ja erg klote allemaal die nazorg bij MS ! ik ben alweer een stadium verder inmiddels, gisteren is mijn tweede 360 wederom opgehaald, heb gisteren weer gebeld met MS support om een klacht in te dienen tegen de gang van zaken. (lees anders de draad die ik gemaakt heb "nazorg/garantie service MS"), ik kreeg te horen dat dat niet telefonisch kon...moest schriftelijk, dat kon via de website " xbox.nl en dan ondersteuning en klikken op contact" maar daar aangekomen kan je kiezen uit 360 hardware console en 360 xboxlive, ik moest dus hardware console hebben, maar die lag er al meer dan 4 dagen uit !! not available...jaja dus toen maar gedaan bij het 360 xbox live gedeelte een email van meer dan 1 a4 met daarin de gang van zaken en mijn klachten. kreeg vandaag een email terug , waarin stond dat ik recht heb op mijn geld terug of een nieuwe 360 tevens werd excuses aangeboden voor gang van zaken, de email werd afgesloten met de mededeling weer het bekende telefoonnr. van MS support te bellen en dus de nieuwe 360 op te eisen, zo gezegd zo gedaan ! ik bellen werd netjes geholpen, maar moest wel effe de email doorsturen zodat ze het konden checken of het waar was dat mij een nieuwe 360 of geld terug was toegezegd. ben nu in afwachting van antwoord hierop....ik ben benieuwd...mijn advies aan jou : ga ook naar xbox.nl het gedeelte ondersteuning dan contact en stuur ook een email met duidelijk jouw klachten en de garantiebepalingen. laat effe weten hoe het jou vergaat
Laatst bewerkt: 21 mrt 2006