Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 5 dec 2005.

?

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

  1. Mijn Xbox360 werkt prima!

    70,5%
  2. Mijn Xbox360 was inderdaad 'Dead on Arrival'.

    3,7%
  3. Mijn Xbox360 deed het eerst wel, maar nu is hij ook overleden.

    8,4%
  4. Mijn Xbox360 doet het wel, maar heeft wel wat mankementen.

    17,4%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

    JeePee Guest

    Ik ga maandag microsoft op bellen om te zeggen dat ze m'n 360 mee kunnen nemen. Vandaag ben ik door alweer een probleem met dit ding een Xbox 360 PGR3 100 Limited Edition console misgelopen :mad: Ik had problemen met mijn netwerk, en kon daardoor niet deelnemen aan de halve finale van het eerste PGR3-tournament. De netwerk problemen die overigens volledig te wijten zijn aan de 360 zelf. Mijn grootste fout is dat ik gewacht heb met opsturen na dit toernooi. Ik ben hierdoor 400,- mis gelopen, en wie weet zelfs een reis naar de Lambo fabriek in Italië :mad: Maargoed, het is niet anders. Nu maar hopen dat ik een goede 360 krijg.
     
  2. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zeiden bij mij dat ik de hdd mee moest sturen, maar dat heb ik niet gedaan.:p

    Hij deed zonder hdd precies hetzelfde als met, dus daar zal het dan wel niet aan liggen.
     
  3. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0


    mmm hoe kan dat nu aan de xbox360 liggen als jij nu ergens niet joinen in een room.
    dit heb ik ook al gehad bij pgr3
     
  4. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien moet je het even aan Fardo ofzo vragen JP.
    Maar ik zie ook niet echt het probleem in de 360.
    Eerder aan je router ofzow? Hoe ben je verbonden?
     
  5. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    btw jpr op welke dag is uw xbox360 gemaakt
     
  6. JeePee

    JeePee Guest

    Mijn 360 gaat sowieso de deur uit. Ookal kon ik mij gewoon aanmelden, hij heeft ook zo'n 3 vastlopers per dag (met uitschieters van 14) en dat is echt niet normaal. Hij heeft ook een stuk of 5 CD's onbruikbaar gemaakt.

    Geen idee. Ik zal morgen wel ff kijken :)
     
  7. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Oké, dan is het een ander verhaal.
    Had je hem al bij de launch?
     
  8. JeePee

    JeePee Guest

  9. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Precies, denk dat het eerder aan je router / modem / verbinding / provider ligt. Of je instellingen stonden niet goed.

    Wat is was je probleem dan precies?
     
  10. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    mmm wat ik me ook afvraag is hoe de xbox360 krassen kan maken op een cd
     
  11. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je 360 kantelen als die aanstaat...
     
  12. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    dat dacht ik ook.
     
  13. JeePee

    JeePee Guest

    Dan weet je idd zeker dat je krassen krijgt. Maar ik kreeg zonder mijn 360 aan te raken krassen tijdens het rippen van muziek CD's. Al mijn games zien er nog wel goed uit.
     
  14. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat kan idd, dat had mijn eerste ps2 ook(maar niet fel). Maar naar het schijnt is bij sommige xbox 360's, het dingetje om de cd's te klemmen net iets te groot, waardoor dit barsten kan geven in je CD's/DVD's. En die krassen, dat komt door dat de lezer of weet ik veel wat te dichtbij staat op je CD zeker? Simpel gezegd eigelijk(milimeter werk is dat allemaal,...) maarja, zorg maar dat je je 360 inruilt...
     
  15. JeePee

    JeePee Guest

    Shit. Ik kom er nu achter dat er deze week allemaal vette demo's te dowloaden zijn, in verband met de E3. Ik geloof dat deze demo's na de E3 niet meer op marketplace staan... in elk geval een paar niet. Nu ga ik denk ik toch ff wachten met opsturen :'-(
     
  16. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is wel een lijst geplubiceerd vna wat er te downen valt, valt wel een beetje tegen naar mijn zeggen.
     
  17. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    ONDANKBARE RALFJE!!! FOEI!!!

    ik ben eigenlijk best tevreden met alle download-zooi hoor...

    3 demo's in een week ben ik wel blij mee. dan hoeven al die filmpjes van mij niet meer. die kijk ik wel op gametrailers.com
     
  18. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag de Nyko Intercooler besteld voor de 360. Morgen of woensdag kunnen jullie mijn bevindingen lezen.
     
  19. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox wordt ook opgehaald, tenminste ze doen het nu anders. Ik krijg een mail van microsoft en daar staat een formulier op wat ik in moet vullen. Dan moet ik mijn xbox zelf in een doos doen en dat formulier erop plakken. Dan moet ik UPS bellen wanneer ze hem het beste op kunnen halen. Is dat bij jullie ook zo? Ik moet nu binnen 48 uur een mail krijgen met daarop het formulier wat ik in moet vullen.
     
  20. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat had ik ook. ik krijg hem overmorgen of zelfs morgen al weer terug. dan is hij maar 5 dagen weg geweest _O_ 8) :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina