De laatste tijd hooguit een uur per dag (meestal 0). Maar vaak laat ik Texas Hold'em aan staan, maar daar zit ik niet bij . In de tijden van COD 4 en Gears of War speelde ik echt veel meer. Gelijk als ik klaar was met school/stage heel de avond gamen. Gaat eigenlijk ook nergens meer over. Ik word wel verstandiger Ik heb eigenlijk heel dit jaar nog zeer weinig gegamed. Gemiddeld 2 uur per week schat ik, als het niet minder is.
Op dit moment speel ik het weekend soms hooguit een half uur en dan gaat de Xbox 360 uit. Vaak tot het volgende weekend. Een paar maanden geleden was dat wel anders maar sinds een paar weken lijkt het me niet meer zo te boeien als voorheen. Komt wel weer als er eens 'goede' games uitkomen
Doordeweek 1-2 uur, hoewel er ook dagen zijn waar die niet of een half uurtje aanstaat. In het weekend 3-4 uur. Bij grote releases waar ik op gewacht heb vaak wat langer.
Verschilt, op een doordeweekse dag meestal zo'n 2-3 uur, weekend vaak langer. Ik heb er ook genoeg dagen bij zitten dat die helemaal niet aan staat.
door de weeks ligt aan de avond, als ik avondje vrij ben zo van 5 tot 12, sommige avonden ook maar 1 uur, weekend alleen zondag
meestal 5 tot 7 uur per dag. en dan staat die alleen maar aan. af een toe uurtje gamen voor de rest niks.
Ja bij mij ook zoiets. Soms langer als ik een nieuwe game heb o.i.d. Soms ook dagen lang niet door toetsweek o.i.d.
M'n xbox staat al een maand uit ofzo , laatste tijd gewoon veel te mooi weer dus eigenlijk hele tijd aan het skateboarden, en 's avonds huiswerk en m'n tv series
Bij mij ook ongeveer, maar er zijn doordeweekse dagen dattie niet aanstaat, en in het weekend soms/vaak nog wel langer. Maar dan pak ik ook wel eens de Wii
Die van mij denk ik zo'n 3-4 uurtjes per dag doordeweeks, zit er weliswaar niet altijd op, ook afentoe beetje op MSN / internet troep. Laten de meeste mensen hem trouwens gewoon aanstaan als ze bijvoorbeeld even een halfuur weggaan of gaan eten? Ik zeg hem zelfs uit voor 15 mins vaak