duurt wel erg lang allemaal......week geleden op 3-3-2006 ging mijn 360 kapot, om 9:00 uur s'morgens gelijk gebeld....zat er een weekend tussen, maandag werd ie opgehaald, dinsdag is ie in duitsland aangekomen om 9:34 s'morgens, heb ik ook een bevestigingsemailtje van gekregen.....maar dat is het dan ook, op de website van UPS staat bij mijn trackingnr. alleen maar return to sender....al vanaf dinsdag, maar geen email van MS dat mijn 360 weer teruggezonden is....dus waarschijnlijk aankomend weekend weer zonder 360 !! gelukkig begint de Formule 1 weer....hebben we nog wat afleiding...wat ik jullie ook nog even wilde mededelen : de laatste avond dat mijn 360 het nog goed deed, was de accu van mijn controller leeg dus controller tijdens gamen opladen met de "play &charge kit", echter toen ik mijn console uitzette (mijn accu van de contoller was nog aan het opladen...lampje rood op controller), bleef het rode lampje op de controller nog enkele minuten branden, dus ik vond het wel vreemd, want voorheen was het zo dat als ik de 360 uitzette tijdens het accu laden, het laadlampje op de contoller ook gewoon uitging.....misschien was dit een voorbode van de "3 rood knipperende kwarten op de ring of light" ?!? tevens had ik de laatste 3 weken regelmatig vastlopers met COD2 zowel op live als in de single player (vastlopen : ik kon niks meer doen in de game, soms stond het laatste beeld stil , soms ook een zwart scherm, geen knipperende rode lichten op de console zelf, alleen aan/uit zetten hielp nog met zo'n vastloper)...misschien ook een voorbode van......de laatste update die hierboven al genoemd werd heb ik niet eens meer mogen meemaken.....maar kortom: hoe goed de service ook is van MS .... 1 week zonder de 360 is KILLING & BORING !! arggghhhh
Laatst bewerkt: 10 mrt 2006