1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 5 dec 2005.

?

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

  1. Mijn Xbox360 werkt prima!

    70,5%
  2. Mijn Xbox360 was inderdaad 'Dead on Arrival'.

    3,7%
  3. Mijn Xbox360 deed het eerst wel, maar nu is hij ook overleden.

    8,4%
  4. Mijn Xbox360 doet het wel, maar heeft wel wat mankementen.

    17,4%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    mijnes zet flink wat krasjes op mn schijffies :mad: en maakt af en toe een heel raar geluid als ik terug keer naar het dashboard of als ik het spel eject : /
     
  2. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    ze zijn ook niet bepaald slim bij die klantenservice :{

    mijn hele xbox loopt vast en dan denken ze dat het aan de AV kabel ligt :mad: haha.. ha... ha..

    ik kan er niet echt om lachen 8)
     
  3. kaluh gabber

    kaluh gabber Guest

    ja de mijne had ook een hoofdje benen en armen en zijn hartje klopt nog steeds
     
  4. Pimbech

    Pimbech Halo 1 FTW

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahah wat is die Xbox360 voor rommel dan... ze hebben cker ook kleine kindjes ingehuurd om die dingen inelkaar te zetten...

    MS sux!
     
  5. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, in Japan
     
  6. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    snif snif...
    heej ik ruik jaloezie :{
     
  7. oblivion_91

    oblivion_91 Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    wat ben ik tog blij dattie van mij goed werkt_O_ _O_ _O_

    en voor de andere dei met een doa zitte of een kapotte: veel sterkte en blijf positief!!!!!!
     
  8. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de mijne gisteren verzonden, vandaag is hij al toegekomen in Duitsland.
    Kan je ook van de verzending van Duitsland naar hier de status volgen? Of heeft hij dan een andere referentie?
    EN hoe zit het met de garantie? Stel dat ik nu een nieuwe 360 krijg, heb ik dan opnieuw 2 jaar garantie? Of loopt de termijn van de vorige gewoon door?
     
  9. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    dat dacht ik ook tot dat hij op een keer niets meer deed :mad:

    @ Heideroos,

    de garantie duurt volgens mij maar 1 jaar, maar ik denk dat de garantie wel weer opnieuw ingaat... weet ik niet zeker... :{
     
  10. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eigenlijk een vraag over de garantie. Ik heb mijn 360 bij neckermann gekocht. Heb ik dan een jaar garantie bij neckermann. Of twee jaar bij MS.
    En stel dat de xbox360 al een paar maand bij neckermaan in de schappen ligt, gaat dit dan van mijn garantietijd af?
     
  11. Ryan Mckane

    Ryan Mckane Active Member

    Berichten:
    510
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik blijf dat afentoe vastlopen toch houden op 1 of andere manier.
    Het lijkt wel of hij afentoe vastloopt doordat hij gewoon te warm wordt...
     
  12. aphex

    aphex Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    dinsdag ups mijn defecte 360 opgehaald, vandaag al weer een andere binnengehad! Ok tot zover te gek natuurlijk, lekker snel enzo. Maar nu komt het
    1.Deze is ouder dan de vorige MFR date 1/11/2005
    2.Een andere Harddisk en ik had geen backup. Wat een ellende. ik heb een gamerscore van in de 5000 dus ga maar na hoeveel uren gameplay en savegames daaropstonden. Ook betaalde downloads van de marketplace etc is allemaal WEG

    mocht de jouwe kapotgaan, houd hoe dan ook je hd
     
  13. Crist

    Crist Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    I know, had hetzelfde probleem,
    betaalde content kan je wel opnieuw gratis downen...
    maar toch zou MS je een gratis Memorystick mogen geven om je savefiles te backuppen

    ondertussen doet mij 2e box ook weer vreemd

    ROCK ON
     
  14. Deano2

    Deano2 hallow??

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    de mijne slaat nooit vast en alles doet het, kheb zelf ook DOA 4 en die doet het ook perfect!
     
  15. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat er met warm weer in de zomer veel 360's gaan sneuvelen. De 360 koelt namelijk helemaal niet zo goed. Wat mij ook opvalt is dat de voeding van de 360 veel meer geluid maakt bij warm weer.
     
  16. Stigmata

    Stigmata Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    begin van 't einde...jaja..

    Vandaag was het hier dan ook zover.
    Na enkele malen BF2 te moeten heropstarten wegens vastlopen verschenen de 3 rode leds.
    Ik neem morgen wel eens contact op met de MS helpdesk.
    Wat denken jullie ervan?
     
  17. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of het een mankement is, maar er is iets vreemds met het geluid van de 360 van mijn neefje. hij kan wel praten met mensen via private chat, maar als hij dan in een game channel zit, kan hij niks horen en zeggen.

    misschien dat er iets fout is in de settings van zijn 360, maar ik heb tot nog toe niks kunnen vinden.

    weet ook niet of ik dit wel in de goede topic vraag, maar weet iemand waar dit aan ligt? het kan niet aan de headset liggen, btw, want hij heeft al een nieuwe gratis gekregen van m$, omdat hij eerst dacht dat het aan de headset lag.

    alvast bedankt.
     
  18. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Zouden de crashes niet iets met xboxlive te maken kunnen hebben? Ik heb geen problemen, zit ook niet online te gamen. Vaak hoor ik mensen dat de console crashed als ze op live zitten.
     
  19. JeePee

    JeePee Guest

    Wehoe!! Nieuw record!!
    14 vastlopers op één dag 8)
    Jaja, Microsoft heeft een topproduct op de markt gebracht hoor _O_

    Nou zorgde de laatste vastloper bijna op een uitsluiting van deelname aan de knockout rondes van het PGR3-Tournament. Gelukkig kon ik hem net rebooten en ben ik nog door naar de volgende ronde ook :)

    Maargoed, die Xbox gaat binnenkort dus wel weer terug naar waar hij vandaan kwam. Tenzij 14x per dag normaal is 8)?
     
  20. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat die van jou 14x vastloopt is kut, maar dat hoeft niet te zeggen dat de Xbox 360 kut is. Elke console heeft dit. Voorbeeldje, ik heb in totaal 4 PS2's. Daarvan zijn er 3 binnen een korte tijd kapot gegaan en vervangen. Maakt dit de PS2 een slecht product? Voor mij op dat moment wel, maar het merendeel van de mensen heeft gewoon een werkende. Zelfde met de 360. Kijk iedereen heeft weleens een vastloper, maar jij hebt het wel erg extreem. Denk dat het eerder aan jou 360 ligt, dan aan de 360 in het algemeen. Elk apparaat heeft een percentage wat niet goed werkt.
    Je post hier nou al een aardige tijd over het probleem, zou het niet verstandiger zijn geweest om al veel eerder contact te hebben opgenomen met Microsoft? Had je binnen een week een nieuwe werkende 360 gehad.

    Als we het over kwalitatief slechte producten op de markt hebben, dan hebben we het over de PSP. Zowat iedereen heeft dode pixels met dat ding. Dat is een topproduct maar niet heus. Gelukkig heb ik ze nog niet.
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina