1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 5 dec 2005.

?

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

1. Mijn Xbox360 werkt prima!

70,5%
  2. Mijn Xbox360 was inderdaad 'Dead on Arrival'.

3,7%
  3. Mijn Xbox360 deed het eerst wel, maar nu is hij ook overleden.

8,4%
  4. Mijn Xbox360 doet het wel, maar heeft wel wat mankementen.

17,4%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het kan snel gaan, ik belde vrijdagmiddag met ms, toen wassie nog niet gerepareerd volgens hun, maandag ochtend kreeg ik hem terug.

2. vlo

vlo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb nog ff met MS gebeld en die aardige dame aan de telefoon kon me vertellen dat hij gisteren is verstuurd god zij dank ,wie weet vanavond en anders morgen,jeetje wat duurt wachten lang :'-(

3. mr-x

mr-x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan ontvang je m vandaag,
    Ik zit ook al te wachten komt als het goed is ook vandaag

4. vlo

vlo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb geen idee hoop van wel,tot hoe laat bezorgen ze dan.,jij al ontvangen dan?

5. SpatZuiver

SpatZuiver Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ron, ik heb precies hetzelfde probleem. Ik had mijn Xbox 360 ook bij de launch gekocht. De eerste paar maanden geen enkele last. Opeens begon hij vast te lopen in spellen, vooral bij PGR 3. Bij kameo kreeg ik vage grijze vlakjes in beeld.

Na een paar dagen deed de Xbox het helemaal niet meer en gaf drie rode lichtjes aan. Gebeld en hij werd opgehaald. 3 weken later (was vorige week maandag) kreeg ik eindelijk naar mijn idee een nieuwe (omdat alle stickers, beschermingen er nog opzaten). Afgelopen donderdag kreeg ik hem na herhaaldelijk opstarten pas aan de praat. Ook krijg ik af en toe het E74 beeld op mijn tv.

Weer met de (non) servicedesk van Microsoft gebeld, uit dit gesprek bleek dat ik dus ook geen nieuwe maar een refurbised Xbox 360 had gekregen. Ik gaf in dit gesprek aan dat ik dat belachelijk vond omdat ikzelf een nieuwe had verwacht. Tevens gaf ik ook aan dat het wel erg vreemd is dat een unit die volgens Microsoft uitgebreid getest wordt na een aantal dagen alweer de geest geeft. Ik werd tijdens het gesprek een beetje boos en vroeg om de supervisor. Deze kreeg ik toen ook en heb het hele verhaal nogmaals aan hem uitgelegd. Hij zei dat hij me als troost wel weer een nieuwe reparatie aan kon bieden. Hier moest ik er sarcastisch om lachen omdat het apparaat natuurlijk gewoon nog onder garatie valt.

Tot op heden heb ik mijn Xbox 360 nog niet laten ophalen door UPS omdat ik zit te denken aan vervolgstappen.

Mijn vraag is aan Ron, we kunnen bijvoobeeld met z'n tweeën een mail sturen naar het programma kassa. Met z'n tweeën sta je natuurlijk sterker dan alleen.

6. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    ja erg klote allemaal die nazorg bij MS ! ik ben alweer een stadium verder inmiddels, gisteren is mijn tweede 360 wederom opgehaald, heb gisteren weer gebeld met MS support om een klacht in te dienen tegen de gang van zaken. (lees anders de draad die ik gemaakt heb "nazorg/garantie service MS"), ik kreeg te horen dat dat niet telefonisch kon...moest schriftelijk, dat kon via de website " xbox.nl en dan ondersteuning en klikken op contact" maar daar aangekomen kan je kiezen uit 360 hardware console en 360 xboxlive, ik moest dus hardware console hebben, maar die lag er al meer dan 4 dagen uit !! not available...jaja dus toen maar gedaan bij het 360 xbox live gedeelte een email van meer dan 1 a4 met daarin de gang van zaken en mijn klachten. kreeg vandaag een email terug , waarin stond dat ik recht heb op mijn geld terug of een nieuwe 360 tevens werd excuses aangeboden voor gang van zaken, de email werd afgesloten met de mededeling weer het bekende telefoonnr. van MS support te bellen en dus de nieuwe 360 op te eisen, zo gezegd zo gedaan ! ik bellen werd netjes geholpen, maar moest wel effe de email doorsturen zodat ze het konden checken of het waar was dat mij een nieuwe 360 of geld terug was toegezegd. ben nu in afwachting van antwoord hierop....ik ben benieuwd...mijn advies aan jou : ga ook naar xbox.nl het gedeelte ondersteuning dan contact en stuur ook een email met duidelijk jouw klachten en de garantiebepalingen. laat effe weten hoe het jou vergaat

Laatst bewerkt: 21 mrt 2006
  7. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    wel fijn om te weten dat er dus wel iets tegen te doen is :)

8. mr-x

mr-x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb vandaag een nieuwe gehad, en moet zeggen dat het een hele verbetering is! de dvd drive maakt veel minder geluid als de vorige, en deze word heel niet zo warm.
    Nu maar hopen dat ie het goed blijft doen..

9. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Weetje wat?
    Die voeding he, is een mega kinderziekte.
    Door dat ding kan ik mij 360 niet op mijn Buro kwijt en dus niet op mij 940MW aansluiten!!

10. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ok hij is dus vandaag aangekomen bij Microsoft damn ik heb de dagen even niet bijgehouden ik dacht dat het nog 16/17 maart was is het gewoon 22 maart!
    ik heb de Collectors Edition van Oblivion bij Bol.com maar Gereserveerd want GCShop kon ik hem niet meer kopen :+

11. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja weet je, bij spellen heb ik helemaal geen probleem, ook niet bij alle DVDs overigens, maar ja kweet niet, soms hapert hij gewoon, ik heb ook laatst de 40 Year Old Virgin gekeken. Daar was ook zoiets vaags mee, dat het beeld per second 1 honderste langzamer was dan het geluid, dus op een gegeven moment begon het heel nagesynchroniseerd eruit te zien. Daarna spoelde de film snel weer door en liep het weer gelijk en dat de hele film door.

opzich niet echt erg, maar 't hoort niet natuurlijk!

Maar wat heb jij gedaan dan? Heb jij hem bij voorbaat al geruild? Of was er iets ernstigs mis mee?

12. vlo

vlo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb hem ook eindelijk terug gelukkig ,gelijk alle updates weer geinstaleerd ja je moet toch wat zou je zeggen,maar voor als nog geen problemen gelukkig dus ik ga vrolijk door met gamen want moet wel overnieuw beginnen helaas maar daar doe je nix aan

nou mensen gamese_O_

13. L3MMING

L3MMING Command & Conquer !!

Leuk Bevonden:
    0
    hey maar vlo, nu je veel langer hebt moeten wachtten ben je toch veel blijer dat hij er nu weer is of niet? :D Daar wordt je ook vrolijk van....

14. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    ieder nadeel heb zijn voordeel ;)

15. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    ik ken op dit moment alleen maar nadelen, ben het geduldig zijn en netjes blijven spuugzat ondertussen... ik wil GVD alleen maar een goedwerkende 360 zoals ik dat voor ogen had toen ik die 400 euro aan de kassamedewerker gaf begin december vorig jaar...is dat teveel gevraagd ? blijkbaar wel anno 2006...en daar wordt ik dus ondertussen pislink van als dat duitse reperatiecentrum hier in de straat zou liggen had ik die tweede 360 die het welgeteld 5 minuten uithield bij zo'n klote duitser door zijn strot geramd !:mad:

16. Crist

Crist Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier nog een dode te melden,

freezes sinds ik met GRAW op live ging spelen, en nu in alle games,
    anyway mag zelf voor doos zorgen ook nog :mad:

17. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar volgens de MS support centre medewerkers valt het allemaal wel mee met kapotte 360's hoor.....tuurlijk, hoorde afgelopen weeknd op live ook al van diverse mensen dat ze al aan hun tweede 360 toe waren of al een tweede hadden...pfff:confused:

18. maartenoud

maartenoud Most wanted

Leuk Bevonden:
    0
    Yep hier ook een kapotte _O_

vandaag op gestuurd... moest ook zelf voor een doos zorgen... stelletje schrale t*ringl*ers bij M$

Maar goed... heb wel nog me savegames op een memory unit over kunnen zetten... behalve DOA4 maar goed..

19. Crist

Crist Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    toevallig nietmand in brussel belgie, die een Memory Card kan lenen, heb geen zin om 40 euro uit te geven, voor iets dat niet mijn fout is,

@maartenoud: in wat voor doos heb je dat dan geshipped? moet nog iets bedenken,

20. maartenoud

maartenoud Most wanted

Leuk Bevonden:
    0
    hmz, gewoon een kartonnen doos bij de supermarkt vandaan... beetje ouwe kranten erbij en dichtgeplakt... hoop ik eigenlijk dat ie helemaal kapot gaat... krijg ik tenminste een nieuwe

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina