Heb camera,alleen geen motivatie om iets op te nemen/foto's te schieten. Enneh jeweetwel; Ik heb Halo uitgespeeld met vrouw samen.
das een goeie ! (:r) .... Al is er soms onenigheid, het duurt dan ook maar even ..... Ondanks alles zijn zij vrienden voor het leeeeeeeheeeeeeeeeeveeeeeeeeeeeeeeen !!!!!! Abe SHUT UP ! No, YOU SHUT UP! No .... mzzl Een mokkige munch en een asociale Abe
Dat liedje heb ik hier al 's gezongen.....had je kunnen quoten. Verder begin ik wel te begrijpen wrom jullie niet aan de vrouw zijn. Het is jullie onaardige persoonlijkheid! + Natuurlijk een ontbrekend gevoel voor humor. (favo smilies van Eeb&Munsj- :r ) Peace baby's.
onaardige persoonlijkheid? ik heb er zelfs 2! Kies maar .... btw mijn favo smilies zijn en niet en en :r (dis! ) Oh ja: Lopen 2 Xeniors neaast elkaar ... Zegt er 1: Ga eens naast me lopen ... OH NEE! EDIT Ga eens in het midden lopen! wahahahahahahahahahahah! (Die humor, zelfs van Duin doet me het niet na) *grinnikt na om goeie grap* mzz Munch and Abe