Ik heb nu 8 games en probeer er zoveel mogelijk te kopen maar heb niet altijd evenveel geld moet ook het skateboarden/gitaar shit onderhouden
Gister nog een aanvulling gehaald voor de letter "S", namelijk; Silent Hill 2: Restless Dreams En dat voor € 19.95 bij de Bart Smit.
waarom zou ie zich diep moete schame?????? wats dat voor gelul als hij spellen wilt kopiëren dan doet ie dat tog....? ik geef hem groot gelijk scheelt weer geld (je gaat tog geen 60 piek aan zo'n spelletje uitbesteden???) ik ben ook van plan mijn xbox om te bouwen maar ik moet nog ff een goeie zoeken...
Ik heb er 5 stuks en heb de xbox sinds november vorig jaar. Ik koop nu ook alleen spellen als ze me echt aanspreken en dat zijn er ook niet zoveel.
Ik heb nu 11 spellen, en in totaal 16 gehad. KLoop in ieder geval 1 spel per maand, soms 2 (ligt aan de prijs)
Ik heb nu 24 games dacht ik. En ik heb de Xbox al vanaf het begin dus dat is net iets meer als 1 spel per maand. maar ik heb nu nog ff 3 spellen op het oog die ik binnekort ook ga kopen.
Uhhm, ik heb hier ruim 50 games liggen denk ik Waarvan er 23 xbox games zijn. Per maand koop ik ongeveer zo'n 3 games. Meestal 1 of 2 gloednieuwe en de overige zijn meest ietsje ouder dus meestal goedkoper.
Ja, ok het is duur 60 euro, maar dan heb je ook wat, als je een gekopieerde game koopt heb je de kans dat ie het niet doet. En ik vind dat lui die kopieren geen Xbox'ers zijn ga toch lekker gewoon originele games kopen, en als je toch zo op je geld let ga je toch classics kopen (of je had al helemaal geen gameconsole moeten kopen)
Als je spellen kopieert, dan komt er minder geld binnen voor de game-industrie en die hebben dan weer minder geld om ook goede games te maken, dus dan komen er alleen maar k*t games uit. Maar ze zouden de prijs wel wat omlaag mogen halen.
[QOUTE]Originally posted by midnightwarrior ik vind dat lui die kopieren geen Xbox'ers zijn [/QUOTE] waar slaat dat nou weer op dan en een vriend van me heeft zijn xbox ook omgebouwd en hij heeft iets van 70 spellen en alles deed het in 1 keer dus k weet niet van jij dat hebt gehoord dat ie het vaak niet doet....
12 al weer, me broertje heeft rayman 3 gekocht, (ik ook een beetje) En wat betreft ombouwen, daar is op xboxworld een standpunt voor, het is verboden om er over te praten! Developers moeten werken om een game te maken, jij moet werken om er 1 te kopen. mochtik niet zeggen he, mocht alleen een mod doen he, ik sla mezelf.... *auw*
Uhm, jij bent hier degene die spellen op z'n xbox harddisk zet je sig: "On Xbox Hard Disk: blablabla....blabla...bla"
Ehm nee, ach lama, ik verander me signature weer (ik kopier absoluut niet, laat dat duidelijk zijn, en hier mag niet over gepraat worden dus sssssssttt edit:/das beter, dan snapt iedereen het tenminste, de dikgedrukte zijn van mij btw