1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoeveel games koop jij?

Discussie in 'Algemeen' gestart door midnightwarrior, 26 aug 2003.

  1. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem 1 3/4 jaar.. kheb rond de 25 spellen , de laatste tijd wat minder omdat ik andere dingen moet kopen
     
  2. the_xbox_men

    the_xbox_men xbox 360

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    k heb muh xbox in mei gekocht k heb nu 9 games en heb de limited colectors edition van halo 2 besteld dus eigenlijk 10
     
  3. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de XboX sinds 1 juli, en ik heb nu vijf spellen. Ik kocht de pack met Project Gotham Racing 2, en Top Spin. Deze maand heb ik Sudeki, Ninja Gaiden, en Fable gekocht. Maar dat komt ook omdat ik jarig ben geweest.

    Ik heb het geld wel, maar van mijn ouders mag ik niet aan mijn bankrekening zitten... ;__;
     
  4. vwolfs

    vwolfs Sgt Pepper

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ongeveer 2.5 jaar geleden gekocht en kheb nu 20 games. Ik koop er 1 om de anderhalve tot 2 maanden, hangt er natuurlijk vanaf of er goeie games uitkomen of niet.
     
  5. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb de laatste tijd iets te veel games te snel achter elkaar gekocht. Nu heb ik allemaal half uitgespeelde games liggen. (Sudeki, Fable en Star Wars Battlefront en dadelijk ook nog Halo 2)
     
  6. music_maniac196

    music_maniac196 Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    (ik was even mijn leeftijd vergeten erbij te zetten, ik ben 39 jaar, en nog net zo gek van gamen als toen met pong, en later op mijn atari, commodore 64, en ga zo maar door *) )

    ik zou niet eens weten hoe lang ik mijn xbox heb, maar ik kan er geeneens meer dan 1 spel per maand voor kopen, omdat ik ook andere consoles heb, en pas weer ben begonnen met verzamelen van retro consoles. voornamelijk consoles die ik vroeger verkocht had om van dat geld een ander te kopen.

    maar de xbox heeft zat goede games, en volgende maand denk ik dat ik mijn intresse eens richting need for speed underground 2 laat gaan. ook prince of persia 2 lijkt me een zeer goede game, ook al weet ik niet voor wanneer die gepland staat.

    ik heb momenteel (ongeveer een jaartje over gedaan) de volgende games (op volgorde van kopen):

    > zaten bij mijn xbox: munch oddysee, amped, rallisport challenge, sega gt 2002, jet set radio future.
    > crazy taxi 3
    > halo
    > project gotham racing
    > dead or alive 3
    > tony hawk's underground
    > need for speed underground
    > midtown madness 3
    > fifa 2003 (mijn eerste en laatste fifa game, ik hoef niet meer zo nodig)
    > project gotham racing 2
    > dead or alive extreme beach volley
    > soulcalibur 2
    > prince of persia sands of time
    > top spin
    > rallisport challenge 2
    > outrun 2

    oh, en halo heb ik gekocht omdat op iedere site waar je maar een review kon lezen, werd de game de hemel in geprezen. maar bij mij staat ie alleen maar stof te verzamelen. ik had het kunnen weten, want ik ben helemaal geen FPS gamer, dus ook een "juweeltje" als halo kon daar dus geen verandering in brengen.
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2004
  7. ghoulio

    ghoulio AmsterdaM

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    heb mn xbox 1,5 jaar nu met 20 spellen: ongeveer 1 game per maand
     
  8. Fury

    Fury Borg-Drone

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet eens meer hoe lang ik mijn XboX heb, jaartje of 2 denk ik? :?
    Ik heb nu aardig wat spellen, waarvan ik er misschien maar een paar echt gespeeld heb. Why? Omdat mijn vriend ontwikkelt op de X-doos en soms dus wat dingen wil bekijken, vergelijken etc.

    Even opgezocht in lijst games xbw:
    * Batman: Dark Tomorrow
    * Batman: Vengeance
    * Batman: Rise of Sin Tzu
    * Buffy the vampire slayer
    * Buffy: Chaos bleeds
    * Dark Summit
    * Dead or Alive 3
    * Dragon's lair 3D
    * Elder Scrolls III: Morrowind
    * Enter the Matrix
    * Evil dead: a fistful of boomstick
    * Fable
    * Fairly odd parents: breakin' da rules
    * Genma Onimusha
    * Grabbed by the ghoulies
    * Halo
    * James Bond 007: Everything or nothing
    * James Bond 007: Nightfire
    * Jet set radio future
    * Legacy of Kain: Blood omen 2
    * Legacy of Kain: Defiance
    * Manhunt
    * Marvel VS Capcom 2
    * Mortal Kombat: Deadly Alliance
    * New Legends
    * Ninja Gaiden
    * Oddworld: Munch's oddysee
    * Panzer dragoon ortha
    * Prince of persia: the sands of time
    * Silent scope
    * Sonic heroes
    * Soul calibur 2
    * Spawn Armageddon
    * Splinter cell
    * The house of the dead 3
    * The simpsons: road rage
    * The simpsons: hit & run
    * Van Helsing

    Dus zo'n 38 titels... al weet ik niet helemaal zeker wat ik thuis heb liggen. Volgens mij heb ik ook een Metal Gear Solid liggen bijvoorbeeld, maar welke precies zou ik voor op de doos moeten kijken.
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2004
  9. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nou zo'n 20 games voor m'n xbox... kheb m'n xbox iets van anderhalf jaar.
    Zie m'n lijst maar voor de games...
     
  10. kanzlooz

    kanzlooz Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn xbox nu soon 2 jaar met een spel erbij en heb ongeveer soon 135 spelen vorig jaar heb ik in een maand 15 spellen gekocht orgineel en ja daar was ik wel effe mee besig 8)
     
  11. ardootje

    ardootje Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Momenteel bezit ik ongeveer 13 games (uit mijn hoofd). Natuurlijk allemaal orgineel. Maar als ik deze posts lees en zie hoeveel games sommige onder ons hebben vraag ik me af: Waar halen julie in godsnaam de tijd vandaan om al deze games te spelen?? ~:
     
  12. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu 25 spellen, maar inderdaad: ik heb niet de tijd om al deze titels uit te spelen. maar ik heb wel de mogelijkheid om te spelen waar ik zin in heb ..
     
  13. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb na twee jaar nog maar 11 spellen. Ligt vooral aan het geldprobleem.
     
  14. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb mijn Xbox sinds mei vorig jaar en sindsdien heb ik 37 games verzameld. Hoeveel ik koop ligt erg aan mijn financiële situatie die maand, soms koop ik 3 games in één maand en dan twee maanden weer niks. Moet ook meer via XBW gaan kopen, scheelt toch een hoop geld en de kwaliteit is niet minder dan die van nieuwe games.
     
  15. Simon

    Simon Nader

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop voor zo'n 100 tot 200 Euro aan games per maand. Het ligt er helemaal aan. DVD's zijn ook leuk. Dus er zijn wel maanden geweest dat ik helemaal geen games kocht :9.
     
  16. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    kheb de box nu 2 jaar, en heb 26 games... heb ook nog een cube met 10 games... maar koop voornamelijk DVD's (400+)...
     
  17. Rudolf Release

    Rudolf Release Active Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de X-Box een jaar en een maand (ZWART) en sinds Mei een (Crystal) X-Box.

    Heb nu 70 X-Box Titels...

    Ik koop redelijk veel nieuw maar ook tweedehands als het er maar goed uitziet en het GEEN Classic is...

    Voor de Dreamcast heb ik er meer dan 100 en daar heb ik 3 jaar over gedaan...
     
  18. Eagle4

    Eagle4 trigger happy madman

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    eigenlijk koop ik vaak 'goedkope' spellen.. ik heb halo via i-net PGR heeft mn broer gekregen verder waren bijna alle spellen 30 eu 2 zelfs 20 door een aanbieding bij FRS! enige game waar ik volle prijs voor heb betaald is NINJA GAIDEN! dat was ook cker wel de moeite waard :) ik heb wel genoeg geld om die spellen te kopen maarja als ik een coole game zie die maar 30 eu is... btw HALO2 heb ik gepreorderd dus die was ook niet volle prijs :eek: lol geef niet eens zoveel uit besef ik me net :p coowl denk dat ik ff een controller ga halen :p die crystal :D

    Eagle4 (heeft nix te doen vandaar dit k*t verhaal :p)
     
  19. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb alle consoles de gba sp de nokia qd en een computer en ik heb in totaal 248 games liggen ps ik heb wel de lotto gewonnen NOT
     
  20. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb mijn Xbox nu 2,5 jaar. Aantal Xbox games dat ik op dit moment heb: 13.

    30 maanden / 13 games = 2,30...

    Met andere woorden: eens in de 2 maanden koop ik een Xbox game.

    Klopt niet helemaal, want ik verkoop er vaak ook een boel. Het aantal Xboxgames dat ik totaal heb gehad ligt ongeveer op 100.
     

Deel Deze Pagina