1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 5 dec 2005.

?

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

1. Mijn Xbox360 werkt prima!

70,5%
  2. Mijn Xbox360 was inderdaad 'Dead on Arrival'.

3,7%
  3. Mijn Xbox360 deed het eerst wel, maar nu is hij ook overleden.

8,4%
  4. Mijn Xbox360 doet het wel, maar heeft wel wat mankementen.

17,4%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ben ik dan blij dat ik meerdere consoles heb, mocht m'n X360 het ooit begeven dan hoef ik me alsnog niet te vervelen :+

2. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    True :) Heb nog 2 Xboxen, 1 PS2, 1 Gamecube (die bij mijn zusje staat) en oudere consoles.

Maarja, Oblivion is fantastisch. Zat er net helemaal in!

3. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja Oblivion zou ik ook wel heel erg missen, dat zeer zeker ;)

4. Gunsttino

Gunsttino Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vanmiddag gebeld en zou etiketten krijgen om hem op te sturen..
    Ik zou het gelijk doorgemaild krijgen..maar heb nog niks..

Duurde het bij jullie ook iets langer...of moet ik morgen nog maar even bellen?

Ik las namelijk in het begin van dit forum dat je het best tijdens kantooruren kan bellen,want dan krijg je niet de externe call center aan de lijn..

5. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vanmiddag rond 12 gebeld met Microsoft. Om half 2 kreeg ik die mail binnen. Rond half 3 heb ik UPS gebeld en om half 6 stond UPS voor de deur om mn 360 op te halen. Ik moet zeggen dat dat wel goed geregeld is. Nu is nog maar de vraag hoe lang het duurt voordat ik hem terug krijg.

6. Gunsttino

Gunsttino Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dan zal ik morgen nog maar een keer bellen..
    Misschien kom ik dan als een zeikerd over..maar dan krijg ik misschien dat mailtje morgen en kan ik het gelijk allemaal regelen..

7. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    wel raar dat sommige het begeven na 3/4 maanden , ik heb de mijne ook op 2dec en speelt egt mega vaak elke dag zker 4 uur, en niks aan de hand, wel ff afkloppen,_0/ maar vin het egt klote voor jullie sterkte en succes ermee pwiks

8. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Mijn 360 is net opgehaald door UPS. Die had wel een sticker bij zich, maar geen doos. Dus kregen we weer een discussie, dat er normaal gesproken bij dit soort 'klanten' ook een doos bij hoort. Hij vond van niet, want dan zou het op zijn formulier staan.

Tja, als dat ergens fout wordt gecommuniceerd kan ik daar niets aan doen. Maar bij mij groeien er geen dozen in de bomen ofzo hier in de tuin van mijn onderbuurvrouw. Uiteindelijk 'had hij er nog wel één in zijn wagen'. Gelukkig. Hij is dus supersnel opgehaald! Voorlopig gaat alles voorspoedig..

9. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1
    Vanmorgen maar weer gebeld en als er vandaag geen sticker/UPS komt,bel ik morgen weer!
    Dan word alles geannuleerd en krijg ik het via de mail,zodat ik het kan uitprinten en zelf kan bellen(heb daar niet voor kunnen kiezen in eerste instantie)
    Vanaf 4 april al bezig om hem op te sturen...begin er nu stevig van te balen(heb een 360 geleend,dus zit niet zonder..maar de service loopt niet!)

10. Gunsttino

Gunsttino Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou heb mn etiketten gewoon binnengekregen gisteravond..
    Dus hoef niet meer te bellen..
    Wel heb ik UPS gebeld, mn xbox 360 ingepakt en het retourlabel erop geplakt..

Ze zouden tussen 2 en 4 komen om hem op te halen..Heb om 13:00 met UPS gebeld.. Het gaat dus allemaal wel heel snel..

Nu maar hopen dat ze inderdaad zo snel komen..

Ik hou jullie op de hoogte

11. Gunsttino

Gunsttino Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou gewoon nog een keer bellen..je nummer doorgeven.. en dan vragen of ze die etiketten kunnen sturen, want dan zou je alles vandaag nog kunnen regelen

12. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1
    Dan moet mijn huidige aanvraag geannulleerd worden en dan kan er pas na 2 uur een nieuwe aangemaakt worden(ivm fraude).
    Dan zou ik morgen de mail pas krijgen.....no way dat ik hem dan voor het weekend weer terug heb.

NOGMAALS;heb een 360 van iemand kunnen lenen,dus zit gelukkig niet zonder,maar dat doet niet terzake als het om de service gaat!

Vraag me af waarom ze 2 verschillende methodes hebben en wie welke voorgeschoteld krijgt?
    Ik heb niet kunnen kiezen,anders had ik mijn printer allang laten gaan...had ik hem waarschijnlijk al terug gehad!

13. Gunsttino

Gunsttino Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jij heb geluk dat je er een kan lenen.. Ik moet het nu weer met een gewoon pctje doen..

Ach ja ik zal me wel vermaken...

Maar je heb helemaal gelijk..dat je het nog even afwacht

14. Gunsttino

Gunsttino Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou UPS is langsgeweest..echt heel erg snel..
    binnen 2 uur stonden ze dus op de stoep..
    Hopen dat ik nu ook zo snel weer mn xbox terug heb..

15. rav994

rav994 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    UPS loopt wel binnen dankzij MS

16. Gunsttino

Gunsttino Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha ja dat is een ding wat zeker is..
    Heel slim van UPS..als ze slim zijn gaan ze hetzelfde doen met sony voor de playstation 3..Daar zal namelijk in het begin ook wel iets mis mee zijn..

Niet dat ik ontevreden ben over de 360.. ben juist helemaal tevreden..

17. Evelientje

Evelientje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Onze xbox 360 speelt dvd's niet altijd goed af: vaak lopen beeld en geluid niet gelijk. Ik heb van alles geprobeerd, alle combinaties van 50/60 PAL en breedbeeld.

Is dit een probleempje om voor te bellen?
    Of heeft iedereen hier last van?

18. Murdock_NL

Murdock_NL XBOX360 User

Leuk Bevonden:
    0
    hey heb vanmorgen email gehad dat de xbox was aangekomen bij het repair centrum nu kreeg ik net mail dat die gerepereerd was en ook een nieuw ups nummer maar als ik dit nummer invul zegt ups dat het nummer niet bestaat en ook de verzend datum vind ik beetje raar... 4 april... lijkt me beetje raar moet ik maar ff m$ bellen...ofzo

19. oblivion_91

oblivion_91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beste allemaal,

Ik heb Oblivion en als ik het spel opstart bij de intro dan geeft hji 3 seconden
    geluid en dan 1 seconden stil en zo gaat ut door.
    Ook toen ik het spel voor het eerst speelde( krijg je zo'n lang filmpje) dee die
    dat in het filmpje ook.
    Dan kan het er natuurlijk aan liggen dat het zo'n mooi spel is maar ik weet het
    niet.
    Iemand hier ook ervaringen mee?
    Verder werkt mijn xbox 360 perfect en nog nooit storing of vatloper gehad=):

20. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Je tv ondersteunt of geen 60Hz of je hebt dat niet ingesteld. Als je een normale tv hebt moet je naar het tabblad system gaan, daar naar display options en dan kan je het veranderen. Als je een HDTV hebt moet je precies het zelfde doen alleen moet je er wel op letten dat je switch(achter op de video kabel in je 360) op TV staat en niet op HDTV. Daarna moet hij het als het goed is gewoon normaal doen, en anders krijg je wel rare lijnen e.d. door je beeld heen. Dan ondersteunt je TV sowieso geen 60Hz. Er is dus niks mis met je 360 maar het ligt aan je TV. Hou er rekening mee dat steeds meer spellen alleen 60Hz ondersteunen.

Succes!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina