1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoeveel hebben jullie maximaal over voor de Xbox 360?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Plasticman NL, 11 dec 2004.

  1. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat nou zo zeker? Ik loop eigenlijk helemaal niet warm voor de 3e versies van de xbox 2. Ze moeten eigenlijk gewoon één machine maken vind ik. Dan heb je ook geen gezeur welke beter is. En online gameplay met een xbox zonder hd? Lijkt me vrij onhandig, de downloadble content in het achterhoof houdend. Een missie voor Splinter Cell 4 download je niet zomaar op een memory card?
    Naja.. ik kocht niet mijn xbox bij de launch. Meestal heeft een console niet de nodige toffe titels bij de launch. Dat zag je bij de xbox(oké ze hadden wel Halo) maar dat zie je ook bij Nintendo. De echte goede games kwamen in 2003. Daarom wacht ik altijd met het aanschaffen van een console. Je hebt hem goedkoper en je hebt meer titels. :)
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ik wacht persoonlijk liever af tot de PS3 en de Xbox 2 gelanceerd zijn en ga dan beslissen welke van de 2 ik koop.Ik verwacht dat ik niet zo zeer naar de lineup ga kijken omdat ik toch vaak de spellen leuk vind die op alle consoles uitkomen.Ik kijk eerder naar de prijs,zit er een hdd in,netwerkadapter,vorm van controller/verwacht eigenlijk niet de de ps3 of de xbox2 een andere controller krijgen) enzo

    Wat ik ervoor betalen wil?Zo`n €250-300 mits er wel een hdd inzit.Mochten ze veel duurder zij wacht ik wel 1-1,5 aar ofzo
     
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Als M$ met 3 uitvoeringen van Xbox2 uit gaat brengen zou heel dom zijn.
    Dat zou betekenen dat games op de ene Xbox2 beter tot zijn recht zou komen dan op de andere versie.

    Sony heeft geprobeerd om de PSX op de markt te brengen in Japan , die is een grote flop geworden.
    Gamers gebruiken een consol alleen om mee te gamen , de andere extra opties ( zoals HD recorder ) wordt niet gebruikt.

    Niet alleen M$ maar ook Sony hebben tot nu toe aangegeven dat hun volgende concols geen HD zal bevatten.
    De consols zullen geheugenkaartjes gaan gebruiken als opslag , dit om de illegale kopieën naar HD tegen te gaan.
    Tegen de tijd dat de Xbox2 en PS3 op de markt komen , zijn geheugenkaartjes van 1 Gb tekoop voor minder dan €50.

    Ik wil maximaal €250 betalen voor XBox2 of PS3.
    Natuurlijk komen beide consols weer in huis !!!!
     
  4. Terryb47

    Terryb47 Powered by ATiPod

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik denk niet dat ik de machine gelijk zal kopen als ie uitkomt, reden is toch het kleine aanbod van spellen het eerste jaar. De Xbox was tijdens launch toch ook zo'n 400-500€? vroeger kocht ik ook al m'n consoles op launchday of import, maar heb het er niet meer voor over, zo rond de €200 vind ik goed zat.
     
  5. Ruben333

    Ruben333 Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk, dat je de startprijzen kunt leggen tussen de €400 en €500.
    Anywayz, ik ga voor de console die het beste is in online-gamen, en natuurlijk de meeste `power` onder z`n kap heeft. (en ps3 hebben met hun Cell`chip een kans om met die titel weg te lopen)

    Eigenlijk vind ik die XboX2 topics dikke zever, het is niet, omdat je nu een xbox hebt waarmee je tevreden bent, je al moet beslissen, de 2e versie ervan te kopen.

    Het is nog niet eens 2005, en ze komen uit in Europa ergens in 2006 als ik me niet vergis. 8)
     
  6. Xboxmansion

    Xboxmansion Xbox Hooked:D

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Die ps3 kan nog zoveel kracht hebben de tv's moeten het ook allemaal aankunnen ofzoiets
     
  7. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik weet nog geeneens of ik hem uberhaupt ga kopen. En als ik hem al ga kopen, dan zeker niet voor 500 euro. Dan wacht ik wel totdat de prijs zo rond de 200 hangt (met spel erbij).
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Moeilijk is dit altijd. Ik denk dat ik hem niet meteen gaan kopen. Ik wil afwachten wat de PS3 mij te bieden heeft. Als de PS3 eerder uitkomt koop ik die ook niet, dan wacht ik weer tot de Xbox2 uit is. Ik wil gewoon eerst kijken wie wat kan en doet. Ik ga tot een maximum van € 350,00 denk ik... Als ie duurder is dan koop ik hem nog niet. Aangezien ik verwacht dat de PS3 ook goed online ondersteund gaat worden denk ik dat ik in den beginsel alleen voor de PS3 ga.... Online niet in orde= een Xbox 2 aanschaffen...
     
  9. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ik er aardig wat geld voor over heb... een eurootje of 450-500 wel denk k. ligt er ook een beetje aan wanneer ie komt, of iedereen gaat wachten met het uitbrengen van games omdat de xbox 2 er bijna aankomt... en natuurlijk wat ie te bieden heeft. ik hoorde trwns laatst iemand op het forum zeggen dat je er ook pc-spellen op af zou kunnen spelen? weet iemand hier meer van?
     
  10. Afroman

    Afroman Becaus i got high

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    €300 tot €350 wil ik toch wel uitleggen
     
  11. Witi

    Witi Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er 300 euro voor over.
    350 euro indien er veel xtra bijzit (2 games 2 controllers)
     
  12. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je wat meer gehoord van dat verhaal van het spelen van pc games op de Xbox 2? dat lijkt me echt vet namelijk, een pc bijhouden voor de nieuwste games is zo duur meestal...
     
  13. Wallie

    Wallie Hardware Freak

    Berichten:
    448
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil eerst weten of xbox 1 games wel erop kunnen gespeeld worden... Als dat namelijk wel zo is wordt ie veel eerder gehaald. Vooral bij linken is het dan handig hoeven er maar weinig mensen een xbox mee te nemen ;)
    Maare om een xbox 2 te kunnen kopen wil ik in ieder geval Halo 3 of Perfekt Dark Zero er bij hebbe.
    Had trouwens mijn xbox voor 300 euro en daar wil ik deeltje 2 ook wel voor betalen :p
     
  14. RedBullet

    RedBullet Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik met je eens.. als ze Halo3 als launchtitel hebben zal dat de verkoop natuurlijk flink stimuleren. Kijk maar naar de massive hype rond halo2.
    Ik zelf zou hem dan nog niet halen, ik heb daar echt niet zoveel geld voor over. Ik denk dat mijn xbox nog wel paar jaar mee gaat en dan haal ik wel een XBox2 als ie onder de 250 is, denk ik..
    Het is natuurlijk dan wel heeeeeeeeeel jammer van halo3.... mmm, ik hoop toch maar dat ik nog rijk word..
     
  15. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat nou als de Xbox2 al gelijk bij de lauch onder de 250 is? Koop je hem dan wel gelijk?
     
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik wel, direct......... Zonder twijfel denk ik... Kijk, is ie nou € 400,00 dan wacht ik liever eerst af wat de PS3 gaat doen (zowel qua wat ie kost als wat ie kan).....
     
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Hier ga ik niet van uit, maar dan zou ik hem ook direct kopen.

    Zeker als het waar is dat PGR3 en Perfect Dark launchgames worden. Halo(1/2/:cool: boeit me toch niet zo
     
  18. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik had het ergens gelezen, maar waar dat weet ik niet meer (op een engelse site, ik zag het toevallig) |:- . Maar ik denk dat dit gewoon een gerucht is, want dit lijkt me echt onwaarschijnlijk. Je moet dan je xbox upgraden om de nieuwe pc games ook te kunnen afspelen. Dat hoort juist NIET bij een console, dat is juist 1 van de fijne dingen aan een console. Hij gaat 4 jaar mee en niet een jaartje of minder bij een pc.

    Als de xbox 2 gelijk bij de launch onder de 250e is, koop ik m natuurlijk gelijk. Maar dat zal wel niet. :'-(

    Edit: he mn sig is aangepast door 1 van de mods...shit :'-(
     
  19. YoungChild

    YoungChild Xbox King

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Als hij uitkomt denk ik niet dat ik hem meteen koop, maar ik wacht totdat hij ongeveer 200 Euro gaat kosten.
     
  20. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    wat weten jullie allemaal al over de specs van Xbox 2/ PS3?? ik lees allerlei uiteenlopende berichten, heel veel waarschijnlijk gewoon fake... wie weet er meer:)?
     

Deel Deze Pagina