1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 5 dec 2005.

?

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

  1. Mijn Xbox360 werkt prima!

    70,5%
  2. Mijn Xbox360 was inderdaad 'Dead on Arrival'.

    3,7%
  3. Mijn Xbox360 deed het eerst wel, maar nu is hij ook overleden.

    8,4%
  4. Mijn Xbox360 doet het wel, maar heeft wel wat mankementen.

    17,4%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gameking NL

    Gameking NL Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee! Het is zover, de mijne is kapot. Het beeld blijft alleen op zwart/wit stand hangen en gaat met geen mogelijkheid meer op kleur... Andere tv geprobeerd, andere A/V kabel, ander scart blokje. Niets helpt. De servicelijn vertelt mij dat het apparaat terug moet worden gestuurd naar het reparatiecentrum. Ik heb de bonnen die ik erop moet plakken al gekregen via de email. Helaas houdt één dingetje mij nog tegen, namelijk de verzekering! Is je pakket nou wel of niet verzekerd als ik de console meegeef aan de UPS?? Straks is dat ding zoek of nog erger beschadigd en trekken alle partijen hun handen ervanaf. Namelijk ik de brief van UPS staat:

    "Door de goederen aan UPS te overhandigen, gaat u ermee akkoord dat UPS in naam van zijn klant de goederen ophaalt en geen enkele verbinding met u of iemand anders aangaat in geval van verlies, vertraging of beschadiging aan de goederen als resultaat van onzorgvuldigheid of eender welke andere reden."

    UPS verzekert dus iig niet je pakketje, doet microsoft dit wel??!
     
  2. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijne is dus ook kapot elke 2 minuten loopt hij vast wat een kk apparaat ik ga maar es bellen met microsoft.
     
  3. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien het warme weer nog wel even aanhoud (het is tenslotte zomer he?)
    zou ik hier graag meer informatie lezen van de mensen waarvan de 360 kapot gaat.
    Het lijkt mij interessant om erbij te posten:
    - in wat voor ruimte je de 360 gebruikt,
    - hoelang was de speelsessie die je hebt gehad toen de 360 kapot ging,
    - hoe staat je 360 (horizontaal/ verticaal),
    - heb je al meerdere problemen gehad met je 360 voordat deze het begaf?

    Als iedereen dit soort punten post dan is het een stuk eenvoudiger om te speculeren waardoor de 360 het begeeft.
     
  4. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Neem aan mocht dat ding kwijt of beschadigd raken dat je ms er op kan aanspreken.
    Maar UPS is wel een heel erg betrouwbare koeriersdienst en je hebt een trackingnummer dus je kan het iedere dag volgen waar hij is.
    Maar ja als je hem niet opstuurt krijg je nooit een nieuwe ;)

    Bij mij ging het erg snel had binnen 3 dagen een nieuwe thuis.:thumbs:
     
  5. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    1 in een open ruimte naast de tv.
    2 duurde 6 maanden voordat ie het begaf,speel dan ook dagelijks gaat aan als ik thuis ben (uur of 6 tot een uur of 12 s'avonds) speel dan niet de hele tijd offcourse maar aan staat ie zowiezo.
    3 staat verticaal
    4 had eerst last van vastlopers gepaard met blauwe streepjes door het beeld,eerst bij 1game later bij meerdere tot ie opeens nooit meer opstarte.

    Had wel de 360 op releasedate gekocht.
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2006
  6. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou binnen 5 werkdagen staat ups voor de deur en dan binnen maximaal 10 dagen krijg ik hem gepareert terug. Het enige rare vind ik dat je zelf voor een doos moet zorgen:D ik snap niks van mn x box ik heb de hele harde schijf gewist en nog krijg ik problemen ook zonder harde schijf en dit alles na die 2 updates van laatst. Krijg ook geen rode lampjes of wat hij loopt alleen elke 2 minuten vast, of als hij moet laden blijft het beeld zwart.
     
  7. Happy Herbs

    Happy Herbs Guest

    ik heb gelukkig nog geen problemen gehad, heb hem nu een maandje of 2 in mijn bezit. heb maar 1 spel, oblivion, die wil wel eens vastlopen wat erg vervelend is..
     
  8. Linky-biscuit

    Linky-biscuit Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel, uiteindelijk heb ik het ook zitten...
    Een paar dagen geleden dacht ik nog bij mezelf: "Tis een 360 die het goed uithoudt, die houdt het vol tot de volgende generatie!" (had hem van de launch) Ik en m'n grote mond ook...
    Anyway maandag komen ze erachter. Maar moet ik nu ook nog op die doos waar ik m'n 360 in steek nog iets bijschrijven? M'n adres ofzo, of houden ze dat zelf mooi bij?
     
  9. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was zojuist het volgende artikel aan het lezen:
    http://www.unscleric.com/ANewEra.html

    Wat denken jullie ervan? Ik denk zelf dat het een beetje overdreven is wat hierin wordt beweerd. Er zal best een vorm van waarheid in zitten hoor, maar toch niet zo extreem als hierin wordt beweerd.

    Er sneuvelen trouwens wel erg veel 360's de laatste dagen.
     
  10. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    ^

    Written November 30th, 2005
     
  11. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    maak je geen zorgen. als je hebt gebeld, dan krijg je vanzelf een e-mailtje met daarin een opplak-ding! 8)
     
  12. Gameking NL

    Gameking NL Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Allemaal leuk en aardig, ik heb die velletjes uitgeprint, maar verwachten ze nu ook nog dat ik bij de supermarkt een oude doos ga halen ofzo?? Hoe moet ik aan een passende doos komen? Het mocht namelijk niet in de originele doos van de xbox-telefoon-mevrouw, ivm met jat-gevoeligheid ofzo... Straks is de storing naast zwart/wit beeld ook nog een kapotte laser door het vervoer! Het lijkt mij dat ik, zoals in de startpost beschreven staat, een doos van de UPS krijg?!
     
  13. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm ik had vandaag ook gebeld en ik moet zelf voor een doos zorgen, best raar moet ik dan een doos van de supermarkt halen en dan daar mn 360 in doen?? lijkt me niet echt slim, ik bedacht later ik doe hem gewoon in de doos van de 360 maar dat mag dus niet? raar hoor, en wat een gedoe ik heb nog nooit zoiets gehad dat ik mn console moet terugsturen.
     
  14. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Ben zelf een doos gaan halen bij me lokale electronica winkel, heb gelijk van dat bubbelplastic gevraagd en toen dichtgetaped.
    Heb de mijn wel sinds 2 juni verstuurd, 6 juni daar aangekomen en tot op heden geen 360 teruggehad.
     
  15. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    nog 3 dagen..... dus, vandaag of morgen moeten ze jou dat berichtje geven
     
  16. Linky-biscuit

    Linky-biscuit Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, bedankt:b:
     
  17. Gameking NL

    Gameking NL Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmm, ik heb het! Ik doe m in de doos van de Playstation :thumbs: Die gaat toch nooit stuk :+ Ik ga toch maar eerst eens proberen om bij de mediamarkt direct een nieuwe mee te krijgen, gaat een stuk sneller als het lukt. Daarbij weet je niet of ze bij dat repair center je eigen console terug sturen. Volgens de helpdesk-mevrouw :9 kon het zijn dat ik een ANDERE console terug gestuurd kreeg. Krijg je straks eentje terug die al 3x zo lang heeft gedraaid... Als mediamarkt m niet terug neemt, dan heb ik toch geen keuze! balen :'-(
     
  18. Linky-biscuit

    Linky-biscuit Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij had hij gezegd dat het een totaal nieuwe wordt (vraag me af wat hij hiermee bedoelt... Een nieuw geproduceerde, of een nieuw gerepareerde). Alleszins niet m'n eigen 360.
     
  19. Linky-biscuit

    Linky-biscuit Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Had wat belangrijkere dingen aan m'n hoofd, savegames redden bevoorbeeld. (wat me maar deels gelukt is, de belangrijkste heb ik tenminste)
    En alsof hij het zou weten, die gast zat gewoon alles van een boekje af te lezen: heeft u geprobeerd de 360 uit en opnieuw in te schakelen?
    Ja, wat denk je zelf man8)
     
  20. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Iedereen die hem opstuurd krijgt een splinternieuwe console dus geen gerepareerde ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina