Hoeveel hebben jullie maximaal over voor de Xbox 360?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Plasticman NL, 11 dec 2004.

1. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind zoiezo de controller iritant van de ps2, hij voelt zo blokkerig aan. Ook is het jammer dat je zulke lange laadtijden hebt en maar 2 controllers kan aansluiten, maar daar gaat deze thread niet over.

2. Ross

Ross The Father

Leuk Bevonden:
    0
    ow waarover dan??

3. live gamer

live gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoeveel je wilt betalen voor de xbox2

4. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    lol, hij is zoveel oftopic bezig datie niet eens meer weet waar de thread over gaat :+ (ik moest het net ook ff opzoeken hoor :D )

5. Ross

Ross The Father

Leuk Bevonden:
    0
    jah hallo ik heb een geheuge als een zeef(komt volgens mijn pa door te veel gamen) maar goed ik bied 50 euro voor de xbox 2

Edit: wanneer ken ik hem ophalen?? :+

6. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Uhh, ik verstuur m wel. Volgende week heb je m ;) .

ontopic: volgens mij heb ik dit al eerder gezegd in deze thread maar ik heb geen zin om dat na te kijken; ik koop de xbox 2 niet voordatie 200 euro of minder kost. (dat zal waarschijnlijk wel heel lang duren maar toch...)

7. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bied nog niks voor de xbox 2. Eerst afwachten of al dat gez*ik wel klopt over al die zooi en dan pas ga ik kijken welke prijs het waard is.

8. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Verstandig idee. Er is idd weinig bekend over het uiterlijk en vermogen. Er gaan wel overal geruchten rond, maar meneer Gates heeft nog niks officieël bekend gemaakt. Ik kan nou wel zeggen dat ik er wel €400 voor over heb, maar als de console zijn voorganger niet blijkt te verbeteren, dan hoef ik hem echt niet.

9. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb in een blad gelezen dat hij waarschijnlijk in december uitkomt

10. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Dat is een van de vele geruchten. Sommigen beweren dat we in de nazomer al op de xbox2 kunnen, anderen hebben het over het najaar en weer anderen nemen het jaartal 2006 in de mond.

Er is maar een man van wie de release-datum afhangt. Bovendien zou ik, als die datum bekend is, verwachten dat hij vaker uitgesteld word

11. Ross

Ross The Father

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat ze hem niet zo klein maken als de andere consoles, ik vind dat grote wel wat hebben.

12. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou je eigenlijk zo veel geld neertellen voor de xbox 2, bill gates heeft tóch meer dan genoeg geld. :+

13. Ross

Ross The Father

Leuk Bevonden:
    0
    jah das waar maar tog je betaalt ook veel te veel voor je spellen en die haal je ook gewoon nog

14. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    De productiekosten moeten betaald worden :D

Een beetje een grote console lijkt me idd ook wel wat, geen ding die je in je achtertuin moet stallen, maar net zoiets als de huidige xbox moet kunnen vind ik. Er mag wel een paarse case omheen komen :D

15. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    500 maximaal, maar daarvoor moet er wel zooi bij zitten.
    spellen, headset, draadloze controller etc..

16. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan bill gates toch óók doen? De xbox 2 mag gewoon niet meer dan 200 euro kosten en de spellen... Die mogen ook wel wat goedkoper.

17. Ross

Ross The Father

Leuk Bevonden:
    0
    helemaal mee eens bill moet betalen voor alle xbox (1) bezitters

18. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wat: Microsoft moet ál hun Xbox 2 consoles gewoon weggeven. En als je er meer dan 1 wilt meenemen, moet je geld toekrijgen. Wat de spellen betreft: krijg je gratis bij aanschaf van 3 pakken melk. |:-

19. Ross

Ross The Father

Leuk Bevonden:
    0
    toppie id :+ alleen nu zou de actie dan zijn koop een xbox2 en het geld gaat naar azie ofzo je weet tog.

20. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    :{

kom op hoe oud ben je kerel, ze gaan sowieso verlies maken op de verkoop van consoles maar als ze er 200e van zouden maken zouden ze er niet eens aan beginnen om em op de markt te brengen...

nee 350 is voor mij waarschijnlijk de max... ligt wel aan wanneer hij komt, hoeveel geld ik dan nog kan besteden en of ik werk heb ;)

Deel Deze Pagina