Wat een tegenvaller voor je, niet te geloven.
Ik grapte gisteren nog tegen de helpdeskmedewerker die eindelijk mijn ticket aangemaakt had voor het ophalen van mijn xbox door de koeriersdienst dat als ik een nieuwe geleverd krijg deze hopenlijk niet defect is. Hierop antwoorde de medewerker dat er een nieuwe uit de fabriek gestuurd werd. Waarop ik antwoorde dat was de mijne ook dus dat bied geen garantie!
En nu overkomt het jouw... wat een pech!! Heb zeer met je te doen. Bekijk het van de zonnige kant, jij kunt in ieder geval PGR3 spelen, ik heb sinds vrijdag PGR3 en COD2 in huis maar heb er nog niets mee kunnen doen en het ziet er naar uit dat dit pas volgende week word!!
Vandaag is er geen koerier langs geweest dus ik denk/hoop dat dit morgen wordt. Waarschijnlijk is hij dan op zijn vroegst vrijdag bij het repaircenter en wordt er dan 1 terug gestuurd. Dat wordt dus maandag of dinsdag een nieuwe Xbox ontvangen. Het fijne is ook nog dat ik overdag werk en er dus niemand thuis is, vanmiddag was mijn vriendin thuis en morgenochtend heb ik mijn moeder kunnen regelen en als ze dan nog niet geweest zijn wordt het waarschijnlijk nog langer wachten... maarja ik hou jullie op de hoogte, mocht het zijn dat er nieuws te melden is horen jullie het meteen van me.
Groeten,
Bart.
ps. Nogmaals sterkte toegewenst phaelanx!
Ohjaa... voor ik het vergeet, volgens mij kun je het beste overdag bellen met de helpdesk want ik heb het gevoel dat er dan meer gekwalificeerde mensen aanwezig zijn dan 's avonds. Vroeger tijdens mijn studentenperiode ook op een helpdesk gewerkt van verschillende PC en printer merken en 's avonds zitten er voornamelijk studenten om wat bij te verdienen en overdag de "vaste" ploeg die dit als fulltime job doet. Ik heb nu ook een aantal maal 's avonds gebeld en het enige wat je te horen krijgt is dat je terug gebeld wordt en dat ze niet meer kunnen betekenen dan dat. Gewoon morgen rond 11:00 nog eens proberen en anders om 12:00 en 13:00 etc. net zolang tot dat je de juiste persoon aan de lijn hebt gehad.
Laatst bewerkt: 7 dec 2005