nou dan heb ik een verassing voor een ieder hier op het forum en voor degene die hem nog moeten opsturen : de tijd dat je moet wachten op je nieuwe cq gerepareerde xbox 360 is ca. 10 WERKDAGEN...let wel WERKDAGEN !!! hoe weet ik dat ?? nou ik werd ook een beetje ongeduldig en heb dus net ook effe gebeld met MS, verder is het zo dat ze pas een nieuwe xbox 360 terug sturen op het moment dat ze in dat repair centrum zien dat : je 360 niet meer te repareren is, of het te lang gaat duren om te repareren en ze als service dan een nieuwe sturen om de klant tevreden te houden. ik had deze vraag gesteld omdat ze mij de eerste keer vertelde door de telefoon : je krijgt een nieuwe 360 op het moment dat je oude kapotte aankomt in duitsland in het repaircentre, maar in het emailtje wat ik van het repaircentre kreeg, stond dat ze hem gingen repareren...dus dat was een beetje tegenstrijdig....ik moet nog rustig afwachten..... waarom het nu langer duurt als voorheen ? zoals ik al eerder gezegd heb hier in het forum : mijn donkerbruin vermoeden dat het erg druk is met kapotte 360's zou wel eens waar kunnen zijn, er zijn er nu (3 maanden na de launch) meer voorradig en dus meer verkocht, dus gaan er ook meer stuk....lijkt me logisch......wat niet logisch is, is het feit dat nieuwe elektronica kort na aankoop kapot gaat...maar goed bij mij en vele met mij....de xbox 360 dus wel !!
Laatst bewerkt: 14 mrt 2006