Weer terug van weg geweest WeeGee NL met zijn zoveelste kapotte xbox360.
Hieronder een brief die ik met al mijn in gehoude woede nog heb kunnen sturen.
Ook wil ik hierbij Eplaza veenendaal en Bartsmit nederland een warme douche geven.....
Let alsjeblieft niet op typ/spel fouten want die zullen er in zitten sorry alvast.
--------------------------------------------------------------------------
Zaterdag 3 Juni 2006
Betreft: xbox360
Geachte heer/mevrouw,
2 december
(xbox360 nr1)
Op de dag van de lauch stond ik nog voor openings tijd van de e-plaza te veenendaal.
Ik was de eerste met een xbox360 in veenendaal maar tevens ook de eerste met een defecte xbox 360 in veenendaal.
Al na +- 30 min. liep mijn 360 vast,een defecte diskdrive!
Dit was vrij vervelend omdat ik speciaal vrij had genomen om eens 4 dagen lang lekker te gamen met de console waar ik zo lang op gewacht had.
Dus mijn eerste ervaring was slecht.
Een aantal malen gebeld maar ik kwam er niet door bij de helpdesk.
Uiteindelijk een nieuwe xbox360 gekregen (na een aantal dagen ,goede service overigens. (xbox360 nr2)
De nieuwe xbox deed het aanvankelijk erg goed maar haperde nogal erg met dvd's afspelen.
Omdat ik nogal veel dvd's kijk en dan met name via de compontent aansluitng (HD) vond ik dit hinderlijk en heb ik gebeld met de helpdesk.
Weer een paar dagen zonder xbox360!
(xbox360 nr
Deze xbox deed het aanvankelijk ook erg goed maar had nogal last van allerlei vastlopers.
Dit lag niet aan de spellen want deze hebben op een andere xbox360 absoluut geen problemen.
Ook het uit wissellen van HDD en MU gaven geen oplossing.
(begin MEI 2006)
Omdat ik zo moe werd van het telkens zonder xbox zitten en elke keer kwijt zijn van save games en gamerprofile heb ik contact op genomen met de e-plaza.
De E-plaza verwees me door naar de Bartsmit klantenservice.
Daar heb ik mijn verhaal gedaan.
Deze zeer vriendelijke man (bartsmit bedankt)vroeg me om de referentie nummers van voorgaande klachten/reparaties.Omdat ik deze niet had bewaard (stom van mij) heb ik de 360 helpdeks gebeld na een omweg heb ik 2 nummers gekregen.
Weer kontakt gehad met de bartsmit klanten service.
Deze heeft geregeld dat ik mijn 360 om kon ruilen bij de eplaza te veenendaal zodat ik niet zonder zou hoeven zitten.(dit is xbox360 nummer 4!)
Deze xbox heeft het een paar dagen goed gedaan maar had zeer regelmatig (gem. 4x per uur)een vastloper (gewoon stilstaand beeld geen strepen of wat gewoon stilstaand beeld)
Ook de guide bleef vrij regelmatig hangen.
Ook ratelde de dvd drive vrij regelmatig.
alleen uit en aan zetten van de console hielp.
Ik weer terug naar de eplaza waar ik weer een nieuwe xbox 360 heb gekregen (dit is nummer 5 !!!!!!!!)
Blij met mijn nieuwe xbox ben ik naar huis gegaan.
Thuis liep bij de eerste keer aanzetten DIRECT
rockstar table tennis vast.
Ook liep TombRaider na een kwartiertje vast.
Ook liep Fightnight round 3 2x vast.
Ik heb toen appart de hard disk nog eens omgewisseld omdat daar wel eens een "cache" probleem in zou kunnen zitten (Eplaza wederom bedankt)En nu vandaag zaterdag 3 juni 2006 gaat mijn 5e xbox stuk.
Er branden 3 rode lampen om de aan en uit knop.
Ik heb al contact gehad met de helpdesk maar niets hielp meer.Lekker lang 4 daags game weekend zonder game console!!!
Ik zal weer terug gaan naar de eplaza maar de maat is nu echt vol!
Op mijn eerdere mailtjes die ik in het verleden heb gestuurd heb ik geen reactie gekregen dus ik verwacht dat hier ook niet op,maar ik wil melden dat ik zeer teleur gesteld ben ik dit product.
Ik schaam me rot om weer bij eplaza veenendaal aan te komen met een defecte console.
Ik wil dat hier wat mee gedaan wordt want dit is gewoon TE gek.
Bel de eplaza en bedank ze voor de moeite die hun er voor hebben genomen om mij te helpen en bel de bartsmit helpdesk dat ze mij hebben geholpen terwijl dat eigenlijk niet eens hun pakkie aan was.
Zelf heb ik momenteel het idee om de console bij de eplaza op de bali te zetten en gewoon weg te lopen.
Met vriendelijke groet,
Klik om te vergroten...