1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoeveel hebben jullie maximaal over voor de Xbox 360?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Plasticman NL, 11 dec 2004.

1. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    ikzelf maximaal denk ik 300 euro.
    en om ff eerlijk te zijn: ik ga em wel meteen modden als die kans er komt.

2. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Het ligt er een beetje aan.. Als je oude Xbox games kan spelen op de Xbox 2 heb ik er wel 450 euro voor over.. Als dit niet kan zeker niet meer dan 300 euro.

3. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Hangt helemaal van de titels af, als hij bij de release PD 0 ofzo heeft koop ik hem misschieen wel direkt zoniet dan wacht ik nog wel ff af.

4. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Valt wel mee. Het meeste wat ik opnoemde zit ook al wel in de Xbox. Ik denk dat het online-gebeuren populairder word als er geen CreditCard voor nodig is. Gaat weinig extra kosten

5. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als de spellen gewoon dezelfde prijs blijven als bij de 1ste XBOX dan max 300 euro, als de spellen op dezelfde prijs liggen als bij de PC spellen dan wil k r wel meer voor uitgeven.
    Is er (vaag) iets bekend over de release van de XBOX 2?? Komt ie in 2005 of in 6 uit??

6. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan er wel vanuit gaan dat dat niet het geval is. Je kan er zoals het er nu naar uit ziet geen oude xbox-spellen meer op spelen.

7. Adaptor

Adaptor Wipeout op de Xbox!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is pure speculatie.

Ik zou er rond de 300,- voor over hebben.

8. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Ik hoop eigenlijk dat hij in eind 2006 uit komt...
    Kan ik in deze zomer een mooie tv/beamer kopen en koop ik volgende zomer een Xbox 2 :)

9. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk nu dat men speculeert over 3 verschillende Xbox versies (zie bijv. laatste Xbox Magazine) dat er ook 3 prijsklasses komen die erg veel schelen.
    Goedkoopste zal wel rond de 200 worden, de middenklasser 350 en de duurste 500. Dan is er voor elk wat wils en is het aan de consument welke hij/zij graag wilt.

Mocht dit echt gebeuren, dan is dat wel vreselijk onoverzichtelijk.

10. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Correctie van mijn vorige bod van 350,(heb opslag gekregen), 400 euro maximaal.

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    als het een xbox media center is dan heb ik er 500 - 700 euro over ... dan kan ik eindelijk mijn videorecorder de deyur uit doen

12. Solid_Snake14

Solid_Snake14 I'm A snake!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik niet meer als €400 uit ga geven voor de Xbox 2
    Als hij tenminste weer een harde schijf heeft.
    En dit keer ook media-rec. functies heeft, als hij duurder wordt dan wacht ik wel een tijdje tot de prijs is gedaald.

13. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Mwah het liefst gratis natuurlijk :)

Ik wacht toch eerst een half jaar tot de eerst volgende kerst want dan flikkeren die dingen weer naar beneden in prijs. Daarnaast vermaak ik me nog wel een paar jaar met mijn Xboxje :)

Maja misschien haal ik wel helemaal geen Xbox en word het een Ps3 of de nieuwe van Nintendo, eerst de game Line-Up maar es kijke.

14. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    zo rond de 500 euro, als het een media center is zoals fardo zegt.

15. TheEvilCuber

TheEvilCuber Now Im Nothing

Leuk Bevonden:
    0
    250 MAX voor de console als er een HD inzit en een mediacenter, anders koop ik hem niet.

16. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Dan wordt het voor jou een jaartje wachten:)

17. TheEvilCuber

TheEvilCuber Now Im Nothing

Leuk Bevonden:
    0
    tja geen probleem, de meeste games op de xbox trekken mij toch niet (halo doa sucken IMO) ik wacht op games als de nieuwe burnout en timesplitters en die komen toch pas later, dus ik wacht lekker af tot hij 250 of minder kost

18. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Videorecorders? Ik vrees dat ze die er niet meer in zullen zetten. Die kun je het beste naar de antiekhandelaar brengen :)

19. Fighter

Fighter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    €200, meer niet. Ik heb mijn X-Box nog niet zo heel erg lang (Zomervakantie) en ik ben er nog lang niet op uitgekeken. Dus ik ben bereid net zo lang te wachten tot de prijs naar 200 daalt, hoelang dat ook mag gaan duren :'-(

20. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    399 voor xbox 2 met max hdd, wil ik er wel programma's op op kunnen nemen van tv etc

Laatst bewerkt: 1 jan 2005

Deel Deze Pagina