1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 5 dec 2005.

?

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

1. Mijn Xbox360 werkt prima!

70,5%
  2. Mijn Xbox360 was inderdaad 'Dead on Arrival'.

3,7%
  3. Mijn Xbox360 deed het eerst wel, maar nu is hij ook overleden.

8,4%
  4. Mijn Xbox360 doet het wel, maar heeft wel wat mankementen.

17,4%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CO25

CO25 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vraag me dat ook af mijn xbox360 wilde me spellen niet meer lezen maar normale dvd's wel en ik kreeg ook ronde krassen op de spellen, hij werd de 21e opgehaald maar ben wel benieuwd wanneer ik em terug kan verwachten

2. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Hmm hij kwam aan bij Microsoft op de 21e... maar ik stuurde hem ook laat op de doos deed ook best wel gruwlijk lang maar het probleem was steeds ik wou de HDD niet opsturen maar ik moest wel want het kan zo zijn dat die Patch het heeft veroorzaakt maarja dat staat toch niet op de HDD?

3. dawolff

dawolff Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb bijna precies hetzelfde probleem, tijdens het spelen krijg ik disk errors en moet ik de game opnieuw laden. Daarbij zijn er ook ronde krassen ontstaan op de spellen, dus ik heb er flink de balen in. Het is grappig dat je x 360 gemaakt kan worden, maar wie gaat je games vergoeden???

4. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    als het goed is heb ik deze week nog mijn derde 360....mag ook wel want mijn eerste ging 3 maart stuk, mijn tweede (kreeg ik op een vrijdag)was stuk opgestuurd, maar daar heb ik zo af en toe toch nog een game op kunnen spelen ...in het weekend, maadag moest ie weer opgestuurd worden....waarschijnlijk deze week een deugdelijk exemplaar terug....ben benieuwd.....wordt vervolgd......

5. Murdock_NL

Murdock_NL XBOX360 User

Leuk Bevonden:
    0
    mijn xbox doet nu ook al ff raar als ik spel opstart vanaf het dashboard dan komt er vaak te staan dat ik dit spel in een xbox360 moet doen vind dit wel raar soms heb ik het heel vaak achter elkaar (blijf hem maar open en dicht doen met de afstandsbediening, heb natuurlijk geen zin om op te staan ;) )en soms ook weer niet... is dit een ernstig probleem... moet ik M$ bellen????

6. Murdock_NL

Murdock_NL XBOX360 User

Leuk Bevonden:
    0
    nah sorry daar is een forum tog voor ik denk misschien heeft iemand anders dit ook gehad en kan die vertellen wat hij er mee gedaan heeft... heb geen zin om hem op te sturen als het moet natuurlijk wel mar je bent hem gelijk kwijt voor een tijdje en wat krijg je terug... weet je ook nie

7. Crist

Crist Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn boxje is maandag 29/3 opgestuurd,
    gisteren reeds aangekomen 30/3
    i'll keep you informed of the progress...

Heb bij de helpdesk al enkele malen gepolst naar een (terrechte) compensatie, maar dat zit er blijkbaar niet in...
    Is er iemand die wel een compensatie heeft kunnen bekomen en hoe is hij daar dan in geslaagd

8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    ze geven alleen een compenstatie als je hem al de 4 keer ofzo moet opsturen, en dat dan in de vorm van een game (PDZ) of een controller (of weet ik veel wat ze nog meer aanbieden)

Dit hebben ze mij verteld toen ik om een compensatie vroeg (nou ja...ik vroeg eigenlijk om een gratis game ;))

*ik denk toch dat dit is wat je bedoelt?*

9. Crist

Crist Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is wat ik bedoelde,
    4 keer for christ sake.....
    nuja frustratie was vooral ontstaan, omdat ik net 1 dag men Gold abbo had gekocht, en hij dus nu 2 weken voor niets tijd staat te verdoen, en ik dus weer 2 weken verlies van men abbo (niet dat dat veel geld voorsteld, maar het is het id)...

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    had ik ook: 2 weken van mijn Gold abbo verspilt omdat ze niet daar niet opschieten.

Maar als mijn 360 nog een keer kapot gaat, kan ik mijn game (of wat dan ook) gaan claimen :D *)

11. Yuco

Yuco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik op www.ups.com kijk staat er dit:

Trackingnummer
    xxx

Status
    Afgeleverd

Afleverinformatie
    Afgeleverd op: 29/03/2006 9:36 's morgens
    Afgeleverd aan: DE
    Getekend door: GAERTNER
    Soort service: STANDARD

Kan ik via hetzelfde trackingnummer de retourzending straks volgen of hoe gaat dat?

Op op ander forum heeft iemand dit geschreven:
    Hij is maandag opgehaald en ik kreeg net het volgende mailtje:

[We hebben je Xbox ontvangen op ons servicecentrum. We vinden het erg belangrijk om je Xbox zo snel mogelijk te repareren en deze zo goed als nieuw bij je terug te bezorgen. Zodra we de Xbox hebben gerepareerd, nemen we contact met je op en kun je je alvast gaan voorbereiden om verder te spelen.

Opmerking: dit e-mailadres wordt niet gecontroleerd.]

Damn, ik heb nog niet zo'n mailtje gehad. Al reden tot paniek? Kun je trouwens ook de status volgen van je xbox wanneer die in reparatie fabriek is?

12. Crist

Crist Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    geen reden tot paniek, mijn xbox stond gisteren al op afgeleverd (gisterochtend)
    en heb pas vannacht dit mailtje gekregen,

Voor de terugreis is er een ander tracking nummer... moet je gewoon opvragen binnen een paar dagen op de MS-helpdesk... (alee dat is wat ik gelezen heb links en rechts)

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    je krijgt voor de terugreis een nieuw trackingnummer, dat wordt gewoon naar je mailadres gestuurd (bij mij tenminste)

dus je hoeft je er totaal geen moeite voor te doen ;)

14. CO25

CO25 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit nieuwe nummer nog niet gehad en de 22e kwam die in duitsland aan,..maarja hoelang ben je al aan het wachten :confused:

15. Yuco

Yuco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jeej, het mailtje dat mijn xbox is aangekomen is ieder geval door mij ontvangen. So far so good.

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    je krijgt dat nummer pas als je xbox gerepareerd is, en dus ook naar jou verzonden is... dat is die van jou dus nog niet ;)
    gewoon afwachten dus (bij mij duurde het van het moment dat ie in Duitsland aankwam zo een 2/3 weken)
    ik plak zo een screen van het betreffende bericht, weet je gelijk waar je op moet wachten :p

//edit: voila
    ff voor de volledigheid, in het laatste stukje wat je ziet staat: Opmerking: dit e-mailadres wordt niet gecontroleerd. ;)

(geen zin om mijn trackingnummer eruit te knippen, maar ja wat kan jij er nou weer mee :p)

Laatst bewerkt: 29 mrt 2006
  17. Yuco

Yuco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inmiddels is de status veranderd naar:

Teruggezonden naar verzender

Echter de datum is hetzelfde gebleven als de datum waarop het pakket bij het repair center is ontvangen. Bovendien, vannochtend hebben ze mijn xbox ontvangen en nu hebben ze het defect al hersteld? Das wel heel snel, of krijg ik misschien een nieuwe console?

18. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    nope ! je krijgt een email van MS (zo is het bij mij 2 keer gegaan tenminste) dat je 360 weer onderweg terug naar jou is, met een nieuw tracking nummer erbij van UPS zodat je dat kan checken

19. Brainsnack

Brainsnack Godlike

Leuk Bevonden:
    0
    Sinds vroeger op de avond heerst er hier ook paniek in 360 paradise. Ik deed de xbox aan, zoals elke avond/nacht, en eerst kom ik nog in het dashboard terecht. Daarna flits het beeld naar zwart en kom ik terecht in AV van de televisie, gevolgd door ritmische snelle groene flitsen waarin de xbox waarschijnlijk naar adem lijkt te happen... En dat dan tevergeefs :'-(

Geboortedatum van mijn xbox is 5-10-2005. Ik heb alleen geen aankoopbon meer, zal dit een probleem zijn? Ik lees dat iedereen 'm zo makkelijk omwisselt, maar had iedereen de bon nog in bezit?

Ik begrijp dat de HD ook moet worden verstuurd en dat een andere zal worden teruggezonden. Zal ik mijn PES5 resultaten behouden? :D

En dan hebben we ook geen vast nummer meer! Maar daarvoor word een alternatief gegeven, dus dát zal geen probleem zijn.

20. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina