1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 5 dec 2005.

?

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

  1. Mijn Xbox360 werkt prima!

    70,5%
  2. Mijn Xbox360 was inderdaad 'Dead on Arrival'.

    3,7%
  3. Mijn Xbox360 deed het eerst wel, maar nu is hij ook overleden.

    8,4%
  4. Mijn Xbox360 doet het wel, maar heeft wel wat mankementen.

    17,4%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    De meest complete set is de Premium, maar is daardoor ook €100,- duurder dan de Core. Zolang je de voeding en de console volgens de handleiding opstelt, is de kans op overhitting zeer klein. Als je Xbox 360 defect raakt, moet je even bellen met de helpdesk van Microsoft. Zei sturen dan via UPS een verpakking naar je op, waar je de console in moet doen. UPS komt het pakketje dan zo snel mogelijk weer ophalen. Vervolgens moet je geduldt hebben, want de één krijgt z'n Xbox 360 binnen één werkweek terug, terwijl de ander langer moet wachten. Hoe het met die refurbished Xbox 360's zit weet ik niet precies. Ik heb destijds gewoon een splinternieuwe gekregen :).
     
  2. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    je krijgt geen verpakking meer. je moet hem zelf inpakken in een doos, want dat is sneller.
     
  3. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    M'n Xbox 360 werkt prima, maar maakt zo'n herrie dat het zin om te spelen overgaat. Daarom staat ie alweer een tijdje stof te happe. Dan maar weer Wow.
     
  4. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    eeem, die van mij is wel stil hoor, als je van niet goed werkt zorg te toch dat je een nieuwe krijt...:{

    Dit is wel heel zonde.
     
  5. No_Name

    No_Name -

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    HEXUS.gaming reports that a cache clear code has been discovered for the Xbox 360 hard drive via the dashboard's system blade. To perform the function, access 'memory' in the system blade, and then highlight the hard drive. Now press: Y, X, X, LB, RB, X, X. The following message should appear: "Do you want to perform maintenance on your Xbox 360 storage devices?"

    If you initiate maintenance, the hard drive's cache will be cleared, including all software updates. Theoretically, this function could be used to un-update Oblivion in order to regain access to the unlimited gold and item duplication glitches. Note: we have not tested this function.
     
  6. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0

    Okee thanks voor de tips ik ga de premium system kopen\o/
     
  7. BLACE

    BLACE Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik jou was zou ik nog heeeel lang wachten met een xbox360 kopen, tenminste todat ze alles,maar dan ook echt alles hebben verbeterd:mad:de mijne heeft inmiddels 2 cd's kapot gemaakt(elk70euro) en microsoft zegt dat ze er niets aan kunnen doen:mad::mad:
     
  8. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    lol jij? sander ofzo? van maijkel :lol: ik ben tim... kan ik je toevoegen op mijn friendslist?
     
  9. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil hier bij officieel melden dat ik netjes geholpen ben door de ms helpdesk.
    En ook zeer tevreden ben over de service die Bartsmit nederland en de eplaza mij geboden hebben.
    Ik heb enorme pech gehad met mijn xbox360 (blader blader blader maar terug)
    Maar ben nu voorzien van een goed werkende console en een fijne compensatie.... MS EN EPLAZA BEDANKT
     
  10. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    kuch je wilt gewoon een nieuwe kuch
     
  11. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    HAHAHAHAHAAA nou ik wilde inmiddels een werkende oude :)
     
  12. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij is het ze repareren en geven die terug die ik naar hun stuurde, maar dat doenen ze niet en snap niet waarom niet
     
  13. Andad

    Andad Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Xbox360 heb ik 2 á 3 weken geleden opgestuurd, was iets kapot lang verhaal.

    Ze hebben de Xbox360 2 juni binnen gekregen, jammer genoeg nog steeds niks gehoord na die tijd. Moet ik nu gaan bellen of duurt het altijd ongeveer 2 weken voordat je een nieuwe hebt? Maakt me weinig uit hoor, kheb toch geen tijd om te gamen.
     
  14. Blazin Starks

    Blazin Starks R.I.P. Dirty

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij duurde het 10 werkdagen voordat ik hem terug kreeg wegens de inmiddels bekende rode lichten hardware storing (en het schokkend afspelen van dvd´s)....
    toen ik hem terug kreeg waren de oorspronkelijke problemen opgelost maar kon hij opeens het beeld niet meer goed opbouwen en zag ik allemaal witte vlakken verschijnen dus gisteren is de 360 weer opgehaald en ben ik hem weer kwijt....is maar goed dat het super weer is...
     
  15. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox360 doet het perfect.... afgezien van dat helse xbox live je leest overal verhalen over hoe geweldig het wel niet moet zijn maar bij mij wil hij nooit goed updates downloaden en zodra ik een game opstart zegt ie dat ik disconnected is....
     
  16. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    1 woord: Firewall.

    :confused: of zijn dat 2 woorden?
     
  17. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    fijn hoor, ik doe mijn COD2 disc in de 360 zegt ie: plaats deze disc in een xbox 360, wath the fock de machine bweert dus zelf dat het geen 360 is??

    heb het nog 5x geprobeerd, maar krijg steesd hetzelfde! cod onbespeelbaar dus.

    zijn er nog mensen met hetzelfde probleem???
    mischien straks maar ffkes de microsoftlijn bellen..
     
  18. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk eerst even of je CoD2 disc geen scheurtje heeft.
    Heeft die dat niet? Bel de Softielijn :)

    En je 360 beweerd dat die geen 360 is, die is gek 8)
     
  19. Highlander

    Highlander Hete bliksem

    Berichten:
    250
    Leuk Bevonden:
    33
    LOL.. er komen steeds exotischere foutmeldingen op de x360jes :9
     
  20. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb sinds ik de Intercooler gebruik een stuk minder last van warmte en vastlopers. Wat ik mij echter afvraag is hoe warm de voeding nu eigenlijk kan worden voordat deze naar de klote gaat. Ik wil namelijk ook met 30 graden gewoon mijn games spelen. En de 360 zou toch automatisch uit gaan als deze overhit raakt?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina