1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 5 dec 2005.

?

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

1. Mijn Xbox360 werkt prima!

70,5%
  2. Mijn Xbox360 was inderdaad 'Dead on Arrival'.

3,7%
  3. Mijn Xbox360 deed het eerst wel, maar nu is hij ook overleden.

8,4%
  4. Mijn Xbox360 doet het wel, maar heeft wel wat mankementen.

17,4%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Wat maakt het uit, je kan ze toch allebei proberen. Intraxz wedden dat ik gelijk heb :)

2. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    okey :thumbs: \o/ ik zou niet weten waarom het aan de tv zou liggen :confused: of er moet iets mis zijn met de av ingang van je tv. zijn andere dingen die je op de av aansluiting aansluit ook zwartwit?

3. eww

eww Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn xbox zonet even bij een andere tv uitgetest maar ook hier hetzelfde probleem, het probleem ligt dus niet aan mijn tv.

Voor de rest werkt de xbox wel perfect alle spellen, filmpjes, trailers, demo, werken gewoon, het is alleen allemaal zwart/wit/grijs.

Ik zal morgen even met de kabel naar de winkel, ik hoop dat het daar aan ligt.

4. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    je het ligt aan je av kabel of aan je 360 maar als je he hem (vandaag?) getest hebt dan weet je het :b:

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    mijn probleem:

tijdens het spelen van Oblivion krijg ik dit opeens :confused:
    wat is het? en is dit weer eens een geval van 'bel maar naar M$' ?

let maar niet op de crappy tv + stof 8)

Laatst bewerkt: 18 mei 2006
  6. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan de stekkers opniew aansluiten... en het op een andere tv proberen... meer kan ik niet doen... ... .. ... .. . . . =(

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    ik heb em nu dus een half uurtje uit laten staan, kabels opnieuw aangesloten en opnieuw geprobeerd.
    Toen deed ie het opzich goed, behalve bij 1 laadscherm... Daar versprong dat beeld weer, net als het eerdere geposte plaatje, maar ging na 1 seconde weer weg....

het lijkt me dat dit niet hoort =(

k ben nu dus aan het twijfelen: weer naar M$ bellen, of het maar voorlopig zo laten...

8. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    even aankijken, ik had zo een fop scherm ook met downloaden van een demo ineens plong vaag, uit gezet aan gezet en nooit meer gehad

9. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0

CD schoonmaken? Kabel goed nakijke misschien zitten er breuken ofzo in? Zitten de kabels goed strak achterin je xbox?

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    cd is schoon
    kabels (zover ik weet) perfect in orde
    alles zit er goed in, maar ik denk niet dat het dit kan zijn. Als er een kabel namelijk niet goed in zou zitten, zou ik dan niet helemaal geen beeld hebben?

11. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Klopt, en dan branden er ook rode lampjes voor op je xbox360.. uhm, zit de kabel ook goed achterin je tv?

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    yep, k heb alles net gecheckt en gedubbelcheckt (wow, dat woord ziet er echt niet uit :eek: 8))

Laatst bewerkt: 18 mei 2006
  13. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    probeer ander PAL. Of andere TV

14. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Op andere PAL hoe doe je dat?

Maar Dullie, misschien een beetje over verhit?

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    andere tv kan ik eens proberen, maar hij heeft het niet constant. Dus dan zit je met de vraag 'ligt het aan de tv dat ie het nu niet doet' of 'of had de 360 een goed half uurtje'
    Ik mag de 360 namelijk niet voor langere tijd op een andere tv zetten (damn zussen + ouders :'-( :+ )

hmm...lijkt me niet. zo lang stond ie nog niet aan =( (heeft iig wel eens veeeeel langer aangestaan, en het was ook nog eens lekker koud op mijn kamer)

ik heb garantie, dus daar wil ik ook gebruik van maken: als ie het me nog een keer flikt, gaat ie direct terug naar Duitsland :b: \o/

16. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Maar gebeurt dat alleen bij Oblivion? Want daar kan het aan liggen. (volgens mij wil je gewoon een nieuwe :)

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    :eek: Oblivion is het enige wat ik op dit moment echt speel, maar ik zal idd ook andere games moeten gaan proberen, maar dit lijkt me geen oblivion bug.

maar je hebt gelijk, ik wil van een kant best een nieuwe. Hij is nl. al vaker vastgelopen, en nu zit ik dus de hele tijd met het gevoel dat ik op kapotte 360 zit te spelen, en dat wil ik niet. Ik heb veel geld betaald om een leuke ervaring te krijgen, en dit haalt toch wel een klein beetje de lol eruit 8) (de vastlopers + verkloot beeld)

(ow jah, ik krijg wss ook een gratis game als ik em weer moet opsturen, dit zou nl. alweer de 4e of 5e keer zijn. maar doe ik het echt niet voor :x )

18. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Hey alles wat gratis is :D.....

Maar probeer het ook eens bij andere spellen kijk of je daar dat probeem ook hebt.

19. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    :) dat gevoel kan je krijgen

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    ik ga dat zekerss doen :) maar dan krijg je weer DE vraag, zoals ik em ook al in een andere post zette:

hij heeft het dus niet constant. Dus dan zit je met de vraag 'ligt het aan de game dat ie het nu niet doet' of 'of had de 360 een goede dag'

maar goed :D dan kan je bezig blijven he ;)

precies :D
    ik ben namelijk een heel gevoelige jongen :):

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina