1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 5 dec 2005.

?

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

1. Mijn Xbox360 werkt prima!

70,5%
  2. Mijn Xbox360 was inderdaad 'Dead on Arrival'.

3,7%
  3. Mijn Xbox360 deed het eerst wel, maar nu is hij ook overleden.

8,4%
  4. Mijn Xbox360 doet het wel, maar heeft wel wat mankementen.

17,4%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WeeGee

WeeGee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb precies hetzelfde gehad met uno !!!
    Maar geloof dat het geluid in de drive niet gerelateerd is aan je uno probleem.
    Ik ken meer xboxen met dat geluid uit de drive maar dat hoeft geen probleem te zijn (ik ervaar het meer als een soort ratel,als we het over hetzelfde hebben natuurlijk :) )
    Heb je ook wel eens dat de guide vastloopt als je show gamercard doet bijvoorbeeld ???

Wat wel eens wil helpen (aldus helpdesk) is game verwijderen en 45 min wat anders spelen,dan opnieuw downloaden en weer proberen.
    Als je het ook hebt met games vanaf dvd dan savegames verwijderen (van dat spel)en weer eerst 45 min wat anders spelen voordat je de "probleem game" gebruikt.
    However toen ik dit gedaan had overleed mijn xbox volledig met 3 rode lampen maar goed dit was waarschijnlijk toeval.

Laatst bewerkt: 4 jun 2006
  2. Plagu3lord

Plagu3lord Fidelis ad Mortem

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik had een compleet nieuwe gekregen.

3. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox is nu echt kapot. Iedere keer als ik hem aanzet krijg ik 3 rode kwarten van de RoL. Morgen MS effe bellen...|:- :mad:

4. Onslaught

Onslaught HardCore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    29,54% van 755 stemmers hebben gewoon een FUBAR Xbox 360 jeesh Microsoft maak haast met die 65nm Xenon.

5. SupahMaster

SupahMaster Guest

Ik heb nog steeds geen problemen met mijn 360, en ik heb hem sinds 15 december. Misschien spelen jullie gewoon veelsteveel ofzo :+.

Hij is nog maar 1x vastgelopen ofzo maar dat kwam door een foutieve save in GRAW ofzo. Ik was toch nog in het begin, dus toen maar een new game gestart.

6. steenbok

steenbok NL THE FEAR NL

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand ondertussen al of het gebruik van een stekkerdoos met daarin de kabel van de 360 voeding een probleem op kan leveren? Mijn eerste 360 zat namelijk in een stekkerdoos toen deze de pijp uit ging. Het probleem wat ik nu echter heb is dat de 2 pinnen die in het stopcontact gaan erg snel slijten. Ik heb aan allebei de pinnen al stukjes metaal eruit en er komen zwarte vegen op. Ik heb hem dus NIET in een stekkerdoos op dit moment.

7. WeeGee

WeeGee Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Lijkt me een stopcontact wat niet helemaal lekker contact maakt.
    Als je wandcontact doos geen goed kontakt maakt heeft het nog geen zin.
    Gaat de stekker niet heel makkelijk in en uit die zelfde contact doos ???

8. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    heb mijn xbox 360 nu anderhalve week en er is godzijdank niks mis mee :D
    nu maar hopen dat dat zo blijft...

9. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net MS gebeld. Heb al een mail gekregen met de post-tickets voor ups. Moet ik morgen ups bellen voor een afspraak, ze zijn na 1800 uur dicht. Ik hoop dat het een beetje snel gaat totdat ik een nieuwe krijg... Ben benieuwd.

10. MvDrunen

MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een tijd geleden problemen met mijn harddisk. Na ongeveer 10 keer bellen werd ie nog niet opgehaald. Toen heb ik een klacht bij microsoft ingediend. Direct werd ik gebeld en heeft deze medewerker het verdere verloop van de harddisk op zich genomen. Nu heeft zij ervoor gezorgd dat ik wel de stickers van UPS ontving en dergelijke. Ik heb denk ik wel 1,5 maand niet kunnen spelen door dit gedoe. Nu gaat zij dit intern en met het xbox management bespreken, omdat het bij mij helemaal fout is gegaan. Waarschijnlijk krijg ik nu iets ter compensatie of een vergoeding voor het lange wachten. Ik vind dat de microsoft servicemedewerker mij wel prima heeft geholpen! Dus als je vindt dat ze je niet volledig helpen bij de xbox service, dien dan gewoon een klacht in en waarschijnlijk is je probleem dan een stuk sneller opgelost!

11. steenbok

steenbok NL THE FEAR NL

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand ondertussen al of het gebruik van een stekkerdoos met daarin de kabel van de 360 voeding een probleem op kan leveren? Mijn eerste 360 zat namelijk in een stekkerdoos toen deze de pijp uit ging. Zijn er dus mensen die de 360 in een stekkerdoos hebben en die GEEN problemen ondervinden?

12. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net UPS gebeld, ze komen de 360 mrgn ophalen\o/

Laatst bewerkt: 8 jun 2006
  13. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    zeg maar wanneer je het binnenkrijgt wat ik heb de mijne precies 2 weken geleden gestuurd en nog niets

14. WeeGee

WeeGee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel xbox360's hebben mensen hier nou gemiddeld versleten?
    Ik vraag me af of ik de enige ben met 6 stuks ?

Toch moet ik zeggen dat ondanks de ellende ik nog steeds erg pro 360 ben :)

15. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    1ste in de winkel gekocht
    2de een nieuwe
    3de een nieuwe
    4de rubished
    5de rubished
    6de komt morgen..... En je kan zeggen, als je zoveel hebt ligt het aan de persoon maar bij 'rubished'. Ik ga niet 400,- euro betalen om een 2de handse te krijgen van iemand anders, en vooral omdat ik heel zuinig doe met mijn spullen

16. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    waar zal het bij jou aan liggen? :confused: ik het "maar" een keer een refurbished moeten krijgen die nog stiller is dan mijn oude :)

17. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Ups heeft vanmiddag de 360 opgehaald. Hoe lang zal het duren totdat ik mn nieuwe thuis heb?

18. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp niet hoe jullie het voor elkaar krijgen om al 6 xbox360's naar de knoppen te helpen. Ik laat mijn 360 soms de hele dag aanstaan en zit er ook nog de hele tijd op te spelen en hij slaat zelden vast. Misschien 1 op de 200 keer, maar dan doe ik em uit en weer aan en alles doet het weer :)

19. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Het is gewoon ongeluk dat ze steeds fabricagefouten krijgen.
    Ze gooien die xbox360's heus niet door het huis heen. (denk ik:+)

20. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand me helpen, sinds de nieuwe update heb ik alleen maar problemen met mn 360

elke keer als ik een game heb gespeelt en hem er uit haal blijft het beeld zwart en moet ik hem uitzetten om weer een andere game te spelen, ook loopt hij continu vast als ik cod2 online wil spelen, ik kan het geeneens online meer spelen nu, bij andere spellen heb ik helemaal geen probleem.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina