1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 5 dec 2005.

?

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

  1. Mijn Xbox360 werkt prima!

    70,5%
  2. Mijn Xbox360 was inderdaad 'Dead on Arrival'.

    3,7%
  3. Mijn Xbox360 deed het eerst wel, maar nu is hij ook overleden.

    8,4%
  4. Mijn Xbox360 doet het wel, maar heeft wel wat mankementen.

    17,4%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Crist

    Crist Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    een nieuwe neem je niet voor je plezier
    1) je mist je box 10 werkdagen
    2) je krijgt een opgelapte die ook een behoorlijk grote kans op defecten heeft
    3.) het ding hoort te werken
     
  2. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0



    hehe ik kreeg een opgelapte.. en zoals ik hier onderhand al 125 keer over verteld heb doet ie het beter dan mijn eerste :)

    wat ik nou wilde weten is voor hoelang die garantie bij microbische zachte waren geld... van de een hoor ik dat het 2 jaar duurt en van de ander hoor ik dat het maar 1 jaar duurt :confused:
     
  3. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een nieuwe gekregen. nouja een nieuwe volgens mij een gerepareerde met een productiedatum van 31-10-2005. Nu heb ik er weer een nieuw probleem bij.
    Het probleem is nu dat deze xbox de harddiks niet herkend. Hoe kan dit? moet ik hem op een of andere manier aansluiten? Volgens mij moet ie het gewoon gelijk doen...kan iemand me hiermee helpen? Hij zegt bij het setup menu dat ik die harddisk moet aansluiten terwijl die er gewoon op zit. Beetje vreemd :{
    Nu kan ik nog niks doen!
     
  4. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Weer terug sturen.
     
  5. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het zowieso belachelijk dat je een gerepareerde van iemand anders terugkrijgt. Ik wacht liever wat langer zodat ik me eigen terug krijg dan die van iemand anders. Ik vind dit echt slecht. Nu kan ik weer gaan bellen. :confused:
     
  6. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn is ook 31 oktober, zo te zien slechte dag, hadden die medewerkers
     
  7. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff, denk het wel.. Weet het ook niet.. 5 is wel heel erg veel hoor.. Stuur je ze niet toevallig voor elk wissewasje terug? Ik bedoel er zitten ook bugs in de games waardoor ie kan hangen, daarvoor hoef je je Xbox niet terug te sturen..

    Ik heb samen met 3 vrienden begin januari een Xbox 360 gekocht, en alle 4 doen ze het nog prima..
     
  8. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ze ook niet zomaar terugsturen hoor. Als je verteld dat er krassen op je dvd zitten dan vertellen ze je dat het aan jezelf ligt b.v.

    Ik zou als ik jou was de toon van je stem wat verheffen tegen die servicemedewerkers! Gewoon een nieuwe eisen, maar dan ook echt een nieuwe ;) Het is gewoon belachelijk dat je een gerepareerde terugkrijgt die niet eens van jezelf is.
     
  9. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg niet een 'zogenaamde' nieuwe, maar de mijne was omgewisseld met die van iemand anders. Het irriteerde mij, omdat die Xbox 360 onverzorgd en beschadigd was. Ey Inflatable je begrijpt mij zo te zien niet, maar ik betaal geen €399,- voor een tweedehandse onverzorgde, shit he.....
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2006
  10. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik vind dat Egyowns gelijk heeft. Je moet gewoon een goede terug krijgen. En laat MS het spul maar 10.000 keer nachecken. Volgens mij sturen ze er klakkeloos één terug. :mad:
     
  11. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    mm ik denk dat ik mijn xbox 360 ook maar weer eens ga verzenden.

    maakt barsten in mijn cd's.
    en het lijkt ook een beetje dat hij te warm en een soort van lijm loskomt aan de kleine ring
     
  12. perfectbas

    perfectbas Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij is gister 360 nr 2 ermee genokt :confused: moet ik weer 10 werkdagen wachten op een ander... hij las geen spellen meer, liep telkens vast en gaf soms de melding, wanneer ik er een spel indeed, dat ik de dvd in een 360 moest stoppen :confused:... maarja wachten op de volgende maar weer he ;)
     
  13. eww

    eww Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, ik vraag even om jullie mening.
    Ik heb mijn xbox 360 sinds januari en tot nu toe weining problemen gehad is alleen bij oblivion een paar keer blijven hangen maar verder niet.

    Nu had ik alleen al tot 3 keer toe dat mijn xbox met zwart/wit beeld opstarte en daarna in gewoon kleur veranderde.

    En vandaag had ik dus dat dijdens een spelletje zuma het beeld ineens gewoon zwart/wit werd, ach ik dacht even opnieuw opstarten en dan is het wel weer over, toen starte hij weer zwart/wit op en veranderde even in kleur en werd toen weer zwart/wit.

    Ik heb overigens mijn kabels gecontroleerd die zaten goed aangesloten. ik heb de xbox alleen nog niet aan een andere tv geprobeerd maar de tv werkt voor de rest prima.

    Nu is mijn vraag of er meer mensen zijn die dit probleem hebben gehad of die een oplossing weten.
     
  14. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je PAL gecheckt of je tv het wel aan kan?
     
  15. eww

    eww Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik Had mijn xbox al een paar maanden op Pal 60 Hz staan en dat ging perfect heb hem toch maar even geprobeerd op 50 Hz maar daar had ik hetzelfde resultaat zwart/wit beeld

    ik weet alleen niet zeker of mijn tv het aankan maar de tvzender werken nog goed en hij heeft het dus op 60 hz gedaan dus dan mag ik toch aannemen dat het kan?
     
  16. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    het zou aan de av kabel kunnen liggen :) dan moet je die even testen op zo'n testmodule bij een winkel. als je daar met je kabel hetzelfde zwart/wit beeld hebt dan moet je denk ik een nieuwe av kabel vragen
     
  17. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja anders werdt alles zwart/grijs ofzo. Maar ik zou voor het zeker het even ander tv proberen, tenzij je zelf denkt dat het aan de Xbox 360 ligt
     
  18. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    ............
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2006
  19. eww

    eww Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee, kan ik eens proberen.

    alvast bedankt :thumbs:
     
  20. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    nein! je moet gewoon je av kabel op een andere 360 testen :b:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina