1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoeveel hebben jullie maximaal over voor de Xbox 360?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Plasticman NL, 11 dec 2004.

  1. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Het is idd heel wat geld wat je neerlegt.
    Maar ook ik vind het voor dat geld meer dan waard.

    Vandaar dat ik dan ook niet ga wachten tot een prijs verlaging, aangezien die waarschijnlijk lang op zich laat wachten!
     
  2. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Jammer trouwens dat ik hem niet bij de laucnh kan kopen maar rond sinterklaas/kerst ( ja wij doen nog aan sinterklaas, maar alleen omdat ik en mijn broer willen profiteren :) ) want dan vraag ik gewoon geld of ik sluit een dealtje met mijn ouders.
     
  3. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    oh op die manier.. ja dan ik ook zoiets, ik wil zeker PDZ en dan nog een controller erbij (kdenk een draadloze, met play & charge kit)
     
  4. harry potter

    harry potter Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    ik koop de xbox 360 die van 399.99 met twee games er bij. En een tweede contoler.
     
  5. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerst had ik er 250-300 euro voor over, maar na dat er bekend werd dat de premium 400 ging kosten heb ik mijn lat toch maar even verlegd :)
    Meer heb ik er ook echt niet voor over, 400 was echt het maximale, je moet er immers ook nog games bij halen en andere troep als controllers, faceplates en play&charge!
     
  6. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je daar ook een Play & Charge Kit en een Reachargeble Pack bij kopen lijkt mij. :)
     
  7. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    rechargable pack hoeft toch niet meer als je play and charge kit hebt :)??
     
  8. dark-man

    dark-man Active Member

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    zit idd een accu bij. die ga ik dus ook 2 halen, extra draadloze controller, 2 spellen, live, en de xbox 360 natuurlijk
     
  9. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    400 euro was het maximum, maar je gaat wel je geld verspillen aan zo een faceplate??:confused:
     
  10. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Aan een Faceplate zou ik mijn geld ook niet uitgeven.
    Beetje zonder, zeker als je een Maximum van rond de 460 euro voorjezelf neerzet.

    Play & Charge kit, is dan wel weer zinvol om geld in uit te geven, en natuurlijk een spel.
    Alhoewel ik nu nog altijd twijfel of ik met de Launch wel een Xbox 360 spel in mijn Monster stouw.
     
  11. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    als ik een faceplate wil dan koop ik hem later wel, niet bij de launch, dan kan ik mn geld wel ergens anders voor gebruiken 8)
     
  12. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat waren ook voorbeelden! Hoewel ik er vast nog wel eens een koop. Een tweede controller koop ik ook niet, omdat ik dat kut vind spelen (heb ook een kleine tv :+). Play&Charge kit koop ik eerst ook niet misschien later als het toch echt handiger is!
     
  13. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Tweede Controller koop ik ook niet, aangezien twee maten zelf ook al een Xbox 360 halen.
    Nemen dus zelf wel controller mee, verder speel ik vaak alleen Live wil ik Multiplayer spelen, alleen niet bij PES ofzo.
    Dus waar schermpje kijken niet van toepassing is of niet boeiend is.

    Verder koop ik wel meteen een Play & Charge Kit, aangezien dat idee van meteen opladen en geen gepiel met batterijen mij wel erg aanspreekt :).

    Die Faceplate komt vast nog wel eens, maar dat wordt dan een keer 2006, en het moet een vette zijn.
     
  14. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nóg geen maten die een 360 kopen :'-( (#$^*%$@)
    Live heb ik eerst ook nog niet. Half december kom ik op kamers in Groningen, ik moet eerst nog even zien of ik daar ook internet neem. Kijken of mijn bankrekening dat toelaat :eek: Tja ik moet het waarschijnlijk zelf betalen, maar als ik dan internet heb dan komt er ook zeker live!
     
  15. Cesar Vialpando

    Cesar Vialpando Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er 2 euro voor over :cool:
     
  16. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb in maart 2002 voor de Xbox, zonder extra's, € 479,- neergeteld. Dus € 500,- had de max geweest voor de 360. Nu € 400,- met afstandsbediening, het is te doen. Controller en game(s) gaan ook wel lukken..
     
  17. Koffie mok

    Koffie mok Guest

    Ik had mij xbox vorig jaar gekocht voor € 169.

    Dus de xbox 360 is een koopje
     
  18. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Het had mij niet veel uitgemaakt, een goede pc haalt de X360 kwaliteit voorlopig nog even niet (al helemaal niet met ook zulke goede internet services) en voor een beetje goede pc die alles normaal draait betaal je zeker 2000 euro+, dus of je nou 3, 4, 5 of 6 honderd betaald, het blijft goedkoop :)
     
  19. klaas-jan

    klaas-jan Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er zeker wel 500 euro voor over ik wil dat ding gewoon ik daarom ook nie wachte wat jullie
     
  20. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb er wel 400 voor over maar heb het geld niet :D.
     

Deel Deze Pagina