1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoeveel games koop jij?

Discussie in 'Algemeen' gestart door midnightwarrior, 26 aug 2003.

  1. Homer Simpson

    Homer Simpson freaXbox

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er nu 18. Ik heb em nu bijna een jaar, vorig jaar november. Ik heb de eerste 3 maanden iets van 10 games gehaald. Ben nu aan het wachten op de komende 3 maanden. Gaat me pieken kosten
     
  2. DaNoS

    DaNoS Geboren Held

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er rond de 28... heb mijn xbox ongeveer een jaar!
    Koop er ongeveer 2 of soms 3 per maand....... gheghe je moet toch wat met je geld 8)
     
  3. Ikarus

    Ikarus Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke nu ga ik effe de ouwe lul hierzo uithangen.

    Ik ben 27 jaar, ben ingenieur en fitness instructeur (dus het is niet zo dat ik niet werk ofzo) maar ik heb met mezelf afgesproken toen ik vorig jaar een xbox kocht dat ik maar 2-4 spellen per jaar zou kopen. Met die prijzen van tegenwoordig vind ik meer echt te gek.
    Ik heb dus:
    -halo (gratis gekregen bij de xbox) speel ik wel om de 2 weken 2 uurtjes en speel ik nog met erg veel plezier het is dan ook wel een SUPER game
    -JSRF (gratis gekregen bij de xbox) heb ik misschien 20 uurtjes gespeeld wel aardig maar niet echt boeiend
    -Sega GT2002 (gratis gekregen bij de xbox) klote spel (ik houd niet van race en sport games) en heb ik misschien 2 uurtjes gespeeld
    -Splinter cell (het enigste spel dat ik heb gekocht), Niet zo leuk als halo (kan natuurlijk ook niet) en erg frusterend spel heb ik vorige week uitgespeeld (speel ik gemiddeld 1x per maand 3 uurtjes) maar die graphics....wauw wauw ik ben erg nog steeds niet op uitgekeken

    Dus ik speel nu al 10 maanden ofzo met 2,5 games en ben nog niet uitgespeeld. En dan te bedenken dat ik nog nooit halo multiplayer heb gespeeld (mijn vrienden zijn niet zo'n gamers).

    Dus wat ik niet snap....misschien ben ik een ouwe lul uit het tijdperk dat de C64 of MSX nog 30 games op 1 3 1/4 diskette hadden staan......hoe kun je nu elke maand 1-3 games kopen. Je kunt toch meer dingen met dat geld doen? Boeit een spel maar zo weinig of speel ik nu te weinig?

    Nouja in ieder geval wordt het moeilijk die regel van mij na te leven in Q1 en Q2 van 2004 aangezien dan wel inmiddels weer zo'n 20 mooie titels (en voor mij persoonlijk 4 must-haves) zijn uitgekomen.
    Ook ben ik aan het overwegen Xbox live te gaan omdat ie nu maar 30 euro kost bij de FRS (anders deed ik het niet).


    Nouja in ieder geval mij 2 cents.

    Greetz., Ikarus
     
  4. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Mooi verhaal 8)

    Maarre moet je wel een Xbox Live Enabled game gaan kopen.

    Xie je nog wel online :D
     
  5. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Koop ongeveer 5 tot 6 games per jaar.

    Verspreidt over mijn GBA, Ps2, Xbox en Gamecube.
     
  6. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    koop alle games die ik écht wil hebben! dat zijn er de komende tijd jammer genoeg O-) een beetje veel :)

    @ikarus: ik vind dat je inderdaad erg weinig speelt, dan heeft 't idd ook niet echt veel zin om zo veel games te kopen. ik zelf speel (bijna) dagelijks een paar uur en mijn vrienden zijn ook helemaal hooked, dus multiplayer weekenden zijn ook geen vreemde gebeurtenis...

    ben dan wel student, maar toen ik nog fulltime werkte (jaar lang gedaan) was mijn gamegedrag identiek...
     
  7. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    hm kdenk ongeveer 2 spellen per maand, ligt ook aan hoeveel geld ik op dat moment heb en of er in die tijd toppers uitkomen .
     
  8. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    ongeveer 1 keer in de 2 maanden.
    ik werk nie dus heb ook nie veel geld om een spel te kopen.
     
  9. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    in januarie heb ik nu al 3 games gekocht, en ik koop er minimaal nog 2.
    deze maand niets gekocht, en wel wat verkocht, zo kost het niet al te veel
     
  10. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb deze maand nog true crime gekocht.
    het spel suckt echt!
     
  11. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop nie zo veel eigenlijk, maar ik ruil veel meer op x-bazar, zo houd ikme games collectie vers, heb altijd wel iets nieuws te spelen :). Zo 1 keer per maand koop ik iets, meestal via www.gcshop.nl of anders ook via x-bazar. heb op dit moment trouwens weer teveel nieuwe games :confused:...
     
  12. iverson

    iverson Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Ouwelul? 27 jaar? Ik word overmorgen 27 en ik voel me nog steeds een jonge god:+

    Ik probeer toch wel dagelijks te gamen en koop zo'n 1 a 2 games per maand. De meeste bestel ik via internet omdat het toch wat goedkoper is. Alleen als ik een spel echt snel wil hebben dan haal ik het in de winkel.
     
  13. Wasabi

    Wasabi Forza Utreg

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 4 games... maar ik ben ook niet iemand die zoveel games moet hebben.. alleen een beetje leuke titels en die speel ik meestal eerst uit en koop dan nieuwe
     
  14. The-Dentist

    The-Dentist Legalize it

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehehe... ik ben zelf 26, maar ik denk dat de meesten hier rond de 16, 17 zijn, maar gelukkig is gamen niet leeftijdgebonden:)
    Over die games, ik denk dat ik zelf ongeveer 1 spel per maand koop, soms meer, soms minder.
    Ik heb er nu 23 en heb m'n xbox 10 maanden ofzo.
    Ook een aantal classics gekocht in die tijd, scheelt een hoop geld:)
     
  15. martez

    martez New Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb 4 aardig nieuwe games (PGR2, AMped 2, Total Club manager 2004, Crimson skies) en fifa 2003
     
  16. viper

    viper .: | Xbox Master |:.

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er aardig wat.....zie sig.....maar de laatste tijd koop ik alleen hele goeie titels en ruil ik vaak. Ben BTW 22.
     
  17. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee... Hier is de echte ouwe lul... Ik ben 42 jaar en ik werk uiteraard... Ik speel elke dag videogames en heb momenteel zo'n 130 Xbox games... Ik heb een Xbox vanaf de lancering en dan kun je wel uitrekenen hoeveel games ik per maand aanschaf... ;)
     
  18. The-Dentist

    The-Dentist Legalize it

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    Kelere ben jij 42?
    Zo dan...
    Wel gaaf dat je dan nog xbokst:)
     
  19. Fobie

    Fobie Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel, ik ben 22 jaar oud en heb momenteel 20 games. Ik bezit mijn xbox sinds 9 maanden. Niet slecht dus. Ik woon wel nog (een jaar) thuis waardoor ik het financieel (nog) niet moeilijk heb.
     
  20. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb momenteel 7 games . Ik heb me XBOX sinds november 2003. En heb er deze maand 3 gekregen en 1 gekocht. 2 op 5-12 en 1 op me verjaardag en tussendoor heb ik nog een GBA SP geekocht maar anders waren er wel wat meer spellen gekomen. Ik denk dat ik ongeveer 1 per maand ga kopen, soms 2 omdat ik dan precies het bedarg heb dat ik na 2 maanden foldersbezorgen over heb. En ik heb de komende tijd nog wel wat te doen met me geld. ghehehe.:)
     

Deel Deze Pagina