Ik heb er weer 1 bij, 12 nu, rayman gekocht voor 2,50 (en de andere 15 euro heeft me broertje betaalt)
Ik heb er nu niet zo veel... in september ga ik er weer 3 kopen. Ik verkoop ze ook vaak, als ze niet meer leuk zijn, zo hou ik de beste over, ik had panzer dragoon eens verkocht, nu heb ik hem weer .
Kheb mn box nu 10 maanden en ik heb 13 games: - Midtown Madness 3 - HALO - SSX Tricky - DOA3 - NFS:HP2 - Deathrow - Moto GP - Mechassault - Tony Hawk 3 - Fifa 2003 - Jet Set Radio Future - Hunter - Championship Manager 02/03 ik heb nu ongeveer wel een verzameling opgebouwd die ik graag wil hebben... Mechassault en Midtown 3 gaan weg.. Soul Calibur 2 komt erbij...
tja, dat livee gebeuren wordt maar uitgesteld en uitgesteld... ik moet het nog steeds veranderen zo dom ben ik niet hoor
ik heb 'm sinds november 2002..en heb nu 8 spellen... ik koop niet elke maand een spel...ik verdien wel genoeg per maand (200 euro) ma ik ga da nie elke maand uitgeven aan games..naja...de games die ik heb? zie m'n sig
Ik koop gemiddeld 1 spel per maand. Maar ik heb wel alle drie de consoles gekocht, zodat ik binnen elk genre de leukste spellen kan kopen.
Ach, een tijd geleden kocht ik veel nieuwe spellen (+- 1 maand oud) via marktplaats voor rond de 30 euro. En dan kocht ik er 2 à 3 per maand. Daar ben ik nu mee gekapt. Ik heb besloten voortaan alleen toppers te kopen; échte toppers! Dus vanaf MM3 heb ik niks meer gekocht. De wat mindere spellen die ik heb, ben ik aan het verkopen (of heb ik al verkocht). Hierdoor hou ik alleen echte toppers. De eerstvolgende die ik ga kopen is Top Spin. Dus het hangt er maar net vanaf welke games er uitkomen. Maar ik plan iets van 1 per 2 maanden.
ik heb vanaf gister unreal championchip gehaald voor 30 euro Erg mooi spel, maar: ik heb team dearhmatch, en capture the flag uitgespeeld (in 2 dagen, 3 uur dus.) Is dat snel want als het zo doorgaat heb ik hem volgende week uit, toch. En dat zou ik best balen vinden
ik heb iets van 60 spellen (gekopieerd). zo zijn ze teminste niet zo duur en kan ik om de ongeveer 2 maanden 10 nieuwe spellen kopen
Laten we het nu vooral gaan houden over het aantal games en niet of kopieren lame is of niet (ik zeg het alleen maar even dit te voorkomen).
ik heb een xbox vanaf December en ik heb inmiddels 13 games Deze: Battle engine aquilla Harry potter and the chamber of secrets Halo James bond nightfire Jet set radio future Sega gt Splinter cell Need for speed hot pursuit Moh: Frontline Moto gp The sims Blinx MORROWIND*) Ik koop de laatste tijd geen games meer omdat ik de prijzen véél te duur vind.
Kep er inmiddels 10. RTCW behoort nu ook tot mn collectie. Kep um speciaal voor live aangeschaft. Nu nog ff wachten tot mn draadloze router er is. Ik hoop deze week nog op live te kunnen
ik heb me xbox van april 2002 maar ik heb pas 7 spellen en ja ik heb alledrie de consoles en ik moet wel een beetje afwisselen want binnenkort komen er 10 spellen ofzo diek wil en k heb binnenkort jarig en kerst dus.... en voor me SP moet ik ook spelle hebben meer dan. dussem...