1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 5 dec 2005.

?

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

  1. Mijn Xbox360 werkt prima!

    70,5%
  2. Mijn Xbox360 was inderdaad 'Dead on Arrival'.

    3,7%
  3. Mijn Xbox360 deed het eerst wel, maar nu is hij ook overleden.

    8,4%
  4. Mijn Xbox360 doet het wel, maar heeft wel wat mankementen.

    17,4%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Walter

    Walter Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is hun probleem om te zorgen dat je 360 het weer gaat doen. Dan sturen ze maar een complete 360 met werkende HDD. Maak anders een nieuw email adres (www.inbox.lv) oid.. En vraag ze om de UPS label opnieuw te sturen, je moet wel een printer hebben om het uit te printen.. Die email zou je dezelfde dag nog moeten krijgen. En stuur een email naar Microsoft Nederland, met je verhaal. Denk niet dat ze daar blij zijn met het onzin verhaal van die helpdesk medewerker.
     
  2. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Gister mijn 360 opgestuurd nadat hij het niet meer deed.
    Ging niet meer aan er branden 3 rode lampjes in de ring.

    Trouwens wel bullshit dat je geen email krijgt omdat er een onderscore in je naam zit want dat heb ik ook.

    Maar ik hoefde geen HDD mee te sturen?
    Maar zou dat zijn omdat ik een core heb?
    Dat kunnen ze denk gelijk zien bij het invoeren van het serienumer.
    Gelukkig maar ook want anders mocht ik alles opnieuw gaan doen 8)

    Maar dat van dat HDD verhaal is wel minder.
    Een vriend van mij heeft toen ook een nieuwe 360 met HDD gekregen maar bij hem werkt de HDD ook niet goed.
    Autosaven gaat niet meer wel handmatig maar ook vrij lastig.
     
  3. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Het heeft ook niks met die email te maken. Want met de post kreeg ik de stickers ook niet. Het probleem is dat ze nog geen oplossing hebben voor het maken van de harddisks. Daarom willen ze niet dat ik hem opstuur. Ik vind gewoon dat ik recht heb op een nieuwe. Misschien idd wel een goed idee om een mail te sturen naar Microsoft Nederland. Waar kan ik daarvan het adres vinden?
     
  4. Walter

    Walter Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan online een klacht indienen. (onderwerp: klacht, product: xbox)
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    wie kent een beetje duits?
    ik heb nl. een mailtje ontvangen met mijn Tracking nummer, maar ik heb geen idee waar ik dat moet invoeren :{

    dus ik neem aan ergens op deze site: http://www.deutschepost.de/ , maar waar :'-( (mijn Duits is nooit zo goed geweest 8))
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ...en net mijn 360 ontvangen van UPS :confused:

    zou er dan nog iets onderweg zijn, waar ik niks van weet :D \o/ (een gratis game bv, omdat het alweer de 328743274e keer was :+)

    //edit: waar ik het trackingnummer ook invoer, ik krijg geen resultaat te zien :confused: kan het zijn dat het nog niet is verwerkt? (emailtje gisteravond ontvangen)

    ik weet niet of het veilig is, maar anders kan ik eens het Trackingnummer hier plaatsen, mss doe ik iets verkeerd :b:
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2006
  7. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    het tracking nummer is alleen van de heenweg van je xbox.

    zodra hij aangekomen is in het repair centre vervalt het nummer..

    voor de terugweg krijgt je xbox een ander trackingnummer.
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    dat trackingnummer wat ik heb gekregen slaat op iets wat ik KRIJG


    En dat wat ik dus blijkbaar nog moet krijgen (?) komt Deutsche Post, terwijl UPS net mijn 360 is komen ophalen (en gelijk een nieuwe heeft afgeleverd).

    Dus het kan gewoon niet de 360 zelf zijn...:confused:
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    net ff een heel groot wtf :confused: moment...

    opeens staat UPS voor de deur met een Xbox 360 :{
    terwijl ik woensdag al een nieuwe had gekregen... 8)

    speelt M$ voor sinterklaas ofzo :+
    ik ben iig wel blij met de fout :lol:
     
  10. Crist

    Crist Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    schitterend :d
     
  11. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    zo beters mocht er 1 kapot gaan dan heb je er altijd nog 1 voor achter de hand, of je verkoopt hem :cool: wel tof iig laters
     
  12. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    ik noem dat geen WTF moment... dat is veel en veel meer een @#$#$@#$@#$$$$&^$&^%^*^#$^#& moment...
     
  13. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Weer terug van weg geweest WeeGee NL met zijn zoveelste kapotte xbox360.
    Hieronder een brief die ik met al mijn in gehoude woede nog heb kunnen sturen.

    Ook wil ik hierbij Eplaza veenendaal en Bartsmit nederland een warme douche geven.....


    Let alsjeblieft niet op typ/spel fouten want die zullen er in zitten sorry alvast.

    --------------------------------------------------------------------------
    Zaterdag 3 Juni 2006

    Betreft: xbox360

    Geachte heer/mevrouw,



    2 december
    (xbox360 nr1)
    Op de dag van de lauch stond ik nog voor openings tijd van de e-plaza te veenendaal.
    Ik was de eerste met een xbox360 in veenendaal maar tevens ook de eerste met een defecte xbox 360 in veenendaal.
    Al na +- 30 min. liep mijn 360 vast,een defecte diskdrive!
    Dit was vrij vervelend omdat ik speciaal vrij had genomen om eens 4 dagen lang lekker te gamen met de console waar ik zo lang op gewacht had.
    Dus mijn eerste ervaring was slecht.
    Een aantal malen gebeld maar ik kwam er niet door bij de helpdesk.
    Uiteindelijk een nieuwe xbox360 gekregen (na een aantal dagen ,goede service overigens. (xbox360 nr2)


    De nieuwe xbox deed het aanvankelijk erg goed maar haperde nogal erg met dvd's afspelen.
    Omdat ik nogal veel dvd's kijk en dan met name via de compontent aansluitng (HD) vond ik dit hinderlijk en heb ik gebeld met de helpdesk.
    Weer een paar dagen zonder xbox360!

    (xbox360 nr:cool:
    Deze xbox deed het aanvankelijk ook erg goed maar had nogal last van allerlei vastlopers.
    Dit lag niet aan de spellen want deze hebben op een andere xbox360 absoluut geen problemen.
    Ook het uit wissellen van HDD en MU gaven geen oplossing.


    (begin MEI 2006)
    Omdat ik zo moe werd van het telkens zonder xbox zitten en elke keer kwijt zijn van save games en gamerprofile heb ik contact op genomen met de e-plaza.
    De E-plaza verwees me door naar de Bartsmit klantenservice.
    Daar heb ik mijn verhaal gedaan.
    Deze zeer vriendelijke man (bartsmit bedankt)vroeg me om de referentie nummers van voorgaande klachten/reparaties.Omdat ik deze niet had bewaard (stom van mij) heb ik de 360 helpdeks gebeld na een omweg heb ik 2 nummers gekregen.
    Weer kontakt gehad met de bartsmit klanten service.
    Deze heeft geregeld dat ik mijn 360 om kon ruilen bij de eplaza te veenendaal zodat ik niet zonder zou hoeven zitten.(dit is xbox360 nummer 4!)


    Deze xbox heeft het een paar dagen goed gedaan maar had zeer regelmatig (gem. 4x per uur)een vastloper (gewoon stilstaand beeld geen strepen of wat gewoon stilstaand beeld)
    Ook de guide bleef vrij regelmatig hangen.
    Ook ratelde de dvd drive vrij regelmatig.
    alleen uit en aan zetten van de console hielp.

    Ik weer terug naar de eplaza waar ik weer een nieuwe xbox 360 heb gekregen (dit is nummer 5 !!!!!!!!)

    Blij met mijn nieuwe xbox ben ik naar huis gegaan.
    Thuis liep bij de eerste keer aanzetten DIRECT
    rockstar table tennis vast.
    Ook liep TombRaider na een kwartiertje vast.
    Ook liep Fightnight round 3 2x vast.
    Ik heb toen appart de hard disk nog eens omgewisseld omdat daar wel eens een "cache" probleem in zou kunnen zitten (Eplaza wederom bedankt)En nu vandaag zaterdag 3 juni 2006 gaat mijn 5e xbox stuk.
    Er branden 3 rode lampen om de aan en uit knop.
    Ik heb al contact gehad met de helpdesk maar niets hielp meer.Lekker lang 4 daags game weekend zonder game console!!!

    Ik zal weer terug gaan naar de eplaza maar de maat is nu echt vol!
    Op mijn eerdere mailtjes die ik in het verleden heb gestuurd heb ik geen reactie gekregen dus ik verwacht dat hier ook niet op,maar ik wil melden dat ik zeer teleur gesteld ben ik dit product.
    Ik schaam me rot om weer bij eplaza veenendaal aan te komen met een defecte console.
    Ik wil dat hier wat mee gedaan wordt want dit is gewoon TE gek.

    Bel de eplaza en bedank ze voor de moeite die hun er voor hebben genomen om mij te helpen en bel de bartsmit helpdesk dat ze mij hebben geholpen terwijl dat eigenlijk niet eens hun pakkie aan was.

    Zelf heb ik momenteel het idee om de console bij de eplaza op de bali te zetten en gewoon weg te lopen.

    Met vriendelijke groet,
     
  14. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    The hell, je hebt er nu 2?
     
  15. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Check even of je voeding misschien niet te heet wordt, oftewel dat hij goed geventileerd staat (Xbox360 en de voeding). Je bent geloof ik als dat het geval is dan wel de grootste pechvogel.
     
  16. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de tip.
    Mijn voeding ligt volledig vrij omdat ik in het begin al had begrepen dat dit een probleem kon veroorzaken.
    Heb paar foto's gemaakt van opstelling en vastloper maar is beetje veel werk om hier allemaal te gaan posten.
    Speel vanavond met een xbox van een vriend van me (alweer) (ROBGEE NL BEDANKT) met eigen kabels en voeding op identieke plek.
    Heb de consoles echt letterlijk omgewisseld maar loopt helemaal super.
     
  17. Plagu3lord

    Plagu3lord Fidelis ad Mortem

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Hadden ze bij mij maar een dergelijke fout gemaakt, bij mij werd die gewoon opgehaald en twee weken later kreeg ik een gloednieuwe. Ik was toch tevreden met de service. Zelfs bij de helpdesk had ik iemand die er eindelijk verstand van had.
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    een ECHTE gloednieuwe? of zo een refurbished model?
    want als je echt zo een gloednieuwe kreeg is het sowieso :thumbs: service van M$

    (ik kreeg iedere keer een refurbished model)
     
  19. Marra

    Marra Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Wooow mijn xbox360 begint laatste tijd een beetje gebrekken te vertonen hij loopt namelijk laatste tijd veel vast. De scherm blijft dan hangen ik heb het vaak meegemaakt bij UNO ik mezelf gezegd nog 5x en ik bel XBOX er over op aangezien mijn 1ste launch versie al kapot was en dit de 2de xbox360 al die ik heb....

    Bij het stoppen van het spel hoor ik uit de dvd lade een enorme geluid alsof het word gekras of iets dergelijks... maar hij maakt geen krassen maar het geluid irriteerd wel

    Kan iemand me hiermee helpen
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    gewoon ff naar M$ bellen :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina