Ik heb mijn xbox sinds april 2003 en ik heb nu 7 games, deels geruild, deels gekocht... ik ben van plan om niet meer dan 1 keer inn de 2 maanden nieuwe spellen te kopen...
ik heb er nu 30 voor de cube en xbox samen. 23 voor xbox, 7 voor gamecube. de laatste tijd koop ik best wel veel 2/3 games in de maand maar van 14 april 2002 tot november 2002 had ik er 8 (En dat is dus inc de games van reward pakket) dus in 9 maanden 22 games erbij 22= 2,nog iets Ruilen doe ik nooit, maar misschien doe ik het nog wel eens, vooral niet omdat ik games op de release wil hebben en dan zijn ze nog niet te ruilen
Ik heb er 12. Heb m'n xbox al redelijk lang, augustus vorig jaar denk ik. Naja, ruil soms spellen met vrienden, ... Ik ga meestal niet naar de winkel: "welk spel kan ik hier kopen". Wacht meestal op titels die me aanspreken. Soms zijn er dat veel/periode soms erg weinig. Deze maand(en) ga ik toch wel ff wat (vakantiewerk)geld uitgeven vrees ik: Kotor, true crime: streets of LA, Pirates otc: curse of the black pearl, fable, nba 2k3 geruild, En live wil ik eindelijk ook, ...
Ik heb nu 11 spellen, morgen komen er echter 2 bij (moet ze nog ophalen van het postkatoor). Ik heb mijn Xbox al weer 14 maanden dus dat is net geen 1 spel per maand. Dit komt omdat ik ook graag DVDtjes koop en ik ook rijlessen zelf betaal , en als scholier zijnde kom je dan met 300-400 per maand geld tekort.
ik had in november mijn xbox gekocht en had toen alleen de sega pack.Totaal heb ik 2 spellen gekocht toen heb ik vet veel geruild en heb er nu opeens 12*)
ik heb er 17, en ik heb hem sinds mei 2002. Ik koop zelf meestal 1 spel per maand, alleen in december had ik er drie gekocht
WTF???!!! Heb je wel door dat dat ongeveer 4500.- €€€€€€€€€€€€€€€€ euro's zijn?!?!?!?! ik heb er trouwens 24 ofzo in 1.5 jaar
76 is beetje overdreven... dit betekent dat je dan ook al die kut-titels hebt. nou als je al die klote spellen niet meer koopt, dan houd je ongeveer 2000 euro of meer over, wat je weer kan besteden aan euh.. nuttigere dingen...
Ach...Ik hou wel van een beetje plank vulling. Hieronder de titels die ik heb, en ja...ook de klotegames.... Heb ze niet allemaal nieuw in de winkel gekocht, ongeveer de helft ervan. Sommige wel in de winkel, maar dan van die "occasions" zeg maar..van die geruilde....... En anderen heb ik weer geruild of voor 10 of 20 euro per stuk op de kop getikt. 2002 FIFA World Cup Amped: Freestyle Snowboarding Azurik: Rise of Perathia Baldur's Gate: Dark Alliance Batman: Vengeance Blinx: The Time Sweeper Blood Wake Brute Force Buffy the Vampire Slayer Colin McRae Rally 3 Commandos 2: Men of Courage Conflict: Desert Storm Dead or Alive 3 Dead or Alive Xtreme Beach Volleyball Dead to Rights Deadly Skies (AirForce Delta Storm) Deathrow Enclave F1 2002 FIFA 2003 Fuzion Frenzy Gun Metal Gunvalkyrie Halo: Combat Evolved Harry Potter and the Chamber of Secrets Hitman 2: Silent Assassin Hunter: The Reckoning International Superstar Soccer 2 James Bond 007: Agent Under Fire James Bond 007: NightFire JSRF - Jet Set Radio Future (2x) Kung Fu Chaos Mad Dash Racing Madden NFL 2003 Max Payne MechAssault Medal of Honor Frontline Metal Gear Solid 2: Substance Midtown Madness 3 Mortal Kombat: Deadly Alliance MotoGP (Classic) NBA Inside Drive 2002 NBA Inside Drive 2003 Need for Speed: Hot Pursuit 2 NFL Fever 2003 NHL 2002 Nightcaster Oddworld: Munch's Oddysee Pirates: The Legend of Black Kat Prisoner of War Project Gotham Racing Project Zero (Fatal Frame) Quantum Redshift Racing Evolution Rallisport Challenge Return to Castle Wolfenstein: Tides of War Sega GT 2002 Shenmue II Shrek Spider-Man: The Movie Star Wars: Jedi Starfighter Steel Battalion Tao Feng: Fist of the Lotus Test Drive Overdrive The Elder Scrolls III: Morrowind The Thing ToeJam & Earl III: Mission to Earth Tom Clancy's Ghost Recon Tom Clancy's Splinter Cell Total Immersion Racing Turok: Evolution Unreal Championship Whacked! World Racing Wreckless: The Yakuza Missions
Ik heb nu negen spellen. (heb men xbox sinds november 2002) eigenlijk vindt ik er maar 1 echt miskoop in zitten namelijk lord of the rings: the fellowship of the ring. mijn koop/krijg gedrag van games hangt nogal af van de tijd van het jaar. eind oktober ben ik jarig, en heb je sinterklaas en kerst. Lekker wat games dus. Ik denk dat ik dit jaar nog KOTOR, THUG, PGR2 wil hebben en volgend voorjaar CS, halo 2 en sonic heroes, later nog half-life 2 als hij komt. Maar ik vindt mijn aantal games niet te veel, niet te weinig.
dit zijn de mijne ***Software Xbox*** Star Wars KOTOR (Bestelt (Nog niet Betaalt )) Midtown Madness3 Brute Force RtCW: Tides of War STEEL BATTALION Kung Fu Chaos Panzer Dragoon Splinter Cell Racing Evo Whacked Ghost Recon Halo Unreal Championship Serious Sam Timesplitters2 MoHF Nightfire Mechassault Fusion Frenzy Munch Bloodwake Deadly Skies Amped ***Software Cube*** Metroid Prime Zelda Le Pikmin Super Smash Bros Melee. Mario Party 4 Mario Sunshine Super Monkey Ball Tegen het eind van het jaar hoop ik er toch nog wel 30 bij te hebben
Ik heb er nog maar zeven terwijl ik m'n Xbox vanaf 16 Julie 2002 heb. Maarja wat wil je als je alleen maar spellen koopt die de moeite waard zijn en als je zuinig op je geld bent.
ik heb mijn xbox nu ongeveer 1 maand en 5 spellen: midtown madness 3 oddworld munch oddysee mechassault halo combat evolved tony hawk pro skater 3 dus tot nu toe 5 spellen per maand en ik denk dat het er meer worde want in de kerst komen er flink wat toppers uit! laat staan voorjaar 2004 btw, wtf hebbe al die lui voor werk! hoe kom je in gods naam aan 76 games
Ik heb de neiging om veel games te kopen, deze niet te spelen, en vervolgens weer door te verkopen. Heb op het moment alleen wat ik toppers vind. Halo, Metal Gear Solid : Substance, Jet Set Radio Future. Op de GC ; Zelda : TWW, Metroid Prime en Mario Sunshine. En op de Gameboy Advance ; Golden Sun, Advance Wars en Pokemon Ruby.