging krijgen dus dan zal dat wel een standaard mailtje zijn geweest.
    Vanmiddag trackinglist bekeken via site van ups en daar staat

Status: Teruggezonden naar verzender

Geretourneerd op: 07/03/2006 9:34 's morgens
    Getekend door: GAERTNER
    Vestiging: WARENANN.
    Geretourneerd aan: WEITERSTADT, DE

Dus zou ik als alles goed is vandaag mijn nieuw box ontvangen
    let us pray _O_ want GRAW is binnen.
    (ms helpdesk roelt)

7. dikkiedirk

dikkiedirk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is de kwaliteit van nu gekochte 360's inmiddels verbeterd? Of hebben ze nog steeds last van problemen die hier sinds 2 december 2005 beschreven worden.

Crashen ze nog steeds? Maken ze nog steeds zoveel lawaai?

8. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    mijne is naar hetzelfde adres ja....hmm ook maandag opgehaald en dinsdag in duitsland aangekomen...effe checken op ups.com of mijne ook weer terug komt...hahaha zou wel retesnel zijn....lijkt overtoom wel....lijkt mij eerder morgen als vandaag dat je hem terug krijgt dan....maar is nog erg snel ! _O_

9. Vendoefel

Vendoefel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op de dag van aankomst(dinsdag) is hij ook weer verzonden, dus als het logisch in mekaar zit komt ie vandaag binnen.
    Heb net naar MS gebeld en zij hadden nog geen informatie.
    Afwachten, en dat kan lang duren da wachten.

damn

10. mr-x

mr-x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vreemd die van mij word straks ook opgehaald, Maar bij de helpdesk hadden ze me verteld dat ik de voeding zeker niet mee moest sturen, want dan ben je m kwijt:confused:

Hoeveel dagen gaan er dan overheen voordat ik m terug krijg? 3 a 4?

11. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm inderdaad erg vreemd allemaal ! maar goed mij is dus verteld zowel de HD als de voeding (voeding zonder kabel met stekker vandaar dat ik het nog precies weet) op te sturen, HD moest mee omdat de fout misschien in de HD zou liggen, die fout wordt door het console gelezen waardoor deze niks meer doet....zelfs niet na het afkoppelen van de HD....maar we zullen zien luitjes....maar mocht mijn voeding niet terug komen dan hebben ze bij MS een probleem !!

12. mr-x

mr-x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoop dat het allemaal goedkomt met onze 360`s 8)
    Wel een grote blunder van MS dat er zoveel problemen met dat apparaat zijn,

Je flipt toch wel even als je zo`n ding koopt voor 400 zuurverdiende pleuro`s en dat die dan na een tijdje gewoon naar de klote is..

13. flippy

flippy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je van microsoft nou een nieuwe xbox krijgt, moet je dan alle spellen opnieuw uitspelen, of krijg je je harde schijf wel weer terug?

14. Vendoefel

Vendoefel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je HD word geformatteerd terug geleverd, je had dan je savegames op een memory unit moeten plaatsen net als je gameraccount.
    Je krijgt dan een lege harde schijf terug.
    X box word dan terug geleverd met de fabrieksinstellingen.

Laatst bewerkt: 8 mrt 2006
  15. mr-x

mr-x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat maakt mij niet uit, begin wel weer overnieuw!

Hoeveel dagen duurd het gemmideld voordat je je 360 weer in huis hebt??

16. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    heeft iemand hem al teruggekregen van de reperatie?

17. Vendoefel

Vendoefel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hier zowat alles doorgelezen, sommigen na 3 dagen andere 6 dagen.
    MS zegt dat ze hem binnen de 6 werkdagen na ophaling geleverd zouden moeten hebben. En dat is bij de meeste zo, uitzonderingen heb je altijd.
    grtz

NEE, hij is weg sinds maandagmiddag en ik hoopte op vandaag.
    k ben nu niet thuis, over een uurke dan weet ik of ie geleverd is.

Juist thuis gekomen en er stond geen xbox klaar, dus geen levering vandaag.
    Dan hopen op morgen. damn

Laatst bewerkt door een moderator: 8 mrt 2006
  18. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er vanuit gaande dat we onze hd's leeg terugkrijgen moeten we dus onze gamertag recoveren. Nu heb ik ooit eens op mijn waifie der 360 haar gamertag moeten recoveren maar toen kregen we de melding dat ze al der achievements en savegames kwijt zou raken. Savegames kan ik mee leven maar me achievements wil ik niet kwijt. Iemand hier ervaring mee?

19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    als ie wordt verstuurd krijg je een mailtje van microsoft, en daarna kun je het toch gewoon blijven 'tracken' via UPS.

20. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik moest ook m'n gamertag recoveren destijds, maar er zijn verder geen achievements verloren gegaan :eek:. Maar ik zou voor alle zekerheid even met de helpdesk van MS bellen!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina