1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoeveel hebben jullie maximaal over voor de Xbox 360?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Plasticman NL, 11 dec 2004.

  1. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er z'n € 480 voor over X360 luxe + spel
     
  2. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb er echt niet meer dan €300,- inclusief spel (de luxe versie) voor over en dan ben ik al erg duur bezig vindt ik zelf.
    Waarom, omdat mijn vorige xbox nu na 3 jaar het al heeft begeven, in tegenstellling tot de snes die hier al staat sinds de ontdekking van het vuur.
     
  3. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    €300 daar koop je het core voor niet eens met spel.

    Wanner kwam de SNES uit?
     
  4. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou oke hij werd in 1993 in europa uitgebracht (toen was het vuur er toch al:eek:8) ) maar ik bedoel je begrijpt wel wat ik bedoel.
    Maar kijk voor een release vindt ik dit een prima prijs (die 400) voor de feestdagen verwacht ook niet anders, maar ik wil hier gewoon niet zo veel geld aan uit geven (al vindt ik 300 niet echt niet veel geld)
    Ik vind het nu eenmaal erg duur voor een stuk elektronica dat mij niet kan garanderen dat het niet stuk gaat... zoals tuppperware dat doet:cool: .
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2005
  5. XbOx_FrEak

    XbOx_FrEak Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    eerst wou ik een xbox bij de launch kope voor 500 maar toen ik even had gewacht was ie maar 300 meer zou dit bij de 360 ook het geval zijn? ik hoop van wel, want ik ben van plan er maximaal 300 voor neer te tellen en ik ben niet van plan om de xbox 360 core system te kopen.
    alvast bedankt_0/ :D
     
  6. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat de xbox weer zo snel in prijs daalt, met de xbox1 werd er bijna niks verkocht, dit is met de xbox360 (volgens mij) wel anders!
    Maar ik had ook nog ergens gelezen dat de ps3 net als de xbox 40.000 Yen zou gaan kosten! Omgerekent is dat €290 (in Japan zijn de prijzen voor consoles véél lager). Als dit waar is dan kan het zijn de MS sneller een prijsverlaging er doorheen trekt!

    /Edit: Bron: www.360nieuws.nl
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2005
  7. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    PS3 is nog geen zak van bekend. Is nutteloos om hier nu al over te speculeren.
     
  8. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft had juist aangegeven dat ze dat juist niet van plan zijn.
    Dit komt door de vorig xbox release omdat de mensen die hem direct kochten zich nogal hoe zeg je dat GENAAIT voelden.:+)
     
  9. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    ik neem die dag 640 euro mee...

    xbox
    2 games
    live
    controller
    play en charge kit
     
  10. harry potter

    harry potter Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Pimmy 2000 euro+ voor een goede pc voor minder dan 1500 heb je all een goede pc.
    En vergeet niet dat je bij een pc meestal ook een gratis game er bij krijgt en heel veel software. De xbox 360 kost 400 euro zonder game met game is die 469.98 euro. Vind ik dus toch redelijk duur ik vind dat de xbox 360 samen met een game en twee controllers niet meer mag zijn dan 370 euro.
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2005
  11. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    valt wel mee...

    ik heb 640 euro gespaard... en vind 360 euro nog mee vallen voor een next gen console
     
  12. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    Ga zelf zo'n 840 Euri incl. 10% korting uitgeven.
    Maar dat zie je wel in mijn sig. terug... ;)
     
  13. Ducky888

    Ducky888 Active Member

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh voor die 10% korting kan je nog wel een extra game voor kopen dan!

    8)
     
  14. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    @RodmanSan, ik zie ook dat je een 'scart av kabel' koopt! Maar als ik de premium package koop en geen HDTV heb, dan hoef je er toch geen av kabel bij te kopen of wel?!?!
     
  15. brogum

    brogum dotgamer

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat hij de RGB scart kabel bedoeld, die wil ik er in ieder geval wel bij, die geeft een stuk beter beeld dan een av kabel met scart converter..
     
  16. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, dus als ik nog beter beeld wil kan ik ook beter zo'n kabel kopen? Heeft iemand dan misschien ook prijs+plaatje?
     
  17. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    @ king kai....plaatje is te vinden op de volgende link http://www.xbox.com/nl-NL/hardware/catalog.aspx

    De kabel gaat 24,99 kosten.

    Heb deze aangeschaft daar je via de meegeleverde kabel bij een Premium pakket niet het optimale beeld kunt verkrijgen op een gewone tv (moet dan namelijk met composite aangesloten worden).
    SCART kabel is dan de beste keuze voor het verkrijgen van het beste beeld op de 360.
     
  18. brogum

    brogum dotgamer

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    jammer genoeg alleen pas 20-dec... enigste die is uitgesteld
     
  19. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow damnz dat ik helemaal over het hoofd gezien, zat er net aan te denken hem gelijk te halen nou ja dan de 20ste
     
  20. XbOx_FrEak

    XbOx_FrEak Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    voor mij maakt het allemaal niet veel uit waneer alles op de markt komt, het zal namelijk toch nog een tijdje duren eer ik genoeg geld heb om alleen maar de console te kopen. mijn beeldkwaliteit is een zorg voor later.
     

Deel Deze Pagina