Oke bij me vorige xbox die het niet meer goed deed kreeg ik er een refurbished voo terug. Wat blijkt nou bij deze, de harddisk werkt niet. Ik twee weken geleden de klantenservice gebeld. Ja let op twee weken geleden. Er werd mij vertelt dat ik binnen 24 uur een mailtje zou krijgen met daarin de gegevens die ik op de doos moest plakken etc. Na 24 uur niks ontvangen. Ik denk ik wacht iets langer en bel weer terug. In dat telefoontje werd mij verteld dat ik 72 uur moest. Ah fijn ik 72 uur wachten. Daarna nog niks ontvangen. Dus hing ik gewoon weer aan de telefoon. Deze medewerker beweerde dat ik die mail niet had gekregen doordat ik een underscore in mijn email heb. Lijkt me stug want de vorige keer ontving ik ook gewoon mails. Hij zou er voor zorgen dat ik de stickers via de post zou ontvangen. Na een week nog niks ontvangen terwijl hij toch vertelde binnen 2 dagen. Ik gister weer aan de telefoon. Wordt mij vertelt dat er een probleem is met de harddiks en dat meerdere mensen het hebben. Ze hebben er nog geen oplossing voor gevonden waarom ze het niet doen. Als ik nu echt een nieuwe wil dan moet ik de vervoerskosten zelf gaan betalen. Of ik moet wachten en elke terug bellen om te vragen hoe de vooruitgang is. Vinden jullie dit niet belachelijk? Ik betaal ook nog steeds een jaarabbo xbox live en ik betaal niet voor niks 400 euro voor zo'n ding. Dan verwacht je gewoon dat ie het doet en dat ze er alles aan doen om het probleem op te lossen. Geef me gewoon een nieuwe! Ik vind dat de service van microsoft mij zwaar teleursteld! Misschien dat ik vd week maar even contact op ga nemen met de consumentenbond. Wat vinden jullie van het hierboven geschreven?
Laatst bewerkt: 30 mei 2006