1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 5 dec 2005.

?

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

1. Mijn Xbox360 werkt prima!

70,5%
  2. Mijn Xbox360 was inderdaad 'Dead on Arrival'.

3,7%
  3. Mijn Xbox360 deed het eerst wel, maar nu is hij ook overleden.

8,4%
  4. Mijn Xbox360 doet het wel, maar heeft wel wat mankementen.

17,4%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flippy

flippy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net microsoft gebeld om m'n 360 op te halen, en ze zeiden dat ik de hd thuis moest laten, moest alleen de console + voedingskast meegeven.

2. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wellicht dat ze afhankelijk van de symptonen wel of niet verzoeken bepaalde zaken mee te sturen? In die doos die ik kreeg was absoluut geen plaats voor een voeding, daar paste alleen de 360 zelf in.

3. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Nou, mij Xbox 360 is nu ook Kapot, denk dat het door Ghost Recon 3 - Advanced Warfighter komt want toen ik het spel een tijdje speelde had ik gewoon een soort storing en dat ding sloeg vast en nu krijg ik het iedere keer soms is het een Rode Scherm dan een Zwarte scherm of je ziet 1000 blokjes op je scherm gewoon niet leuk :) Maarja ik moet me hardeschijf dus ook mee sturen heb ik gehoord en dat is best wel shit zooi :+ want er staat best wel veel op

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    moet je een MU kopen, en daar je savegames op bkacuppen ;)

5. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    en zeiden dat ik 2 weken moest wachten? damn dat is wel echter uber lang maarja ik kan een Memory Unit halen ja :+

6. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    dat is wel lang idd als ze dat zeggen. Maar die lui zeggen wel eens meer wat. Reken maar dat je hem volgende week ergens in de loop van der week weer terug hebt. Want 2 weken, is wel heel erg lang... Maar ja, ik hoefde me HDD en voeding er niet bij te geven. Hij doet het vooralsnog uitstekend, met her en der een vastlopertje :)

7. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Komen deze problemen ook voor bij de laatst uitgebrachte xbox360's ?

8. mr-x

mr-x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij de helpdesk zeiden ze dat het binnen 10 werkdagen gefixt is..

dus dan is de 3 tot 6 dagen wat ik hier net hoorde toch wel netjes:D

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    ik heb:

rechtsonder rood knipperend lampje + op het scherm de foutmelding: System Error *bla bla bla* E-74

komt iemand dit bekend voor? :confused:

//edit: toen ik hem net aanzette deed ie het wel weer, was dat nou een eenmalige foutmelding of is het gewoon erg fout en kan ik dat ding beter gelijk weer de deur uittrappen richting microsoft?

Laatst bewerkt: 9 mrt 2006
  10. mr-x

mr-x Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Daar had ik ook last van precies hetzelfde probleem!

Is volgens de helpdesk een software probleem,
    Moet dus terug richting fabriek:confused:

11. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Hmm ik deed hem even aan en hij sloeg even vast weer en toen ging er een Rood lampje knipperen damn ik had microsoft gebeld en ik zei dat ik geen rood lampje zag en nu wel :+ mja hij word morgen opgehaald :)

Laatst bewerkt: 9 mrt 2006
  12. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nu de laatste tijd erg veel problemen of lijkt dat maar zo? Bij mij ging het vrij snel mis na de laatste update.

13. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    duurt wel erg lang allemaal......week geleden op 3-3-2006 ging mijn 360 kapot, om 9:00 uur s'morgens gelijk gebeld....zat er een weekend tussen, maandag werd ie opgehaald, dinsdag is ie in duitsland aangekomen om 9:34 s'morgens, heb ik ook een bevestigingsemailtje van gekregen.....maar dat is het dan ook, op de website van UPS staat bij mijn trackingnr. alleen maar return to sender....al vanaf dinsdag, maar geen email van MS dat mijn 360 weer teruggezonden is....dus waarschijnlijk aankomend weekend weer zonder 360 !! gelukkig begint de Formule 1 weer....hebben we nog wat afleiding...wat ik jullie ook nog even wilde mededelen : de laatste avond dat mijn 360 het nog goed deed, was de accu van mijn controller leeg dus controller tijdens gamen opladen met de "play &charge kit", echter toen ik mijn console uitzette (mijn accu van de contoller was nog aan het opladen...lampje rood op controller), bleef het rode lampje op de controller nog enkele minuten branden, dus ik vond het wel vreemd, want voorheen was het zo dat als ik de 360 uitzette tijdens het accu laden, het laadlampje op de contoller ook gewoon uitging.....misschien was dit een voorbode van de "3 rood knipperende kwarten op de ring of light" ?!? tevens had ik de laatste 3 weken regelmatig vastlopers met COD2 zowel op live als in de single player (vastlopen : ik kon niks meer doen in de game, soms stond het laatste beeld stil , soms ook een zwart scherm, geen knipperende rode lichten op de console zelf, alleen aan/uit zetten hielp nog met zo'n vastloper)...misschien ook een voorbode van......de laatste update die hierboven al genoemd werd heb ik niet eens meer mogen meemaken.....maar kortom: hoe goed de service ook is van MS .... 1 week zonder de 360 is KILLING & BORING !! arggghhhh

Laatst bewerkt: 10 mrt 2006
  14. Vendoefel

Vendoefel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ron,

K zit in het zelfde schuitje, maandag ook opgehaald, mailtje gehad.
    elke dag gebeld naar MS en hij staat ook al sinds dinsdag return to sender.
    En vandaag kon MS niet helpen want hun systeem ligt plat.
    Ik kon het beste na 15 uur trug bellen, hopelijk heb ik em vandaag want GRAW en FNR3 ligt thuis al klaar GVD.
    Wachten duurt lang en is frustrerend |:-

15. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze repareren toch eerst die van mij :) (I Wish)

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    kun je eigenlijk ook gewoon een mailtje sturen naar M$ met je probleem, en dat ze hem dan komen ophalen?

of moet dat toch echt telefonisch (ik ben niet bepaald een fan van het bellen :eek:)

17. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Jonguh, ze zijn zeer behulpzaam hoor :)!
    Je hoeft daar geen angst voor te hebben.

Gewoon even bellen, en vertellen wat je probleem is. Dan kunnen zij jou precies vertellen wat je moet doen.

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    neej hoor, ik ben niet dat soort a-sociaal persoon, dus ook geen problemen om met mensen te praten. Alleen via de telefoon liever niet, vraag me niet waarom.

maar ik ga iig wel eens een poging wagen ;)

wel flauw om me met mijn 'probleem' gelijk ermee te bezeiken :'-(

:+

19. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    als je kijkt naar de percentages hierboven, dan gaat dat niet helemaal meer kloppen denk ik, ik had ook eerst aangegeven dat mijn 360 geen probleem had, ik denk zoals wel meer mensen.... als je ziet dat 73 % een goede 360 heeft/had dan is dat percentage dus "te positief" want meerdere van die personen kregen naderhand een probleem met hun 360, zelfs een dusdanig probleem dat de 360 opgestuurd moest worden...ergens bekruipt mij het gevoel dat de 360 dus gewoon een console is met veel uitval cq. mankementen, wat bij de eerste xbox niet het geval was (deze had ik ook gelijk gekocht met de launch)...ik voel me nu dan ook een soort van "beta tester van de 360" en dan mag de service bij het verhelpen van mankementen wel goed zijn, maar het hoge percentage uitval/mankementen is niet goed te praten in mijn ogen ! een groot minpunt voor de 360 en MS !! misschien de 360 te snel willen uitbrengen om sony met de ps3 voor te blijven.....dit maak ik ook op uit de te kleine voorraad 360 wereldwijd....ook zo'n minpuntje als je eerlijk bent, kijk ik wil de 360 & MS niet afzeiken ( de 360 is een te gek console....zolang hij het doet ), maar bij xbox 1 was dit alles niet het geval !

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    normaal gesproken koop ik nooit een console bij de launch. Doe ik dat een keertje wel, heb je gelijk deze zooi....fijn :{

ik denk dat ik met de PS3 iig wat langer afwacht voordat ik hem ga kopen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina