1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 5 dec 2005.

?

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

1. Mijn Xbox360 werkt prima!

70,5%
  2. Mijn Xbox360 was inderdaad 'Dead on Arrival'.

3,7%
  3. Mijn Xbox360 deed het eerst wel, maar nu is hij ook overleden.

8,4%
  4. Mijn Xbox360 doet het wel, maar heeft wel wat mankementen.

17,4%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou MS effe bellen, misschien weten die een oplossing....hoop ik voor je....ik heb begrepen dat je achievements wel behouden blijven op xbox -live en dat je die dus terug krijgt door je account te recoveren.....O-) oh ennnuhh mijn GRAW net binnen van gc-shop _O_ nu mijn 360 nog terug van MS :9

2. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Had gisteren last van rode lapmpjes, ja.

Nou ik heb m'n xbox 360 van 14.30 tot 17.20 uur aan gehad en geen lampjes meer. Dus het werkte wel, meteen je stekker in de muur steken inplaats in een stekker doos _O_

3. mr-x

mr-x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat die lampjes weinig te maken hebben met waar je je stekker in doet,
    Bij mij begon het ook zo...
    Maar als het nog maar 1x is gebeurd hoef je je nog niet druk te maken.

4. JFresH

JFresH SanchezZ

Leuk Bevonden:
    9
    Jezus,

ik heb een probleem. ALLE stekkers zitten er goed in. ik heb geluid maar geen beeld. JA ALLES ZIT ER GOED IN!

Weet iemand wat dit kan zijn? please help me anders moettie terug voor reparatie.
    Please PM me ofzo..ik ben je echt dankbaar als je de oplossing weet!

Laatst bewerkt: 11 mrt 2006
  5. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Staat je scart kabel wel op TV? Meestal is het zo dat als je in een normale tv hem op HD-tv hebt staan, je geen beeld krijgt.

6. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Je vergeet dat je je switchje moet om switchen O-)

7. JFresH

JFresH SanchezZ

Leuk Bevonden:
    9
    ja een vriend zei het al.
    alles doet het weer.
    Maar iig heel erg bedankt :)

8. Blacksad

Blacksad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag is mijne overleden kutzooi..

Heb hem sinds de launchdag, nooit ergens last van gehad, zelfs niet van de bekende xlive+pgr3 vastlopers, niks..

Maar sinds eergister heb ik GRAW, helemaal in m'n nopjes, gister halve dag gespeeld niks aan de hand, vandaag en lekker middagje gespeeld niks aan de hand, vanavond om 7 uur, eerste vastloper, de volgende 15 minuten nog 8.. daarvoor heeft ie gewoon stilgestaan.
    Nu weer, paar uur niet aangeraakt, start een spel op, na 1 minuut spelen loopt ie vast, soms al bij 't booten van de 360 zelf trouwens.
    Ik baal als een malle, net als je zo'n vet spel als GRAW hebt gehaald, en er lekker inzit..

Hij loopt vast met zo'n piep en van die bekende lijnen door 't beeld.. verder staat de 360 en voeding helemaal los van iets dat maar warm is of de koeling belemmerd, de voeding is ook nooit echt warm geworden, nu nog niet..

Morgen maar contact opnemen met de klantenservice, iemand een beetje een richtlijn over hoe snel je hem terug kan verwachten?

9. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Anyways... het probleem is me hele Xbox 360 start niet meer op en ik heb een Memory unit gekocht en nu kan ik er niets meer op het ding opslaan want ik heb wel heel PDZ op Dark Agent Uitgespeeld ik heb PGR3 bijna helemaal op Platinum uitgespeeld ik heb DOA4 alle Chars.. en veel meer maar dat wil ik allemaal niet kwijt raken maar tsja hoe wil ik dat dan doen? anders bel ik morgen even Microsoft en hoe wil ik me Acount Recoveren terwijl me Xbox niet meer eens wil opstarten?

Edit: Btw Microsoft had Gezegt mij een Doos te sturen zodat ik daar me Xbox 360 kan in doen :+ maar hoe lang duurt dat ongeveer tot de doos hier is?

Laatst bewerkt: 13 mrt 2006
  10. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Blacksad: Ik had hetzelfde, is zwaar klote jah :mad: Hoop de mijne deze week weer terug te krijgen.

11. blingbling

blingbling Pablo

Leuk Bevonden:
    0
    @Blacksad: ik heb hetzelfde probleem gehad,

mbt de klantenservice van MS: dinsdags gebeld met MS, op woensdag kwam UPS hem ophalen en vrijdags kwam UPS me een 'nieuwe' 360 brengen.

12. Blacksad

Blacksad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net gebeld, morgen krijg ik een doos in huis, van de week word ie direct opgehaald helemaal afgehandeld en stuff..
    Die gast zei 10 dagen wachttijd.. dan klinkt blingbling's richtlijn toch aantrekkelijker hehehe, zeggen ze standaard 10 dagen?
    Anyway thanks for the support, hopelijk is 't allemaal snel verholpen.

13. Vendoefel

Vendoefel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vrijdag 03/03 gebeld 360 dood
    Maandag 06/03 360 opgehaald door UPS
    Dinsdag morgen 07/03 aangekomen in duitsland.
    Vrijdag 10/03 Heeft Ms gezegd dat ik een nieuwe krijg.
    Maandag 13/03 gebeld naar MS en hebben zij nog altijd nix ontvangen dat hij terug gestuurd is naar verzender. Thans zeidden ze dat hij binnen de week vervangen zou worden. tja nix aan te doen.

Wachten is een zonde, zonde is GRAW en FNR 3 niet te kunnen spelen.8)

14. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    bij mij hetzelfde GVD :mad: vrijdag 3/3/2006 mijn 360 overleden s'morgens om 9:05 al aan de telefoon met MS, een weekend ertussen, maandag 6/3/2006 opgehaald door UPS dinsdagmorgen 7/3/2006 om 9:34 uur aangekomen in Duitsland. hier heb ik ook een emailbevestiging van MS zelf van ontvangen. ik heb verder niet gebeld met MS, heeft weinig zin nu, in Duitsland moet het gebeuren in het repair center.....maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat het op het moment erg druk is met overleden 360's en dat ze overuren draaien |:- wordt gek van het wachten op mijn 360...heb hier GRAW liggen...nieuw !! 8) hoop echt dat komende week mijn 360 terugkomt, waarom het bij mij en Vendoefel zo lang moet duren ??? zitten al 2 weekenden zonder 360 ....geloof me dat is erg @ยง#4!:mad: toedeloe _0/

Laatst bewerkt: 13 mrt 2006
  15. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen last meer gehad van de beruchte 3 rode lampjes.
    Sinds ik de stekker in de muur heb geplakt.

16. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    lucky you !! tenminste tot nu toe....afkloppen en houden zo.....

17. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0

Stof wil dat ding wel vangen hoor 8) , maar ik ben m'n stofdoek kwijt.
    Waar ligt dat ding nou ook weer :9 ?

Maar ja, ik hoop dat ik geen last meer krijg van rode lampjes.
    En nu eens een vraag, hebben jullie ook dat je voedings kabel een stukje er uit steek z'n 4MM? Want hij past er niet helemaal in, zoals op deze foto (sorry voor de crappyheid);

18. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    kan het nu niet checken , want moest bij mij 360 ook de voeding meesturen naar duitsland.....maar volgens mij was het bij mij ook zo ja....

19. Nexi

Nexi forumspiekert

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is normaal ja...
    En Ron, sterkte! ;)

20. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    THNX !!

Topicstatus: