1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 5 dec 2005.

?

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

1. Mijn Xbox360 werkt prima!

70,5%
  2. Mijn Xbox360 was inderdaad 'Dead on Arrival'.

3,7%
  3. Mijn Xbox360 deed het eerst wel, maar nu is hij ook overleden.

8,4%
  4. Mijn Xbox360 doet het wel, maar heeft wel wat mankementen.

17,4%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vendoefel

Vendoefel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat komt waarschijnlijk omdat je je xbox pas gekocht hebt, mja
    jammer voor mij GVD, word er niet goed van. :mad:

2. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    mijn hoop is al lang vervlogen....zucht :confused:

volgens de medewerker van MS die ik gisteren aan de telefoon had, krijg je een nieuwe als het te lang gaat duren (door bijvoorbeeld een tekort aan onderdelen !?!?) maar wat is te lang ?? meer dan 10 werkdagen ?? ik ben dus bang dat ik net als vendoefel het derde weekend zonder 360 tegemoet ga.....8) :mad: |:-

3. x-box man

x-box man see you on 360 live!

Leuk Bevonden:
    0
    Mag het bij mijn ook wel zo snel gaan :9

4. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    HEY VENDOEFEL OOK AL EEN EMAIL GEHAD VAN MS ? JOU 360 WERD ONGEVEER TEGELIJK MET DIE VAN MIJ OPGEHAALD EN AFGELEVERD IN DUITSLAND KREEG ZOJUIST DEZE EMAIL :

Your Xbox Video Game system has been shipped! You can expect to receive it in 2-5 days. Thank you for your patience and get ready to get back into the action! Your shipping information is provided below for your reference:

CarrierName : UPS
    CarrierTrackingNbr : ***************(privé)
    ShipmentDate : 2006-03-03 09:59:37

Note: This is not a monitored e-mail address.

Ya se ha enviado su sistema de videojuegos Xbox. Lo recibirá en un plazo de 2 a 5 días. Gracias por su paciencia y &#x00

:9 8) :) :p _O_ :D :eek: O-) :+ _0/

5. Vendoefel

Vendoefel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee tot mijn spijt niet gehad. Doeme ik had al hoop.
    Goed voor jou, bijna gedaan met afzien, hopelijk heb je hem nog voort weekend.

6. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Ok, Niet gelijk allemaal boos op me reageren....:p maar mischien is het een idee om nogmaals zon topic te maken aangezien mensen nu nieuwe 360's hebben gekregen maar niet meer kunnen stemmen.... (Mischien als ze hun cookie verwijderen)
    Nogmaals het is maar een idee......

7. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Mja ik hou me xbox even hier want een vriend van me heeft een 360 maar ik kan me save-datas bij hem kopieeren zodat ik die shit niet kwijt raak :+

8. Vendoefel

Vendoefel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ron , hoelaat had je die mail ontvangen ?

9. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    gisterenavond (15-3-2006) die email van MS uit duitsland gehad om 20:30 ongeveer.....blijkbaar draaien ze daar ook avonddiensten...omdat het zo druk is...!?!? vandaag om 11:35 uur is UPS bij mij geweest om mij n 360 te brengen, zit nu op mijn werk, maar dat kan je via internet traceren zoals je misschien wel weet via www.ups.com , ik was hierop voorbereid dus heb mijn moeder gecharterd om bij mij thuis het pakket op te vangen en dat is dus gelukt, wil nu zo snel mogelijk naar huis toe om te gamen met GRAW !! ik denk dat jouw 360 dus ook vandaag of morgen wordt thuis bezorgd vendoefel, voeg me maar toe aan je friendslist ! zal voor je duimen...en voor me eigen...dat mijn 360 het nu blijft doen...._O_ _0/

10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    het stemmen vind ik eigenlijk niet meer nodig, aangezien je goede xbox toch nog kapot kan gaan (en dan klopt je stem dus niet meer;)))
    maar een algemeen topic om over kapotte xboxjes te praten vind ik wel een goed idee

11. esll

esll Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    yeah xbox terug, doos open met de volgende brief:

RE: Console Returned NOT REPAIRED

Thank you for returning your Xbox console to us for investigation. An inspection of your console has revealed that tampering or attemted tampering of the console has occurred. The warranty prohibits such tampering and as a result your warranty has has been rendered void. Furthermore, Microsoft is unable to offer repair services for a tampered Xbox console. Therefore, the console is beeing returned to you as-is, not repaired.

If you have further questions, please contact the Xbox call centre.

Heb het hele ding nog nooit open gemaakt en meteen Xbox call centre gebeld.
    Kunnen niks voor mij doen, moet terug naar de winkel. Deze hebben waarschijnlijk de console geopend en zijn , volgens call centre, verplicht hem om te ruilen.
    Dus.........wordt vervolgt (morgen terug naar de winkel)

:mad:

12. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Dat zou wel lelijk zijn als de winkel dat heeft gedaan....

13. esll

esll Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Update

Voor de zekerheid maar even contact opgezocht met de winkel, alles telefonisch uitgelegd. De winkelier vond het in eerste instantie niet zijn probleem en ging contact opnemen met het call centre. Heeft mij daarna terug gebeld met de mededeling dat het ook niet hun probleem was. Mijn wedervraag: is het dan mijn probleem? De winkelier heeft daarna contact opgenomen met hun afdeling inkoop, mij weer terug gebeld met de mededeling dat ik hem toch morgen om kan ruilen.
    Dus morgen toch een nieuwe.
    :confused:

14. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje, hoe kan je zien dat je Xbox 360 open is gemaakt?

15. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    ik denk dat als die mensen het goed gedaan hebben: niet :p

16. Vendoefel

Vendoefel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Juist mail gehad dat mijn xbox verzonden is naar thuis, dus morgen heb ik hem weer. :D :D SCHITTEREND !!! mag ook wel ben em al kwijt van vorige week maandag: int totaal 10 dagen wachttijd als ie stuk is. DAmn.
    Nu hopen dat ze de box in de namiddag komen droppen, voormiddag is niemand thuis. anders ist nog nix :{

@Ron heb je nu een nieuwe of je is box gemaakt grtz, en wetk hij nog wel ?? :confused: _O_

17. mr-x

mr-x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bezorgd ups ook op zaterdag?

18. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    ups bezorgt niet in het weekeind

19. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    heb een andere 360 dan de mijne, want serienummer en productiedatum zijn anders (deze had ik opgeschreven van mijn eigen eerste 360), of hij nieuw of een gerapareerde 360 van iemand anders is weet ik niet, op de harde schijf zat nog van dat bescherm plastic geplakt, dus de harde schijf is wel nieuw denk ik.... ik zette deze 360 gisteren aan.....ring of light was groen, maar bleef knipperen , op tv geen beeld, pas toen ik mijn controller aangemeld had (op console en contoller connect button klikken )en de 360 weer aan & uit gezet had deed alles het...normaal ?!?!?! ik weet het niet, heb in de loop van de dag console wel 6 tot 7 keer aan/uit gezet en elke keer deed ie het perfect...dus afwachten maar...

Laatst bewerkt: 17 mrt 2006
  20. Vendoefel

Vendoefel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag om 12u19 heeft mijn moeder thuis de xbox ontvangen, na 10 werkdagen te wachten. Nu ben ik wel benieuwd of ik nu een nieuwe of mijne oude gerepareerde heb. Maakt mij in ieder geval niet veel uit zo lang die kist maar bolt en nie freezed. Dit weekend vies schieten en boxen want ik heb nog veel schade in te halen. Ron ik zal u vanavond ook ff toevoegen in mijne friendslist.
    En aan al degene die nog ne kapotte 360 gaan hebben ->

1. Je moet veel geduld hebben (10 werkdagen)
    2. MS helpdesk weten het niet altijd (elke andere medewerker heeft een ander uitleg of opvatting)
    3. UPS is goed (1 dag na verzendig word het al afgeleverd op de bestemming)

En nu nog 3 uurkes wachten tot ik trug vant werk en aanstampen met die 360
    }:] }:] }:]

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina