1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoeveel hebben jullie maximaal over voor de Xbox 360?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Plasticman NL, 11 dec 2004.

  1. *Multikiller*

    *Multikiller* !360!

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop um wel na de eerste prijsverlaging, dat zal wel rond de €300 euro zijn.
     
  2. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    een paar miljard..
    daar kan je gewoon een aparte fabriek voor bouwen man!
    en dan kan je t zo efficiënt doen als je wil..
    2 MILJARD xboxen..
    als je er zoveel produceert kan je groot inkopen, en dan zou t technisch gezien geodkoper kunnen..

    1 probleempje.. de onderdelen.. die worden erg duur als er een vraag van 2 miljard is.. |:-
     
  3. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er 300 tot 350 eu voor over. En goede games z'n 60 eu
     
  4. Blubba

    Blubba Guest

    Ñiet Meer Dan 250 Ballen!! Geen Centje Meerh!! Als Die Klote Lui Bij Ms Het Duurder Maken Bouw Ik Het Mooih Om!
     
  5. GaspareAndolini

    GaspareAndolini Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    niet meer dan 400 (zonder games en controllers enz)
     
  6. Dit topic had net weer even opgezocht uit het archief :cool:

    Hij is bijna een jaar oud en iedereen loopt nog een beetje te 'speculeren' en te 'fantaseren' over de prijs van de Xbox en wat ze er dan allemaal bij willen krijgen :)

    Best grappig om vanaf het begin even snel door te lezen.
    Zaten er een paar aardig dichtbij ;)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 nov 2005
  7. Dea Petrus

    Dea Petrus Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja heel grappig. Ik heb net een uur dubbel gelegen van het lachen. JAntjenogaantoezeg.. wat een grappige situatie!

    Leuk dat je iedereen wakker geschudt hebt. Nu mag er een slot op.

    AMEN..
     

  8. Jaja Petrus:+


    Ik dacht dat jij niet reageerde op topics die je zinloos vond? Doe dat dan ook niet.... :'-(

    Ik vond het in ieder geval wel leuk om dit weer te lezen.
    En ik me deze 'Topic' kon herinneren, omdat ik hier op tot op de Euro nauwkeurig de goede voorspelling heb gedaan op de 1ste pagina. (1ste post d.d. 11-12-2004) :+

    Dit is wat we een jaar geleden voorspelden O-) , en nu kunnen we dit met de feiten gaan vergelijken.

    Dit was allemaal lang voor de 'E3' en daardoor kan je duidelijk zien hoeveel en toen nog gespeculeerd en beweerd werd over de 'specificaties' en alles rond de "XBOX2" (of zou het dan toch heel misschien wel 'XENON' of 'NEXT' worden :+ )


    Hieronder een paar mooie_O_


     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 nov 2005
  9. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    whaha als ie 200 euro is haal ik hem mischien :+
     
  10. Koffie mok

    Koffie mok Guest

    € 400 :+
     
  11. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    heb net de topictitel aangepast, de vraag is.. nu er zoveel bekend is over de 360, vind je hem t geld waard?

    en ga niet loos posten of offtopic AUB
     
  12. SupahMaster

    SupahMaster Guest


    Ik vind hem het geld zeker waard. Vooral omdat mijn pc met een *piep* videokaart ( kuchkuchFX5600kuchkuch ) nou niet mooie graphics op het scherm tovert en een vervolg op een van mijn favo titels ( PGR3 ) maar ook een vervolg op Halo 2. Dus ik vind hem mijn zuurgespaarde ( nee, niet verdiende, ik mag nog niet werken :mad: ) echt wel waard.
     
  13. JeePee

    JeePee Guest

    Best grappig topic dit :)
    Als je alles zo doorleest gaat bijna niemand hier een X360 kopen. Velen zeiden: Maximaal 200 :+

    Haha, succes bij deze ;) :+
     
  14. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    *verplaatst
     
  15. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Oeh, jij probleempie hebben met duhw mods jij weten? Jij niet mogen praten hier over modtjips, want dat verboden zijn.

    :+ Ik praat in zijn eigen taal
     
  16. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    op de dag van release z'n 500 euro... maar ik denk dat het het wel waard is.(maar het blijft een hoop geld)
     
  17. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    400 denk ik dat je bedoelt..

    ik vind t m meer dan waard :D zeker als je bedenkt dat de xbox 1 bij de launch €50,- duurder was
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2005
  18. JeePee

    JeePee Guest

    Nee toch... Ik dacht alleen de PS2...
     
  19. matje

    matje Soco Socoo!!!

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    oh dat had ik nog niet door

    Maar goed, Xbox 360 ja het wordt een hele dikke machine, vooral het x05 event heeft dat bewezen.
    De schoonheid van de games die je daar kon zien was bizar. De 360 komt ook nog es een half jaar eerder uit dan ps3 (gokje) en de kwaliteit van beiden ligt zeker niet ver uit elkaar. Daarom denk ik dat 400 euro voor een goeie, nieuwe console met nu al veel veelbelovende titels en een vroege release datum een prima deal is.
     
  20. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    nee ik bedoel 500,- maar ik bedoel op de dag van release wil ik maximaal 500 euro besteden (en dus ook nog extra controller en spel enzo)
     

Deel Deze Pagina