1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 5 dec 2005.

?

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

1. Mijn Xbox360 werkt prima!

70,5%
  2. Mijn Xbox360 was inderdaad 'Dead on Arrival'.

3,7%
  3. Mijn Xbox360 deed het eerst wel, maar nu is hij ook overleden.

8,4%
  4. Mijn Xbox360 doet het wel, maar heeft wel wat mankementen.

17,4%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. x-box man

x-box man see you on 360 live!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb nu ook problemen met de 360 :'-( , ik krijg nog geen rode lampjes maar bij de controller gaan alle lampjes op groen en het beeld bevriest en allemaal pixels komen op het scherm was met GR:AW, ook toen ik opnieuw de 360 aanzette zonder iets erin freezed het beeld bij de 360 logo :'-(

Laatst bewerkt: 13 mrt 2006
  2. L3MMING

L3MMING Command & Conquer !!

Leuk Bevonden:
    0
    yep een opstuur geval...

3. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ok ik voel me nu een beetje fked up om te bellen naar Micro want ik heb zin in me bed :+ ben al een tijdje wakker maar hoe lang duurt dat van
    ik had geen doos(een Doos zoals Kartonne Doos volgens mij die dan wordt opgehaald) dus Microsoft zou een doos naar me sturen maar ik vraag me aleen af hoelang het ongeveer duurt tot ik die doos hier binnen heb?
    want ik zit al te Wachten van de 8e van Maart

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    ik had die andere optie gepakt, ups zorgt zelf voor een doos, vond ik handiger en hoefde ik minder te bellen :p

vrijdag 10 maart gebeld, en vandaag (dinsdag 14 maart) opgehaald. En dat terwijl ze zeiden dat die optie langer zou duren :9

5. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    alright, Lucky... :p ik heb hun nu al in totaal 3 keer gebeld maar ik zou ze morgen maar weer bellen want ik wil wel nog met de 360 spelen(ik bedoel hoe eerder hij opgestuurt is hoe eerder hij thuis is) :+ wat een verveling ^^ mja ze zijn me vergeten denk ik want nu ik de heletijd al zit te wachten en die UPS hoort hier al al lang voor me deur te hebben gestaan..

Laatst bewerkt: 14 mrt 2006
  6. Vendoefel

Vendoefel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijne box maandag 06/03 opgehaald, vandaag nog eens gebeld (bel elke dag btw) en volgens MS zijn vertragingen vanuit het reparatiecentrum in Duitsland. Ze hadden gisteren een mail verstuurd naar duitsland om te informeren naar de toestand van de leveringen. Maar ze hebben hierover nog nix ontvangen. Toen ik belde op 03/03 voor de ophaling zeidden ze binnen de 6 werkdagen heeft u een nieuwe, en vandaag wisten ze niet eens of ik hem voor dit weekend zou hebben en ik heb al 2 weekends zonder gezeten.
    Dus dikke nest, kan strak GRAW al weer verkopen zonder het te spelen.
    Ik denk dat Ron int zelfde bootje zit als ik, wachten en nix weten.
    }:]

7. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Das heel erg voor je,heb zelf 3 kapotten gehad,maar zolang heb ik nooit hoeven wachten.Ik hoop dat je hem snel krijgt;)

8. Vendoefel

Vendoefel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    IDD, kheb heel het forum afgelezen om te kijken hoe lang dat de wachttijden zijn, hieruit kon ik afleiden dat na de ophaling dat je binnen de week je nieuwe of je gerepareerde trug hebt, maar dat valt dus ff tegen. mja, je word er alleen maar hard van. :9

9. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    nou dan heb ik een verassing voor een ieder hier op het forum en voor degene die hem nog moeten opsturen : de tijd dat je moet wachten op je nieuwe cq gerepareerde xbox 360 is ca. 10 WERKDAGEN...let wel WERKDAGEN !!! hoe weet ik dat ?? nou ik werd ook een beetje ongeduldig en heb dus net ook effe gebeld met MS, verder is het zo dat ze pas een nieuwe xbox 360 terug sturen op het moment dat ze in dat repair centrum zien dat : je 360 niet meer te repareren is, of het te lang gaat duren om te repareren en ze als service dan een nieuwe sturen om de klant tevreden te houden. ik had deze vraag gesteld omdat ze mij de eerste keer vertelde door de telefoon : je krijgt een nieuwe 360 op het moment dat je oude kapotte aankomt in duitsland in het repaircentre, maar in het emailtje wat ik van het repaircentre kreeg, stond dat ze hem gingen repareren...dus dat was een beetje tegenstrijdig....ik moet nog rustig afwachten.....:mad: waarom het nu langer duurt als voorheen ? zoals ik al eerder gezegd heb hier in het forum : mijn donkerbruin vermoeden dat het erg druk is met kapotte 360's zou wel eens waar kunnen zijn, er zijn er nu (3 maanden na de launch) meer voorradig en dus meer verkocht, dus gaan er ook meer stuk....lijkt me logisch......wat niet logisch is, is het feit dat nieuwe elektronica kort na aankoop kapot gaat...maar goed bij mij en vele met mij....de xbox 360 dus wel !! 8)

Laatst bewerkt: 14 mrt 2006
  10. x-box man

Leuk Bevonden:
    0
    vandaag dus ms gebeld en ups komt mijn box ook ophalen, maar is nu mijn vraag zit er nog 1 dag tussen voordat ups erop afgestuurd word om hem op te halen??

11. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    bij mij zat er een weekend tussen dus moeilijk te zeggen :confused: (belde vrijdagochten om 9:05 uur) maandag om 13:30 uur stond UPS voor de deur....

12. mr-x

mr-x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zodra je de mail krijgt, (bij mij 1 uur na het bellen met ms) kan je ups bellen om het pakket te laten afhalen. bij mij was dat s`ochtends 10 uur en hij werd 3 uur al opgehaald, Ze zouden bij MS zo snel moeten zijn........:mad:

13. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Anyways ik hoef niet meer te bellen want me Buren hadden me UPS doos.. dus ik heb hem nu maar 1 vraag... Krijg ik een nieuwe 360 voor leen of moet ik daar voor bellen? :+ anders doe ik het zo alleen 20 min bellen vorige keer vond ik al te lang :+

14. mr-x

mr-x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nieuwe 360 voor leen? _0/

15. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Tsja ik las op Xbox.com dat mensen een 360 te leen kregen want op je eigen Xbox wachten kan best wel een tijdje duren?:+ ben al vanaf 8 maart aan het wachten en eindelijk is die doos er gister Ja, een 360 voor leen tot je eigen xbox terug is ofzo:+ ?

16. Vendoefel

Vendoefel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag maar weer eens gebeld naar MS, gevolg is dat ze nog altijd nix weten wanneer hij trug verzonden word.
    Reden van de vertragingen bij het repaircenter in duitsland is dat ze aan het wachten zijn op bepaalde onderdelen. Nu mag ik vrijdag weer terug bellen en horen of ze iets meer weten, dit word dus mijn derde weekend zonder 360.
    Slecht man man man. K was eerst content over MS maar begin mijn bedenkingen te krijgen gvd. |:- |:-

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    mijn xbox is aangekomen is duitsland...nu maar hopen dat het wat sneller gaat dan bij bovenstaande personen :D

18. x-box man

Leuk Bevonden:
    0
    Zo mijn 360 is vanmiddag door UPS opgehaald en nu maar afwachten, hopelijk niet te lang :)

19. esll

esll Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    3 maart gekocht --- 10 maart dead Error 67 meteen gebeld --- 13 maart opgehaald door UPS --- vandaag 15 maart terug (maar niet aanwezig dus wordt morgen ): )

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    het kan dus wel snel :)

*ik heb weer hoop :D*

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina