1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 5 dec 2005.

?

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

  1. Mijn Xbox360 werkt prima!

    70,5%
  2. Mijn Xbox360 was inderdaad 'Dead on Arrival'.

    3,7%
  3. Mijn Xbox360 deed het eerst wel, maar nu is hij ook overleden.

    8,4%
  4. Mijn Xbox360 doet het wel, maar heeft wel wat mankementen.

    17,4%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    nop je krijgt een nieuwe console met een nieuwe hard disk dus bye bye save games
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    oe dat kan je idd vergeten |:-
     
  3. Urtica

    Urtica Levensgenieter

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel als je het binnen 1 minuut in moet pakken ja;)

    Gelukkig heb ik nog niet heel veel gespeeld, zit het meeste bij een vriend erachter, maarja toch jammer als ik alles weer overnieuw moet doen.
     
  4. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Die savegames maken toch niet zo veel uit. Het voornaamste is dat je een goede 360 terug krijgt.

    Heb zelf trouwens geen last van kinderziektes. Mijne werkt prima *)
     
  5. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoefde gelukkig mijn HD niet mee te sturen heb ik effe geluk!

    Vandaag was UPS langs geweest om af te leveren was ik er niet :mad: :mad:

    Weet iemand wanneer ze dan weer langs komen!
     
  6. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Normaal laten ze toch een bericht achter. Ik heb al gehad dat UPS nog een keer terug kwam, en als je er dan ook niet bent laten ze het normaal achter bij een Shell tankstation in jouw buurt. Blijkbaar hebben ze daar een samenwerkingsovereenkomst mee, zodat je toch zelf snel je verzending kan ophalen, dat is alvast hier het geval.
     
  7. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn 360 heeft nergens last van. heb wel een probleempje gehad met de eerste xbox. binnen 3 dagen een gerepareerde en een waardebon van mediamarkt ter waarde van 40 euro.
     
  8. DeNmAn!

    DeNmAn! KeEp It ReAl !

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen,

    Een vraagje, ik heb al een paar keer gehad dat mijn xbox 360 op de E74 error pagina kwam, ik weet alleen niet welke kwadranten er knipperden. Hiernaast willen sommige DVD's niet goed afspelen, het geluid gaat sneller dan het beeld, en hapert. En tijdens het spelen van Oblivion stopt hij er zo nu en dan mee, en zegt ie dat de disc vies is. Ow en nog iets, hij wil niet altijd beeld geven bij het opstarten, zwart beeld dus :mad: . iemand die hetzelfde heeft? moet ik hem terugsturen? of heeft iedereen hier wel eens last van.

    Alvast bedankt _0/ .
    Dennis.
     
  9. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Terug sturen naar M$, dat wat jij hebt klinkt niet lekker zeg.
     
  10. Crist

    Crist Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    pfff, heb men tweede box nu tweetal weken, en alweer het volgende probleem, ffie too pissed/lazzy to translate it (heb het ook op bizarre forum gepost vandaar),

    Ok, i have a strange issue,
    after the patch the game starts freezing while racing (only while racing).
    There are no GFXartifacts, but the sceen freezes and i can't do anything anymore.

    Stuff i tried:
    1) playing without HD ==> no problem
    2) formatting HD and playing without patch ==> no problem
    :cool: playing after reapplying patch (after the format) ==> screen freezes again.

    I have no problems with other games.
    The PGR3 disk don't has any scratches.
    Sometimes it happens only after 5 minutes, sometimes after seconds.
    Playing on live or not (being connected or not) makes no difference.

    So my question is: is this soft- or hardware related?
    tnx,

    lijkt mij dat ik hem weer ff ga mogen missen,
    pfff
     
  11. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke mensen ik zit met een probleem! Hoop dat jullie me kunnen helpen.

    Ik heb nu 4 spellen. En van die spellen speel ik vooral Oblivion en Perfect Dark Zero. Nadat ik een hele tijd gespeeld heb (in uren) begin ik problemen te krijgen. Het begint zelden en komt daarna steeds vaker voor. Het spel loopt dan vast. En dan krijg ik de error: Disc Error . Er wordt dan gezegd dat ik opnieuw moet opstarten of de cd schoonmaken. Wat ik allebei denk ik al 20 keer gedaan heb. Het schiet alleen niks op. Het probleem wordt niet verholpen. Hetzelfde geld voor het afspelen van de spellen in verticale of horizontale stand. Het lijkt erop dat mijn dvd drive de spellen letterlijk "sloopt". Als ik ook achterop de spellen kijk zitten ze helemaal onder de krassen. Het is een en al kras. Nou heb ik vd week de Service lijn gebeld en krijg ik een hele vervelende werknemer aan de telefoon. Hij vertelt mij dat als de krassen rondom de dvd zitten dat het mijn schuld is, omdat ik dan de xbox heb bewogen tijdens het spelen. Dit is zeker niet het geval, want als ik iets van 400 euro koop ga ik er echt wel goed mee om. Dus de meneer vertelt mij dat ik hem dan niet kan opsturen voor reparatie.

    Ik ben van mening dat wanneer ik iets koop van 400 euro en er voorzichtig mee omgaan dan verwacht ik gewoon goeie service. Ik wil gewoon een nieuwe, maar weet nu niet hoe ik het moet aanpakken. Het is tevens zo dat wanneer ik een DVD afspeel dat soms het geluid wegvalt en hij ineens de dvd in snelstand afspeelt terwijl ik niks aanraak. Heel vreemd allemaal.

    Ik hoop dat jullie mij een goed advies kunnen geven, want ik ben van plan om gewoon nog een keer te bellen, want op deze manier sloopt de xbox360 al mijn spellen.

    Alvast bedankt!
     
  12. Monkeyk

    Monkeyk MoNkEyS LaW

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ook mijn xbox begint kuren te krijgen,
    Vanmiddag even pgr aan het spelen klik - artifacts en vastlopers.
    Na opnieuw opstarten doet ie het een paar minuten en klik zwart beeld en weg is de xbox :mad: krijg dan na opstarten rode knipperende lampjes... (jaja ring of...)

    Ikke bellen naar microsoft, ik mag hem opsturen maar nu komt het.
    Heb net 2 uur call of duty 2 zitten spelen ZONDER vastlopers.......?

    Ik snap er dus niks meer van bij pgr heb ik deze week al meerdere malen artifacts gehad en vastlopers, bij andere spellen niks aan het handje (tot nu toe dan he)

    Ik krijg van microsoft een verzendnummer etc om de xbox te versturen maar nu doet hij het dus weer. (tenminste bij cod2)

    Wat is wijsheid gewoon opsturen of nog even afwachten of hij dit blijft doen.......?

    thx
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2006
  13. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    opsturen hoort gewoon goed te werken met alle spellen klaar uit
     
  14. player

    player fly like a chicken

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn xbox360 is na 30 min. opgehouden; rode, flikkerende lampjes...
    ik zal er ook aan moeten geloven.
     
    Laatst bewerkt: 26 apr 2006
  15. player

    player fly like a chicken

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    foutje...
     
  16. player

    player fly like a chicken

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry
     
    Laatst bewerkt: 26 apr 2006
  17. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
  18. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga je wel goed met je CD's om?
     
  19. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    jah zeer goed heb ondertussen al 25 xbox360 games en de rest heeft niets buiten die 3

    ik ga ze nu eens in een mapje steken en zo zal ik zien of het aan de hoesjes ligt of een de console.


    [​IMG]

    denk jij dat zo een mapje veilig is om mijn 360 games in te bewaren te scharten en scheuren enz...
     
  20. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal wel aan de console liggen. Ik kan me niet voorstellen dat de dvdhoesjes schade aanrichten als je de dvd's er gewoon rustig in doet. Heb zelf totaal geen last van beschadigde dvd's.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina