1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 5 dec 2005.

?

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

1. Mijn Xbox360 werkt prima!

70,5%
  2. Mijn Xbox360 was inderdaad 'Dead on Arrival'.

3,7%
  3. Mijn Xbox360 deed het eerst wel, maar nu is hij ook overleden.

8,4%
  4. Mijn Xbox360 doet het wel, maar heeft wel wat mankementen.

17,4%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je je Xbox 360 opstuurt, moet de HDD er ook in zitten.

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    niet altijd he ;)
    ligt eraan welk probleem je hebt, maar dat ze zeggen er wel bij of je HD erbij moet of niet :)

3. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Mja, ik moest me HD opsturen door de Patch denk ik van maart die me hele Xbox 360 kapot maakt toen ik die Patch had ging me hele ding de hele maand raar doen terwijl hij dat nooit deed... mja heb Nu Quake 4 en Binnenkort Oblivion ook erbij ik hoop dat het ding snel er aan komt! ik wil de games spelen:+

4. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn nieuwe / gerepareerde 360 heeft nogal moeite met het lezen van dvd's, the outfit kan soms niet gelezen worden, oblivion crashed met disc unreadable errors, gaat goed :mad:

5. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm zit je dadelijk in hetzelfde schuitje als ik tipex...8)

mijn tweede staat sinds afgelopen dinsdag in duitsland, maar ben in onderhandling met MS voor een nieuwe omdat die mij is toegezegd in een email, wat achteraf niet had mogen gebeuren.....maar toch gebeurd is...misschien een geluk bij een ongeluk voor mij....nou sterkte ermee !

6. Joopie

Joopie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja die van mij is ook overleden :'-(

hij crashed en dan een raar geluid door speakers en allemaal vaage blokkies in beeld.
    twee dagen geleden had ie het nog af en toe...nu constant :mad:

MS gebeld vandaag en ik moet hem opsturen.
    Ik zal wel zien wat ze zeggen...hopelijk een nieuwe.

Het vreemde is dat het begon een dag nadat ik mn nieuwe tv kreeg, en hij op een hogere resolutie moet draaien.
    Maar misschien is dat toeval .

7. Yuco

Yuco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het nodig een begeleidende tekst mee te sturen (welke problemen je ondervind) bij je xbox of regelt de ms helpdesk dat de besproken problemen bekend zijn bij het repair center?

Wat zouden ze doen met alle kappote consoles die ze ontvangen? Komen die later weer in omloop met een nieuwe productie datum erop?

Laatst bewerkt: 26 mrt 2006
  8. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Je hoeft alleen je xbox op te sturen, in de doos die je krijgt van UPS. Ik zou ook wel willen weten wat er met die afgekeurde 360's gebeurd. Misschien dat er onderdelen uit worden gehaald en opnieuw in andere 360's worden verwerkt. Het is waarschijnlijk iets wat een normaal iemand niet te weten komt..

9. Yuco

Yuco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tegen mij is door de ms helpdesk gezegd dat ik zelf voor een doos moet zorgen. Maar deze kan ik gewoon 1tje van ups krijgen begrijp ik?

10. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    de tweede xbox 360 die ik kreeg opgestuurd nadat mijn eigen eerste 360 was opgestuurd, had een ander serialnr en oudere mfr date, bij navraag aan de support desk (omdat mijn tweede gelijk de eerste dag al kapot was code E-74) na dit serialnr. werd mij verteld dat het een gebruikte en gerepareerde 360 was, dat gebeurd er dus met jou 360 als je hem opstuurd voor reparatie ! misschien als ie echt niet gemaakt kan worden dat er dan onderdelen uitgehaald worden die nog wel voor vervanging in aanmerking kunnen komen in andere 360's :confused:

11. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    ja klopt , maar dan komen ze eerste de doos en de labels afgeven moet je eerst je xbox inpakken e.d. en weer bellen naar ups wanneer ze je doos komen halen, als jezelf al een doos hebt dan kan je alvast je xbox goed in inpakken, als ups dan komt kunnen ze de labels erop plakken en gelijk meenemen, dat gaat dus sneller

12. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een aardige UPS-medewerker hebt blijft hij ook wel even wachten, wat bij mij het geval was. UPS zorgt zelf voor die dozen, zo hebben ze ook speciale dozen voor iPod's en Laptop's. Tenminste dat is wat die man van UPS mij zei.

13. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    je zegt het zelf al, als je een aardige hebt wel ja, ik krijg elke keer dezelfde nukkige norse vent ...... nee het was ook op andere dagen als maandag ....en ochtend

14. DarthMaster

DarthMaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds kort ook klachten met mijn 360.... mijn 360 maakt ronde krassen op mijn disks. Mijn Xbox 360 staat gewoon in een horizontale positie en wordt niet bewogen. Bijna al mijn games hebben nu van die prezieze ronde krassen op de discs. 1 aan de buitenkant en 1 beetje aan de binnenkant. Zal ik Microsoft hierover bellen of niet??? De games doen het 100% prima dus ja....

15. WardNL

WardNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :mad:
    Mjah, ik ben eigenlijk vrij teleurgesteld in de 360!
    Mijn 360 speelt de helft van de films niet goed, je weet wel, frameskips en problemen met het geluid.
    En mijn Call of Duty 2 disk is overleden.
    Ik denk dat ik mijn oude vertrouwde Xbox maar weer van zolder ga halen...

Laatst bewerkt: 27 mrt 2006
  16. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Ja zal ik maar doen. Denk dat de laser ''botst'' tegen de dvd's en dat er dan krassen op komen. Als je zeker weet dat je je 360 nog nooit bewogen hebt, zou ik zeker gaan bellen. Wat je dan ook kan doen, is een schadevergoeding vragen voor de games die je hebt. Waar dus die krassen op zitten.

tsjah, welke 360 heeft dat probleem nou niet... Viel mij trouwens wel op, dat als je een 360 dan aan een HD-tv koppelt je dit probleem niet meer hebt. Terwijl je op een normale beeldbuis tv dit probleem dus wel hebt... jammergenoeg.

17. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    is er iemand die een 360 heeft met MFR date (productiedatum) na januari 2006 ? zoja doet die het goed ja/nee ? :confused:

want nu met de volgende golf van 360's zou het toch een beetje over moeten zijn met de kinderziektes, zou je zeggen...MS zal nu uit ervaring moeten weten wat de zwakke punten geweest zijn in de eesrte grote batch met 360's......ook al zullen ze dat nooit toegeven....

18. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    MFR date: 2006-02-05 staat op die van mij

tot nu toe: so far so good...

19. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij is van februari en naar mijn idee is die niet helemaal 100%

20. OniRyo