1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 5 dec 2005.

?

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

  1. Mijn Xbox360 werkt prima!

    70,5%
  2. Mijn Xbox360 was inderdaad 'Dead on Arrival'.

    3,7%
  3. Mijn Xbox360 deed het eerst wel, maar nu is hij ook overleden.

    8,4%
  4. Mijn Xbox360 doet het wel, maar heeft wel wat mankementen.

    17,4%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je al je schakelaartje gecontroleerd ?(van je HD advanced component kabeltje)
    Staat die niet op HDTV? Heb je een core of een premium?
     
  2. kaluh gabber

    kaluh gabber Guest

    ja inderdaad eff je kabeltje checken -of dat pinnetje omzetten heb ik ook al eens gehad !
     
  3. DropJoop

    DropJoop Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 360 heeft het volgende probleem, de drive bekrast mn 360 games zodanig dat ze het na verloop van tijd niet meer doen en wat nog vreemder is dat ie soms aangeeft dat ik de game in een xbox 360 moet doen terwijl die daar toch echt al in zit. ik ga morgen wel even contact opnemen met microsoft. denken jullie dat ik ook een nieuwe game krijg aangezien die beschadigd is door de drive.

    ik heb mijn xbox 360 net 1 week.
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2006
  4. Tockeboy

    Tockeboy Active Member

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Het schakelaartje staat juist. ik heb die van 400€ met de draadlose controllers en de hd enz.weet ni of da core is of premium
     
  5. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat dat ligt aan de medewerker die je krijgt. |:-
    de een zegt dat je de xbox 36- aan het verplaatsen bent en dat het een jou ligt, terwijl de ander er wel wat aan laat doen.
     
  6. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Premium, maar als je op géén 1 tv beeld krijgt dan is er iets mis.
    Ik weet niet of het aan de aansluiting ligt maar volg de stappen in het boekje van het installeren nog een keer goed, werkt het dan nog niet dan zou ik overwegen om contact met Microsoft te zoeken.

    edit: post 1100 \o/
     
  7. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    En gister heeft ook mijn 360 het begeven.
    Moet nu hem naar duitsland sturen, moet je zelf een doos kopen of krijg je die van de UPC?
     
  8. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft misschien een vriend van je die dicht bij woont een 360? Dan zou je zijn kabeltje even kunnen proberen en kan je zien waar het probleem dan zit. Want misschien is het kabeltje kapot. Anders zit het waarschijnlijk dus in je 360 :confused:
     
  9. DropJoop

    DropJoop Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0

    Thank`s
     
  10. SirMarco

    SirMarco SMW

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Xbox heeft het ook begeven en wordt morgen opgehaald maar moest zelf ups en alles regelen ook de doos en verzend bewijs dat ging sneller zeiden ze als ik het zelf zou regelen.
     
  11. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, je hoeft alleen je xbox 360 goed in te pakken en dat papiertje er goed op te plakken en bellen. als het goed is komen ze hem de volgende dag meteen ophalen en als het meezit dan heb je snel weer een werkende xbox 360

    ps. je hebt de avatar van ralfje :eek: :b:
     
  12. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Nu heb ik sinds de laatste tijd dat mijn xbox vast loopt met GRAW.
    Zowel online als offline.

    Hij loopt dan vast in de vorm dat het beeld bevriest en zie dan ook allemaal blauwe streepjes door het beeld.
    Of het beeld word helemaal zwart of rood

    Het gekke is dat dit alleen met GRAW is en niet met mijn andere games zoals DOA 4 want daar kan ik uren achter elkaar doorspelen.

    Zal denk ook ff een foto maken mocht dit weer gebeuren.

    Maar iemand misschien het zelfde probleem gehad dan wel niet met GRAW maar met een andere game?

    Want dan ga ik van de week toch maar eens bellen want dit is geen spelen zo.

    Heb de 360 vanaf dag 1 btw.
     
  13. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    :mad: Mijn 360 is weer een aantal keren vastgelopen. Krijg alleen een freez. Beeld zit gewoon vast, alles. Waar zou dit aan liggen? Heb trouwens ook een keertje 3 rode kwartalen van de RoL gehad. Ik heb dit probleem aleen wanneer ik in een spel zit......|:-
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2006
  14. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoelang heb je garantie op de winkel zelf? Want waar ik het heb gehaald zeiden ze niks
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2006
  15. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nog volgens mij tot 2dec... Heb em bij onze gameshop gekocht.
     
  16. Tockeboy

    Tockeboy Active Member

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het geprobeerd met een kabel van een vriend en het werkt ook niet:mad:
    Zal hem maar moeten terug brengen naar de winkel zal hem wel een poosje kwijt zijn:'-(
     
  17. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zette mij 360 zo net aan en toen die bij het menu was kreeg ik allemaal verticale gekleurde streepjes in het middel van me scherm.
    Ik lieo weer even alle kabels bij langs en toen had ik het niet meer.
    Wat kan het geweest zijn?
     
  18. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Videokabel er niet helemaal goed in lijkt mij..
     
  19. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    zou het niet handig zijn om een nieuw deel hiervan te maken.
    dan zie je meteen hoe het er nu voorstaat. ik denk namelijk dat er een boel mensen zijn die eerst hebben aangeklikt dat hij het goed doet, maar dat hij daarna kapot is gegaan. (zoals bij mij dus)
     
  20. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke bij me vorige xbox die het niet meer goed deed kreeg ik er een refurbished voo terug. Wat blijkt nou bij deze, de harddisk werkt niet. Ik twee weken geleden de klantenservice gebeld. Ja let op twee weken geleden. Er werd mij vertelt dat ik binnen 24 uur een mailtje zou krijgen met daarin de gegevens die ik op de doos moest plakken etc. Na 24 uur niks ontvangen. Ik denk ik wacht iets langer en bel weer terug. In dat telefoontje werd mij verteld dat ik 72 uur moest. Ah fijn ik 72 uur wachten. Daarna nog niks ontvangen. Dus hing ik gewoon weer aan de telefoon. Deze medewerker beweerde dat ik die mail niet had gekregen doordat ik een underscore in mijn email heb. Lijkt me stug want de vorige keer ontving ik ook gewoon mails. Hij zou er voor zorgen dat ik de stickers via de post zou ontvangen. Na een week nog niks ontvangen terwijl hij toch vertelde binnen 2 dagen. Ik gister weer aan de telefoon. Wordt mij vertelt dat er een probleem is met de harddiks en dat meerdere mensen het hebben. Ze hebben er nog geen oplossing voor gevonden waarom ze het niet doen. Als ik nu echt een nieuwe wil dan moet ik de vervoerskosten zelf gaan betalen. Of ik moet wachten en elke terug bellen om te vragen hoe de vooruitgang is. Vinden jullie dit niet belachelijk? Ik betaal ook nog steeds een jaarabbo xbox live en ik betaal niet voor niks 400 euro voor zo'n ding. Dan verwacht je gewoon dat ie het doet en dat ze er alles aan doen om het probleem op te lossen. Geef me gewoon een nieuwe! Ik vind dat de service van microsoft mij zwaar teleursteld! Misschien dat ik vd week maar even contact op ga nemen met de consumentenbond. Wat vinden jullie van het hierboven geschreven?
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina