Een xbox heeft meer dan 50.000 blocks. En hij heeft 5 gb voor gamedata vrij, geen 7. De HD die in een xbox zit is nu meestal 10gb, waarvan 8gb open is gesteld. Daarvan is 5gb te gebruiken voor data. De 2gb is gelocked, en wordt niks mee gedaan.
Krijg net te horen dat mijn reply niet helemaal klopt. De 2gb is niet gelocked, maar gewoon niet gepartitioneerd. Dat schijven 10gb zijn/waren komt omdat de HD's op waren, en er alleen van 10gb ipv 8gb verkrijgbaar waren
Vaag man. Ik had (Toen ik mijn Xbox kocht) 50.000+ Blocks en heb er nu verdomd veel Saves opstaan en er staat nog steeds gewoon 50.000+ Blocks.. Weet iemand hier iets van ? Is dat Normaal ?
een vriend van mij zij dat hij gasten kenden die elk spel dat op xbox bestond kochten en dat hd nu wel vol is. Of daar wat van waar is geen id.
Hmm, ook al heb je alle spelen dan heb je echt niet je HD vol zitten hoor. Of je moet een hd hebben van zo'n 20000 blocks. Kheb der nu al 223645 blocks aan muziek op mijn xbox (spellen niet meegerekend) staan en daar kom je lange nooit aan met savegames (of je moet 1000 keer een halo 2 profiel maken ), ook al heb je alles xbox games je hd gaat nooit vol .
Een nulletje teveel in je XBox, misschien? De Xbox rapporteert alleen het gebruik van de laatste 50000 blocks. Zolang je meer dan 50000 blocks vrij hebt krijg je het werkelijke schijfgebruik dus niet te zien. In werkelijkheid heeft een (lege) Xbox ongeveer 340000 blocks vrij voor gamesaves e.d.