1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 5 dec 2005.

?

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

1. Mijn Xbox360 werkt prima!

70,5%
  2. Mijn Xbox360 was inderdaad 'Dead on Arrival'.

3,7%
  3. Mijn Xbox360 deed het eerst wel, maar nu is hij ook overleden.

8,4%
  4. Mijn Xbox360 doet het wel, maar heeft wel wat mankementen.

17,4%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net gebeld, en de mijne was nog niet klaar, 1 dag later opgehaald dan ron en vendoefel.... kreeg een verhaal over te kort onderdelen om reparaties uit te voeren te horen. Maar als het goed is hadden ze vandaag weer onderdelen binnen gekregen... hopelijk volgende week dan een nieuwe / gerepareerde 360.

2. Vendoefel

Vendoefel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat verhaal kreeg ik 3 dagen geleden ook te horen, dan zul jij vanavond wel een mail ontvangen dat hij verstuurd is vanuit duitsland en maandag staat UPS dan voor de deur. Die mail zal dan tegen half 9 vanavond komen, ron heeft zijn mail ook gehad rond dat uur. Het is in iedergeval te hopen voor jou want zo een weekend zonder xbox dat is ook maar nix.
    Good luck :confused:

3. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat ik er vanavond ben VENDOEFEL...ik heb net namelijk gelijk weer naar MS gebeld mijn gisteren ontvangen xbox 360 deed het de eerste keer dat ik hem wilde aanzetten al niet goed....knipperende ring of light en zwart beeld !!! naar aan/uit zetten deed hij het....vandaag echter wilde ik hem aanzetten..eerst weer zwart beeld.....weer aan/uit gezet....toen 1 rood knipperend ledje rechts onder....en in beeld : system error code E-74 contact MS support....!!!! GVD !!!:mad: :mad: :mad: ben vriendelijk gebleven tegen de medewerker van MS echter wel gezegd dat ik dit geen goede service vind, hij heeft via het systeem gekeken of het een gebruikte was....en jawel was een gebruikte xbox 360 was eerder ook kapot en nu gerepareerd en getest en naar mij verzonden....er worden volgens deze medewerker ook geen nieuwe 360's uitgeleverd, want daar is nog steeds een tekort aan....nou ik vind dit ronduit slecht ! een console van 400 euro die na 3 maanden de geest geeft, een tweedehands gerepareerde 360 terugsturen die na 1 dag de geest geeft...laatst 2 weken zonder 360 gezeten....nu weer afwachten hoe lang het gaat duren...ik wordt er echt dood en dood ziek van :mad: :'-( zat ook een enquete formulierr bij...nou dat heb ik echt naar waarheid ingevuld en opgestuurd, ben benieuwd of ik daar nog reactie op krijg.......eens kijken of ik deze verotte, tweede hands 360 nog aan de praat kan krijgen zodat ik eventueel dit weekend nog kan gamen......pfff...mensen ik was een echt xbox fan , maar ik krijg zwaar mijn bedenkingen nu......:'-(

Laatst bewerkt: 17 mrt 2006
  4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    dat is precies hetzelfde probleem als dat ik had. :eek: (zelfs de volgorde ;))
    nu hoop ik niet dat ik ook zo een crappy gerepareerde terugkrijg...

5. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    je krijgt in ieder geval een tweede handse zal ik maar zeggen...hopen dat die in ieder geval wel goed is ....noteer je serial nummer en MFR DATE......GVD GVD ik ben echt pissed off nu.....greetzzz...

6. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Ron, damn dude, dat is echt zwaar waardeloos :mad: Heb je net al lang moeten wachten krijg je weer een rotte :mad: Sterkte dude...

7. Vendoefel

Vendoefel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Damn, das retekut, dus ik heb een herstelde xbox van iemand anders.
    Wat is dat voor dikke nest. Als de mijne ook nie bolt dan kunnen ze zorgen dat ze binnen de week ne nieuwe hebben toegestuurd.
    Dat trekt op nix. man man man.
    En een tekort aan nieuwe xboxen, sjoenge joenge bij ons in de Media markt kan je ze volle bak krijgen.
    MS klantendienst is ook nie alles, k stond er in het begin positief tegenover maar die mening is ook al vies bijgeschaafd.
    Shit man, ben ik ff niet goed van dat die mannen iemand anders zijne gerapareerde xbox opsturen. Mag dit eigenlijk wel !!!!! Miljaar
    GVD

8. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Woow Ron, dat is echt zwaar verneukt, dat je zomaar een ''gerepareerde'' 2de hands xbox krijgt |:-. Kan je even zeggen wat de MFR DATE is? Slaat echt nergens op dat ze nu opeens allemaal 2de hands ''gerepareerde'' 360's gaan versturen ipv nieuwe. Ik heb dus nog geluk gehad dat ik een nieuwe heb gekregen... Succes Ron!

9. esll

esll Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er schijnt van binnenuit een verzegeling aangebracht te zijn.

10. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm na 3 keer aan/uit....doet hij het wel....maar ik krijg toch een ander...volgende week wordt deze crappy 360 opgehaald hopen dat ik het hele weekend kan gamen met deze gammele 360.......deze is van datum : 19-10-2005, mijn eerste 360 was van datum 23-11-2005.......

11. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is inderdaad erg vervelend,ik heb dat ook 1 keer meegemaakt.Maar ik ben wel heel blij dat me 4de het goed blijft doenO-)

12. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    al aan je vierde ?!? dat vind ik dus echt niet normaal he ! als mijn derde dadelijk het weer begeeftdan eis ik mijn geld terug ! stoppuuh ze die 360 shit maar in hun §!$%! tjonge jonge zal voor je duimen dat ie het blijft doen......

13. Vendoefel

Vendoefel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb juist mijn doos open gedaan, MFR 07-02-2006 mijn vorige was 17-10-2006. Mijn DVD lade, HD is allemaal nog afgeplakt met plastic.
    Nu was ik niet zeker dat ik dus een nieuwe gekregen omdat ik ron zijn verhaal gezien heb, dus heb ik MS gebeld en ze konden mij niet garanderen dat het een nieuwe was omdat dit nergens stond, maar als hij zo nog was afgeplakt kon je uit uitmaken dat het een nieuwe is zeidden ze. @ron was je dvd lade ook afgeplakt.

14. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    nee alleen harde schijf was langs het chrome randje afgeplakt...., maar ja die koppel je zo los, mijn tweede 360 was een gerepareerde zei de MS medewerker, kon hij zien in system....maar ja een afgeplakt dvd lade...zijn ook los te krijgen tesamen met faceplate.....maar je hebt er in elk geval een uit 2006 !

15. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    ik stop bij deze tweede xbox 360 een brief in de doos, met de mededeling dat ik geen prijs stel op een gerepareerde gebruikte 360, maar een nieuwe 360 eis, kijken of dat helpt, tesamen met het enquete formulier (zit bij de 360 die je toegestuurd krijgt) waarop ik flink uitgehaald heb naar de service van MS...op achterzijde van het formulier had namelijk veel plaats nodig, heb er al mijn adres gegevens bijgezet, ben nu echt benieuwd hoe MS hierop zal reageren......in afwachting van deze reactie verblijf ik..........:'-(

16. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je wel doen, zo'n klaag-brief. Maar het heeft waarschijnlijk niet veel zin. Er staat daar waarschijnlijk iemand in Duitsland die de doos open maakt, de 360 op een band zet en dan wordt ie of gerapeerd of vervangen. Maar ja, als je het doet, doe het dan wel in het engels. Want ik denk niet dat die Duitsers nederlands spreken :)

17. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Nou....Ik heb een duitser in mijn lijst en die kan een beetje engels:D

18. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom zeg ik ook dat hij in het engels moet doen :+ neem aan dat je Nederlands bedoeld :9. Dat is ook wel logisch want ze leren volgens mij gewoon Nederlands op school(zoals wij hier duits hebben). Maar ja genoeg off-topic gezever...

19. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    heb de brief al klaar liggen (in het engels uiteraard), tesamen met het teruggezonden enqueteformulier waarin ik ook mijn verhaal gedaan heb, en de MS support centre medewerker die ik aan de telefoon had zou bij de klacht ook vermelden dat het nu mijn derde 360 wordt en dat ik i.p.v. een gerepareerde, tweede hands.....een nieuwe wil om verdere problemen uit te sluiten...al blijft dat met een nieuwe ook mogelijk, maar is de kans kleiner. afwachten maar en hopen dat ik komend weekend kan blijven gamen met deze brakke 360....

20. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Ron ik hoop voor je dat je NU wel een nieuwe Xbox 360 krijgt.
    Maar ik heb zelf nog maar één keer die 3 rode lampjes gehad, en dat is al bijna 2 week geleden.

Misschien een TIP, stop je 360 stekker meteen in het lichtnet en niet in een stekker doos.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina