ik hoop dat ik er vanavond ben VENDOEFEL...ik heb net namelijk gelijk weer naar MS gebeld mijn gisteren ontvangen xbox 360 deed het de eerste keer dat ik hem wilde aanzetten al niet goed....knipperende ring of light en zwart beeld !!! naar aan/uit zetten deed hij het....vandaag echter wilde ik hem aanzetten..eerst weer zwart beeld.....weer aan/uit gezet....toen 1 rood knipperend ledje rechts onder....en in beeld : system error code E-74 contact MS support....!!!! GVD !!! ben vriendelijk gebleven tegen de medewerker van MS echter wel gezegd dat ik dit geen goede service vind, hij heeft via het systeem gekeken of het een gebruikte was....en jawel was een gebruikte xbox 360 was eerder ook kapot en nu gerepareerd en getest en naar mij verzonden....er worden volgens deze medewerker ook geen nieuwe 360's uitgeleverd, want daar is nog steeds een tekort aan....nou ik vind dit ronduit slecht ! een console van 400 euro die na 3 maanden de geest geeft, een tweedehands gerepareerde 360 terugsturen die na 1 dag de geest geeft...laatst 2 weken zonder 360 gezeten....nu weer afwachten hoe lang het gaat duren...ik wordt er echt dood en dood ziek van zat ook een enquete formulierr bij...nou dat heb ik echt naar waarheid ingevuld en opgestuurd, ben benieuwd of ik daar nog reactie op krijg.......eens kijken of ik deze verotte, tweede hands 360 nog aan de praat kan krijgen zodat ik eventueel dit weekend nog kan gamen......pfff...mensen ik was een echt xbox fan , maar ik krijg zwaar mijn bedenkingen nu......
Laatst bewerkt: 17 mrt 2006