1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 5 dec 2005.

?

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

1. Mijn Xbox360 werkt prima!

70,5%
  2. Mijn Xbox360 was inderdaad 'Dead on Arrival'.

3,7%
  3. Mijn Xbox360 deed het eerst wel, maar nu is hij ook overleden.

8,4%
  4. Mijn Xbox360 doet het wel, maar heeft wel wat mankementen.

17,4%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    he bah :{

raap ik al mijn moed bij elkaar, en ga ik bellen naar de klantenservic. Laten ze me eerst uitgebreid mijn probleem uitleggen, en zeggen ze op het laatste pas; ja sorry meneer, bel over 3 uurtjes maar terug, ons systeem ligt plat |:-

systeem zal zeker weer draaien op windows 8)

nouja, om 3 uur nog maar een keer proberen :p

*gaat hevig mediteren*

2. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
  3. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  4. Vendoefel

Vendoefel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de MS klantendienst werkt hun systeem niet meer, dus kunnen ze niet zeggen of dat de box geleverd word of niet.
    weer een weekend zonder 360. geen GRAW, geen FNR3.
    k word gek en zot en nog vanalles. merde en ik had veel tijd dit weekend.

O-) :+ :{ :9 :cool: :mad: }:] |:- ;) 8) :) |:- ;) 8) :) :p :D :'-( :'-( _O_ :eek: *) :confused: _0/

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    daarnet voor de 2e keer gebeld...
    systeem doet het nog steeds niet... |:-
    moet weer om 18 uur terugbellen
    pfff.....

6. Vendoefel

Vendoefel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja tis kut jong, ben ook al de ganse dag aant bellen
    K MOET MIJN X BOX HEBBE VOOR VAN HET WEEKEND GVD

*FLIP* *FLIP*

7. Vendoefel

Vendoefel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Juist MS gebeld, systeem is gefixt maar mijne xbox niet, levering waarschijnlijk helft van volgende week en het zou een nieuwe zijn volgens MS.
    Maarja daar ben ik dit weekend nix mee.
    Shit man :'-(
    Begin wit weg te trekken, duizelig te worden enzo. is niet goed. :D
    Al de gene met GRAW amuseer u en ik zal aan ullie denken.
    Miljaar gvd shit _0/

8. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Vroeg of laat zal ik er dus ook aan geloven, en dus op Vrijdag 10 maart om 22.50 uur was ik aan de buurt.

Ik zat een lekker potje GRAW tedoen op Live en toen, viel GRAW weg en ik kreeg Drie rode lampjes!! Ik dacht Damm dat ding is dood.

Ik durf hem niet meer aan tezetten, wat te doen?

9. Thamaster

Thamaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mijnes ook_O_

10. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    gewoon een saan zetten waarschijnlijk doet hij het gewoon weer ... mijnes heeft er ook last van af en toe!

11. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Saan? Ow aan.

Ik heb hem nu weer aan, kijk hoe lang die het vol houdt

Laatst bewerkt door een moderator: 10 mrt 2006
  12. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    eens aan zetten ;). Wees niet zo schijterig man ;) als hij kapot is krijg je met een week een nieuwe. Dus so what? Aan zetten dat ding. Kijken of ie echt kapot is[​IMG]

13. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem net 5 Min aan gehad, ik haal hem morgen even uit de stekker doos en steek de stekker en direct in het lichtnet.

Maar steek bij jullie ook de voeding stekker ook z'n paar MM uit?
    Zoals op mijn crappy foto?

En @BuLLeTTiMe 88, ik heb geen vastetelefoon dus het wordt lastig om naar M$ tebellen.

Laatst bewerkt door een moderator: 10 mrt 2006
  14. JeePee

JeePee Guest

Dan weet ik ook meteen je probleem. Doe je Xbox direct in de muur of betere stekkerdoos. Ik had eerst namelijk ook een crappy stekkerdoos, en ik kreeg om die 10 minuten die rode lampjes. Toen heb ik een vele betere stekkerdoos gekocht, en sindsdien nooit meer het rode licht gezien.

15. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Oke ik heb hem nu in de muur zitten, ik kijk staks wel weer of hij rode lampjes aan geeft. Want ik ga staks toch weer lekker gamen met een kameraad }:]

16. flippy

flippy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn xbox nou ook weer terug naar microsoft gestuurd, hoe weet ik eigenlijk of ik een nieuwe krijg of dat ie word gerepareerd?

17. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    toen ik belde naar MS dat mij xbox de "bekende 3 rode knipperlichten" vertoonde en niks meer deed, werd mij verteld dat ze hem kwamen ophalen en ik een nieuwe toegezonden zou krijgen....echter in het emailtje wat ik uit Duitsland kreeg (daar waar je kapotte 360 naar verstuurd wordt) ter bevestiging dat ie was aangekomen stond dat ze mijn 360 hadden ontvangen en dat ze hem zo snel mogelijk zouden repareren en als nieuw terug zouden sturen......tja wat is waar ?? ik laat het weten hier op het forum als ik hem terug krijg...check ik gelijk effe het serienummer en productie datum (had ik opgeschreven voor de zekerheid) om te kijken of het mijn eigen xbox is ...of een nieuwe...tot die tijd sterkte allemaal luitjes met komend "360-loze" weekend ! :mad: _0/

18. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben mij niet naar me email adres gevraagd.... heb alleen via ups getraceerd waneer die aan is gekomen maar weet dus niet wat ze met mijne gaan doen, vervangen of repareren en nog belangrijker wanneer ik hem weer terug kan verwachten.

19. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    mijn emailadres hebben ze ook niet gevraagd toen ik MS belde, maar dat hebben ze waarschijnlijk van mijn live-account achterhaald ofzo...heb daar ooit eens een emailadres moeten opgeven ... by the way effe wat anders; iemand hiero wel eens games via GC-shop op internet besteld ?
    status van mijn bestelling staat op hun website al sinds woensdag op "verzonden" maar nog geen GRAW ontvangen hiero.....arghhh....zul je zien ik bestel ook eens iets via internet....gaat het fout.....maar heb mijn 360 nog niet terug dus kan niet gamen ook al zou ik GRAW al wel ontvangen hebben :mad:

20. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Inderdaad verrot als je een Memory Unit hebt gekocht om je Save Data's Erop te gooien... en nu wil dat hele ding niet opstarten Microsoft heeft me xbox ook nog steeds niet opgehaald... dus hoe kan ik me Save-data's er nog opgooien? zeg niet dat ik die Memory unit voor niets heb gekocht en dat die Save-data's er gewoon eraf gegooid wordt want het hele Xbox 360 wilt niet meer opstarten

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina