1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoeveel games koop jij?

Discussie in 'Algemeen' gestart door midnightwarrior, 26 aug 2003.

1. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    toen ik nog niet uit ging, en nog geen vaste lasten had, Kocht ik echt zo 4 a 5 games per maand, dat was echt te veel van het goede. nu doe ik het rustig aan, en koop ik alleen de games die ik goed vind!. niet meer van die bullshit games.!

2. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    ik koop nu ongeveer 1 game per maand, maar dat ligt eran of er goeie games uit komen.
    de komende maanden heb ik het voor m'n gevoel wel goed aangepakt,deze maand heb ik GTA gekocht, en volgende maand, ga ik Fifa 2005 kopen, in december ga ik PES 4 kopen, en in Januari ben ik al weer jarig, dus daar trek ik ook weer een stuk of 6 spellen uit.. dat word zowieso forza, en voorderest moek nog ff kijken. ohw ja Halo 2 krijg ik voor sinterklaas...:p

ik heb nu 19 spellen voor me doosje, die ik sinds anderhalf jaar (alweer:p) heb, en ik heb 15 spellen voor die PS2.

3. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    geklopt , ik ben der 48 en ik game regelmatig , maar de echte gamer hier is mijn zoon op wiens account ik hier op het forum zit, ik ben te lui om er zelf een aan te maken , en wij hebben 30 games momenteel , en onze xbox van in juni 2002
    edit: hij vraagt en ik betaal omdat hij weet dat ik dat ook wil spelen :)

Laatst bewerkt: 1 nov 2004
  4. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    De ene keer koop ik er een paar achter elkaar om vervolgens een tijd niks te kopen. Het ligt er ook aan hoe mijn financiën er voor staan. Binnenkort krijg ik PES 4 en Halo 2. De afgelopen tijd(3 maanden) heb ik Fable, Burnout 3 en GTA: DP en SC: PT gekocht.

5. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Koop ongeveer 1 game per maand...

6. Fleppie

Fleppie Surinamese

Leuk Bevonden:
    0
    aantal games

Nou, meestal koop ik 1 game per maand voor de volle mep en soms ook 2. Ik vis ook regelmatig games uit de budgetbak en titels die voor ongeveer 20 euro verkocht worden, dus ik kom al snel op 3-5 games per maand uit. Ik ben nog (steeds :p) student en werk ernaast. Koop ook voor de verschillende consoles games en ook voor de pc, ik zit dus bijna op 250 games. Wil ook nog de ps2 en de xbox erbij kopen natuurlijk, maar dat komt nog wel. Het is niet alsof ik me in de tussentijd verveel. ;)

7. Shin Jay D

Shin Jay D Elite Trader

Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop games, als mijn budget dat toelaat. Ik koop uiteraard altijd de goede games, dan zorg ik ervoor dat ik geld heb. Ook koop ik in de maand wel één game of meerdere. Ik kom het meest aan mijn games via Xbazaar, ik deal al een tijdje en het is pas 1x misgegaan.

8. Fleppie

Fleppie Surinamese

Leuk Bevonden:
    0
    Uiteraard goeie games ja, soms sta ik echt verbaasd over de crap die sommige mensen kopen

9. Cube

Cube Speed Junky...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloofde in het begin in de xbox dus heb hem bijna 3jaar en ik own 26 xbox games en ik koop er ook 1 per maand vindt ik ook wel genoeg :D

10. malak622

malak622 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik koop een nieuwe game als er een gave uit komt maar als mestal heb ik dan wel genoeg geld

11. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    heb een week geleden fable gekocht....was 3 maanden geleden dat ik iets gekocht had :{ nu koop ik er strx 3 in een maand :eek: (fable, halo2, nfsu2)

12. McGreen

McGreen The Iceman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu aan het lessen vor de motor, dus ik koop 1 keer in de zoveel tijd een spel, speel veel pgr2 online, dus heb nog ff geen nieuw spel nodig

13. McGreen

McGreen The Iceman

Leuk Bevonden:
    0
    je kan bij mij fable goedkoop krijgen of ruillen

14. supamasta

supamasta Ik Wil GTA SA!!!!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb xbox half jaar en heb ongeveer 40 spellen erop

15. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    ik ge er veel hebben vande maand fifa fable, rome total war, pes4, half life2, halo2,man of valor,flatout en call of duty,wrc4,killzone,sly2en jak3 dus dure tijden

16. joker???

joker??? A.k.A TheeDoekjE

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb me xbox nu ongeveer een jaar en ik kocht hem met 1 spel erbij....ik heb er nu 6

17. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Bijna nooit. Ik heb in totaal zelf 3 spellen gekocht. Namelijk: Project Gotham Racing, Halo en Star Wars: Knights of the Old Republic. Morrowind heb ik verder van de goede Sint gekregen.
    De andere spellen die ik heb hebben mijn broertjes gekocht/gekregen.

Ik zie mezelf voorlopig ook niet zo een twee drie een nieuw spel kopen. Misschien Oblivion nog zodra die uitkomt (dat gaat dan waarschijnlijk de pc versie worden).

18. Gaudio

Gaudio Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik koop er 2/3 per maand in deze maand heb je namelijk ook gewoon Halo2/POP2/GR2/PES4, dus nu misschien 4........ al is t zo dat ik halo 2 heb gekocht en hier met Live! echt MAANDEN mee vooruit kan, wat een spel....brrr

19. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    heb me xbox nu 11 maanden, kocht hem in een pack met 2 spellen en heb er inmiddels 21

20. joker???

joker??? A.k.A TheeDoekjE

Leuk Bevonden:
    0
    de laatste keer dat ik een spel heb gekocht is nu ongeveer 4 maanden geleden, en aan het einde van deze maaand zullen er minimaal drie spellen bij komen namelijk: HALO2, Sc:pt(splinter cell: pandora tomorrow) en Fable. dit zal mijn totaal aantal spellen brengen naar 9. ook zal ik aan het einde van deze maand xbox live hebben:D:D:D ik heb mijn x box nu iets meer dan een jaar

Laatst bewerkt: 9 nov 2004

Deel Deze Pagina