1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoeveel games koop jij?

Discussie in 'Algemeen' gestart door midnightwarrior, 26 aug 2003.

  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    ik heb mijn xbox sinds half september en heb tot nu toe 5 spellen gekocht(en als ze vandaag GTA al bij de Intertoys hadden waren het er 6 geweest:p )

    edit,vanmiddag GTA gekocht bij de Intertoys hadden ze hem
     
    Laatst bewerkt: 31 dec 2003
  2. mrjig

    mrjig Guest

    ik heb er 8
    wanneer ik me xbox heb gekocht weet ik niet meer
    ik weet eigenlijk nog maar bar weinig van voor-xboxtijdperk
     
  3. shadow_GF

    shadow_GF InsideGamer

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn Xbox sinds de launch en hieronder staan mijn games. Ik heb ook een aantal press disks maar die tel ik niet mee, want die heb ik niet gekocht :)
     
  4. Melkor

    Melkor Wallet Inspector

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn Xbox nu al een klein weekje, en kreeg er meteen 3 spellen (+extra controller) bij. Zelf heb ik er nog maar 1 bijgekocht.

    In principe stond mijn gemiddelde op dag van aankoop op 4 games per dag ;)
     
  5. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    zoals je ziet heb ik deze games allemaal.
    ik heb de xbox zelf nie zo lang, maar ik doe samen met mij broer en die heeft hem al een tijdje.
    5 ervan zijn van mij, en dit heb ik nu allemaal.
    Buffy The Vampire Slayer, Halo, Morrowind: The Elders scrolls III, Max Payne, Nightcaster, Rollercoaster Tycoon, Lord Of The Rings: The Two Towers, Worms 3D, Ghost Recon, Azurik: Rise Of Perathia , Commandos 2, Prisoner Of War, The Sims, Metalgear Solid 2: Substance, Tony Hawk's Pro Skater 3, Unreal Championschip, Splintercell, True Crime: Streets Of L.A.
     
  6. mike-xxx

    mike-xxx Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    e bij de free moet hoe gaat dat in ze werk om te ruilen ik heb freedom fighters die wil ik kwijt
     
  7. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb mijn xbox net na de launch en ik heb 13 spellen en vandaag ga ik fable erbij halen dus 14
     
  8. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ik heb nu 22 spellen,maar de laatste tijd ga ik naar de free dan speel ik hem 2 weken en dan ruil ik het voor een spel van 2 euro en dan heb ik 58 euro terug.
     
  9. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    dat is ook een manier van spellen kopen of hoe je het ook noemt
     
  10. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik ben 16, heb zo'n 10 games voor de Xbox? en plus/minus 30 voor de Gamecube. en nog een aantal pc-spelletjes :cool:
     
  11. Thriceaddict

    Thriceaddict Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn Xbox nu twee jaa. In het eerste jaar heb ik er 31 spellen voor gekocht en nu al een jaar geen spel meer.
     
  12. XForce1

    XForce1 Guest

    ik heb de mazzel een handig kennisje te kennen die me altijd vrij snel met de nieuwste games kan blij maken.
    Als ik al die games die ik van hem heb gekregen zelf had moeten kopen, was ik nu failliet geweest
    Hoop volgende week Halo2 van hem te krijgen
     
  13. Gurbe

    Gurbe Hi everybody

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn xbox nu bijna 2 jaar en een stuk of 30 spellen, ook handig is het feit dat 3 goede vrienden van me ook een xbox hebben en we (op live-games na natuurlijk) veel verschillende games hebben. Dus ik heb altijd wel wat te doen.
    Ohja en ik koop er meestal 2 per maand, maar wel veel 2e hands, want de kwaliteit is goed en de prijs beter :p
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2004
  14. mike-xxx

    mike-xxx Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb mijn xbox nu 1 maand en ik heb drie spellen ninja gaiden en treucrime en racing evoluzione
     
  15. forza katwijk

    forza katwijk Hardcore For Live

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb mijn xdoos nu precies 1 jaar, en in totaal ong. 30 games origineel gekocht, effe 2 weken spelen en dan weer ruilen bij de freerecordshop, dus eigenlijk 60, maar heb nu in mijn huis nog maar 2 games, alles verkocht vorige week om de nieuwe aankomende titels te kopen. halo2,pes4,nfsu2,forza motorsport,gta(alstiekomt)
     
  16. r_xbox_gamer

    r_xbox_gamer Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb de mijne nu ook precies een jaar en heb er ongeveer 30 spellen bij gekocht.
     
  17. Mikey™

    Mikey™ Sith Lord

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Een week geleden een Xbox gekocht met Ninja Gaiden. Dag erop SW:Kotor, Splinter Cell, Splinter Cell Pandora Tomorrow en Burnout 3 erbij gekocht. :D

    Nu nog een extra controller en Xbox Live!
     
  18. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Als ik een spel goed vind of me leuk lijkt, dan koop ik hem. Soms komt er een maand niks leuks uit (mijn mening) en soms weer wel. Daarnaast ruil ik hier voor anderen spellen.
     
  19. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop games als ik ze graag wil, vaak ben ik al verliefd op een game voordat hem ook maar heb gespeeld, ik was erg verliefd op shenmue 2 door een review uit xbm, splinter cell idem. , pandora tomorrow door het genot van deel 1. Het ligt er natuurlijk ook hoeveel het spel kost, zoals nu ninja gaiden, ik wou deze graag maar heb gewacht omdat ik toen net gta double pack had gekocht, ik koop ongeveer om de maand anderhalf maand een game , gemiddeld dan. Toen ik net de xbox had kocht ik om de drie weken een game omdat dat allemaal single player was die toen erg kort waren. Nu speel ik over live al een half jaar splintercell, natuurlijk heb ik ondertussen wat afwisseling van halo1 gta en ninja gaiden. Ik heb mijn xbox sinds november 2002 en heb nu 18 games (orgineel natuurlijk)+ een pre order van Halo2 natuurlijk!

    greetz wooly
     
  20. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb nu 30 (orginele) xbox spellen vanaf 23 maart 2002.
    koop de laatste tijd wat minder spellen (heb zojuist een nieuwe crystal xbox aangeschaft en natuurlijk Halo LE die ik beide 11 november zal ontvangen)
    Maar hoef niet echt veel spellen meer, als ik maar lol heb, en met vice city en Black arrow heb ik de laatst tijd erg veel lol en hoef geen spellen als fable..
     

Deel Deze Pagina